Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 17.11.2008, ora 10.00 (proba scrisă) şi în data de 19.11.2008 (interviul), ora 10.00, în vederea ocupării următoarelor funcţii de execuţie vacante, în regim contractual:
- Serviciul Administrativ:
- Două funcţii de execuţie, referent TP IA:
Condiţii necesare ocupării funcţiei de execuţie:
- studii medii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- cunoştinţe de operare pe calculator (Word, Excel): nivel mediu
- vechime în muncă: min. 5 ani
Concursul constă dintr-o lucrare scrisă şi un interviu din bibliografie, în prezenţa comisiei de concurs, conform HGR. nr. 157/1999 pentru modificarea şi completarea Metodologiei de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de bază între limite şi a normelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul angajat în structurile administraţiei publice locale şi în serviciile publice din subordinea acestora, aprobată prin HGR. nr. 775/1998.
Interviul va fi susţinut numai de candidaţii care au obţinut la proba scrisă minimum nota 7. Candidatul declarat reuşit trebuie să obţină cel puţin o notă finală egală cu 7.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- Cerere de înscriere la concurs;
- Curriculum vitae;
- Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- Recomandare de la ultimul loc de muncă;
- Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie şi original.
- Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
Ultima zi de depunere a dosarelor de înscriere este de 13.11.2008. Dosarele se vor depune la Biroul Resurse Umane.
Bibliografiile se afişează la sediul instituţiei.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.
|