Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74032321
 

Stenogramele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

R O M Â N I A JUDEȚUL ARAD MUNICIPIUL ARAD CONSILIUL LOCAL PROCESUL-VERBAL ȘI STENOGRAMA ședinței ordinare din data de 13.05.2021 Nr. 45.650/9.06.2021






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 13.05.2021
Nr. 45.650/9.06.2021

La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 13 mai 2021, au fost prezenți 23 consilieri din 23 în funcție (domnul consilier Vlad Codrin și-a exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință (Zoom Meeting). Ședința a început la ora 11,00 și s-a încheiat la ora 12,10.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Mihai SZABO.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu - Secretar General al Municipiului Arad, dl. Bogdan Boca, administrator public, dna Claudia Macra, director executiv al Direcței Comunicare, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Adrian Toma, director general al Direcției Generale Poliția Locală Arad, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Portaru Elena, director executiv – Direcția Tehnică, dna Ioana Albu, șef serviciu, Serviciul Juridic, Contestații, dna Liliana Florea, director executiv – Direcția Edilitară, dna Magda Matzek, consilier, Serviciul Contabilitatea Bugetului General, Datorie Publică, dna Ioana Bărbătei, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Alexandru Popa – referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Adrian Barbeș – referent, Cabinet Primar, dl. Florin Marușca – consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dna Solya Emilia, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol, dl. Denis Bot – consilier, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dna Oana Blaghi – inspector de specialitate, Cabinet Primar, dna Groza Sorina, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Florina Ispas – consilier, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Doris Micu - consilier, în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Lucia Bulboacă, șef serviciu, Serviciul Autoritate Tutelară - Serviciul Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dl. Sorin Mocuța, șef serviciu, Serviciul Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Carina Kiss, consilier, Serviciul Public de Interes Local Direcția de Asistență Socială Arad, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC Recons SA Arad, dl. Stelian Nistor, director general al SC Târguri, Oboare, Piețe SA Arad, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dna Angelica Mateuț, director economic al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Marta Ujvărășanu, contabil șef al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Cosmin Șerb, șef departament – SC Gospodărirea Comunală SA Arad, dna Livia Dolog, șef Serviciu Financiar - Contabilitate - Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad, dl. Ovidiu Ilie, director executiv al A.D.I. Transport Arad.
- presa: Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Adriana Barbu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, Claudiu Kovacs – „Arădeanul”, Lucian Șerban – „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 7.05.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 999/7.05.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media, au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 7.05.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 7.05.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.

În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Sărut-mâna! Bună-ziua! Văd că doi colegi nu sunt. Îi mai așteptăm? Știți ceva?
Dna Stepanescu L: - Domnul Costea caută loc de parcare și un consilier, domnul Vlad Codrin, este online.
Dl. primar: - Bun. Dacă sunteți de acord, până parchează domnul Costea, putem începe cu Imnul.
(n.n. în cadru solemn este ascultat Imnul Național al României).
Dl. primar: - Mulțumesc frumos! Cred că am aprobarea dumneavoastră, fără să votăm, să-i spunem „La Mulți Ani!” domnului viceprimar Faur, care împlinește o vârstă frumoasă (n.n. sala aplaudă), să-i urăm sănătate și „La Mulți Ani!”, cum își dorește, cu cine își dorește și unde își dorește!
Dl. Faur L: - Mulțumesc foarte mult!
Dl. primar: - Și tot cred că din partea Consiliului Local și a Primăriei sunteți de acord să trimitem un mesaj de „La Mulți Ani!” domnului Cadar, vicepreședinte al Consiliului Județean, care a avut ziua ieri sau alaltăieri, dacă nu mă înșeală memoria. Și astăzi, domnului fost viceprimar, actualmente vicepreședinte al Consiliului Județean, domnul Bulbuc. Cred că așa a fost și înțelegerea, domnul Faur fiind în aceeași zi cu domnul Bulbuc să avem unul la județ și unul la municipiu, din motive de eficiență a sărbătoriților. Poate ajunge și domnul Costea. Nu v-a spus unde parchează, nu? Mă gândesc că nu în Aradul - Nou! La parcul din Alfa! Bun. Mi-a dat doamna secretar rugămintea să suplimentăm ordinea de zi cu un proiect de hotărâre, care sună ceva de genul: „Se aprobă modificare Stat de funcții – se transformă funcția publică vacantă de consilier, clasa I, grad profesional superior, nivelul studiilor superioare, în cadrul Direcției Arhitect-șef, în funcție publică de execuție, vacantă, consilier Clasa I, grad profesional principal, nivelul studiilor, superioare…”, uite, așa ajuns și domnul Costea ! „…Se aprobă Statul de funcții conform anexei”- Proiect de hotărâre privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad - inițiativa primarului.
Supun la vot propunerea doamnei secretar, de suplimentare a ordinii de zi
Cine este pentru?
Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală (1 consilier votează on-line)
Dl. Cheșa I: - Domnule primar, mă scuzați, eram cu mâna sus!
Dl. primar: - A! Mă scuzați! Asta era în comisie prima dată, comisii reunite! Mă scuzați! Deci, am parcurs partea de comisii și acum supun votului dumneavoastră introducerea proiectului pe ordinea de zi.
Cine este pentru?
Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală (1 consilier votează on-line)
Dl. primar: - Mulțumesc frumos. Ar urma acum toată ordinea de zi. Dacă doriți ceva, domnule Cheșa?
Dl. Cheaș I: - Da. Mulțumesc! Punctul 21, proiectul 21, inițiativa grupului de consilieri PSD – aș dori să fie retras de pe ordinea de zi, cum am discutat și ieri în comisii până la venirea unui punct de vedere de la Consiliul Concurenței.
Dl. primar: - Bun. Asta nu mai trebuie supusă la vot, că este decizia dumneavoastră, că-l retrageți.
Dl. Cheșa I: - Corect!
Dl. primar: - Nu? Sau trebuie votat, doamnă?
Dna Stepanescu L: - Nu.
Dl. primar: - Bun. Punctul 21 s-a retras de pe ordinea de zi. S-a suplimentat cu ceea ce ne-a rugat doamna secretar și supun votului dumneavoastră, dacă nu mai sunt alte propuneri, supun votului dumneavoastră următoarea



[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
26




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved