03.03.2006 - Nou program informatic pentru achitarea obligațiilor fiscale prin Oficiile poștale
|
|
|
Principalele obligații fiscale către bugetul local - Impozitul pe clădiri, Impozitul pe terenuri, Taxa asupra mijloacelor de transport, Taxa specială de salubrizare și Taxa de reclamă și publicitate – pot fi achitate, conform prevederilor legale, și prin Oficiile poștale din municipiu.
În vederea îmbunătățirii acestei modalități de colectare a obligațiilor fiscale, Direcția Fiscală a Primăriei municipiului Arad a achiziționat un program informatic modern, care conduce la reducerea timpului de operare.
|
"Practic, acum avem posibilitatea de a realiza operația în timp real și astfel, durata fiecărei operațiuni se va reduce de la 30 – 40 de minute, la maxim cinci minute", a declarat Primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă.
Oficiile poștale de pe raza municipiului Arad unde se pot achita obligațiile față de bugetul local sunt:
Oficiul poștal nr.1 – Bulevardul Revoluției (Poșta mare)
Oficiul poștal nr.2 – Gara mare
Oficiul poștal nr.3 – Strada Eminescu
Oficiul poștal nr.4 – Aradul Nou
Oficiul poștal nr.7 – Micălaca - Piața Soarelui
Oficiul poștal nr.8 – Cartier Aurel Vlaicu
Oficiul poștal nr.9 – Grădiște
Oficiul poștal nr.10 – Sala Polivalentă
Oficiul poștal nr.11 – Miorița, Bl.108 (Arad-Vamă).
Reamintim că în conformitate cu prevederile HCLM 210/2005, privind impozitele și taxele locale, în aplicarea dispozițiilor Codului Fiscal, persoanele fizice care își achită obligațiile fiscale pentru anul 2006, până în data de 15 martie, beneficiază de o bonificație de 5% din impozitul pe teren și impozitul pe clădiri.
|
|
|