Despre Arad
   
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74141120
 
Caută
 

Căutare avansată
 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD

Bulevardul Revoluţiei nr. 75, ARAD 310130
Tel: 0040 257 281850, Fax 0040 257 214764

 

  Publicat la: 22.06.2009

    Primăria Municipiului Arad organizează examen de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, a unor funcţionari publici din cadrul Primăriei Municipiului Arad:

Condiţiile cumulative care trebuie îndeplinite de funcţionarii publici în vederea participării la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior sunt următoarele:

  1. să aibă cel puţin 4 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
  2. să aibă cel puţin 2 ani vechime în treapta de salarizare din care avansează;
  3. să fi obţinut cel puţin calificativul „bine”   la evaluarea performanţelor profesionale individuale în ultimii 2 ani;
  4. să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Examenul constă în:

  1. selecţia dosarelor de înscriere – 17.07.2009;
  2. proba scrisă – programată în data de 21.07.2009, ora 10.00;
  3. interviul – în maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Dosarele de înscriere se depun până la data de 13.07.2009.

Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:

  1. copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de Biroul Resurse Umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează şi a treptei de salarizare;
  2. copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
  3. formularul de înscriere
Bibliografiile se afişează la avizierul din Palatul Cenad

 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved