Primăria Municipiului Arad organizeazăorganizează în data de 27.09.2011 (proba scrisă) şi în data de 29.09.2011 (interviul) concurs de recrutare pentru următoarele funcţii publice vacante din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad.
- Serviciul Urmărire Venituri
- Consilier juridic, clasa I, gradul profesional debutant
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată 2, cu modificările şi completările ulterioare;
Condiţii specifice:
- studii superioare juridice, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.
- Serviciul Juridic Contencios
- Consilier juridic, clasa I, gradul profesional principal
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată 2, cu modificările şi completările ulterioare;
Condiţii specifice:
- studii superioare juridice, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitate: minim 5 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.
- Secretar municipiu
- Consilier juridic, clasa I, gradul profesional asistent
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare juridice, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitate: minim 1 an;
- cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
a) formularul de înscriere eliberat de Biroul Resurse Umane;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. e) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 14.09.2011
Bibliografiile se afişează la sediul instituţiei.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257-281850, int.162.
|