- 5 ianuarie-1 martie , pentru datele anuale privind membri gospodăriei, terenul aflat în proprietate și cel pe care îl utilizează, clădirile cu destinația locuință, construcțiile –anexe și mijloacele de transport cu tracțiune animală și mecanică, mașinile, utilajele și instalațiile pentru agricultură și silvicultură, efectivele de animale existente la începutul fiecărui an în gospodărie / unitatea cu personalitate juridică, precum și modificările intervenite în cursul anului precedent în efectivele de animale ca urmare a vânzării-cumpărării, a produșilor obținuți, a morții sau sacrificării animalelor ori a altor intrări-ieșiri;
- 1-31 mai, pentru datele privind modul de folosință a terenului, suprafețele cultivate, numărul pomilor în anul agricol respectiv;
- Persoanele fizice și juridice au obligația să declare datele pentru a fi înscrise în registrul agricol și în afara acestor intervale de timp, în cazul în care au intervenit modificări în proprietate, în termen de 30 de zile de la apariția modificării.
(2) În cazul în care persoanele fizice sau cele juridice nu fac declarațiile la termenele prevăzute la al.(1), se consideră că nu au intervenit niciun fel de modificări, fapt pentru care în registrul agricol se reportează din oficiu datele din anul precedent, cu mențiunea corespunzătoare la rubrica „semnătura declarantului”.
Informații suplimentare, Primăria Municipiului Arad, Serviciul Agricol, tel.0257-281850, int.123. |