Adresele de la care se pot obține informații suplimentare:
Primăria Municipiului Arad, Biroul Comunicare și Editare Publicații, B-dul Revoluției, nr. 75, Arad, cod poștal 310130, România, în atenția d-nei Corina Drăghici, tel. +40257/281850, int. 136, fax +40257/284744, e-mail achiziții@primariaarad.ro.
Caietul de sarcini și documentele suplimentare pot fi obținute la:
Primăria Municipiului Arad, Biroul Achiziții Publice, B-dul Revoluției, nr. 75, Arad, cod poștal 310130, România, în atenția d-lui Iulian Morar, tel. +40257/281850, int. 289, fax +40257/284744, de pe www.e-licitatie.ro, www.primariaarad.ro și www.publicitatepublia.ro
Ofertele sau solicitările de participare trebuie transmise la:
Primăria Municipiului Arad, Camera 5 – Registratură generală, B-dul Revoluției, nr. 75, Arad, cod poștal 310130, România, în atenția d-nei Corina Drăghici, tel. +40257/281850, int. 103, fax +40257/284744.
I.2) Tipul autorității contractante și activitatea principală (activitățile principale)
Autoritate locală
Activitate (activități) - Servicii generale ale administrațiilor publice
Autoritatea contractantă acționează în numele altor autorități contractante- Nu
SECȚIUNEA II – Obiectul contractului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea dată contractului de autoritatea contractantă
Servicii de publicitate în presa scrisă și audiovizuală.
II.1.2) Tipul contractului și locul de executare a lucrărilor, de livrare a produselor sau de prestare a serviciilor
Tipul contractului (produse, servicii, lucrări): contract de servicii.
Categoria serviciilor nr. 13 (pt. categoria de servicii 1-27 consultați anexa 2 la Directiva 2004/18/CE)
Locul principal de prestare: în presa scrisă și audiovizuală solicitată de autoritatea contractantă.
II.1.3) Anunțul implică - Un contract de achiziții publice.
II.1.4) Informații privind acordul-cadru : nu este cazul.
II.1.5) Descrierea succintă a contractului sau a achiziției/achizițiilor
Prestări servicii de publicitate în presa scrisă și audiovizuală.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizițiile)
79341000-6 „Servicii de publicitate”
II.1.7) Contractul intră sub incidenta acordului privind contractele de achiziții publice – Da
II.1.8) Împărțire în loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totală sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea totală estimată: 715.126,03 lei fără TVA, din care 110.084,02 lei fără TVA pe anul 2009.
II.2.2) Opțiuni
Da
- autoritatea contractantă, în conformitate cu art. 122 lit. j) din OUG 34/2006, își rezervă dreptul de a opta pentru achiziționarea ulterioară de noi servicii similare de la operatorul economic a cărui ofertă va fi declarată câștigătoare în cadrul procedurii de atribuire a contractului de achiziție publică de „servicii de publicitate în presa scrisă și audiovizuală”.
- sumele estimate pentru anii următori sunt:
- 2010 – 201.680,67 lei fără TVA
- 2011 – 201.680,67 lei fără TVA
- 2012 – 201.680,67 lei fără TVA
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31.12.2009, cu posibilitatea de prelungire pe următorii 3 ani, conform art. 122 lit. j din OUG 34/2006.
SECȚIUNEA III - Informații juridice, economice, financiare și tehnice
III.1) Condiții referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice și garanții solicitate
Garanție de bună execuție 1% din valoarea fără TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalități de finanțare si plata si/sau trimitere la dispozițiile relevante
Bugetul local – virament bancar.
III.1.3) Forma juridică pe care o va lua grupul de operatori economici căruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusă altor condiții speciale
Nu
III.2) Condiții de participare
III.2.1) Situația personala a operatorilor economici, inclusiv cerințele referitoare la înscrierea în registrul comerțului sau al profesiei
Informații si formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate
- Declarație privind eligibilitatea (formular 12A) - original
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comerțului – original sau copie
legalizată
- Cod unic de înregistrare fiscală – copie simplă
- Declarația privind neîncadrarea la art. 181(formular 12B) - original
- Certificat fiscal de plată a impozitelor și taxelor locale – original sau copie legalizată
- Certificat de atestare fiscală – original sau copie legalizată
III.2.2) Capacitatea economică și financiară
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnică
Informații si formalități necesare pentru evaluarea respectării cerințelor menționate
- Fișa de informații generale (formular 2B) - original
- Declarația privind calitatea de participant la procedură (formular 12C)– original
- Fișa de experiență similară (formular 4B) - original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Condiții specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligația sa indice numele si calificările profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV - Procedura
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitație deschisă
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Prețul cel mai scăzut
IV.2.2) Se va organiza o licitație electronică
NU
IV.3) Informații administrative
IV.3.1) Număr de referință atribuit dosarului de autoritatea contractantă
61
IV.3.2) Anunțuri publicate (anunț publicat) anterior privind același contract
Nu
IV.3.3) Condiții de obținere a caietului de sarcini si a documentației suplimentare (cu excepția unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2009, ora 17.00
Documente de plată : nu este cazul
Prețul: nu este cazul
Condiții si modalitate de plată: nu este cazul
IV.3.4) Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009, ora 09.00.
IV.3.5) Data transmiterii invitațiilor de prezentare de oferte sau de participare a candidaților selectați
07.07.2009.
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactată oferta sau cererea de participare - Română
IV.3.7) Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta
90 zile (de la termenul limită de primire a ofertelor)
IV.3.8) Condiții de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009, ora 10.00.
Locul: Primăria Municipiului Arad, Biroul Achiziții Publice, cam. 1, subsol.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor - da
Membrii comisiei si reprezentanții împuterniciți ai ofertanților
SECTIUNEA VI - Informații suplimentare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se înscrie intr-un proiect/program finanțat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informații
De la sediul Primăriei Municipiului Arad, B-dul Revoluției, nr. 75, Biroul Comunicare si Editare Publicații, telefon 0257/281850 int. 136, fax 0257/284744 și de pe www.e-licitatie.ro.
VI.4) Căi de atac
VI.4.1) Organism competent pentru căile de atac
Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, Str. Stavropoleos, Nr.6, București, Sector 3, Cod poștal: 030084, România, telefon 021/3104641, fax 021/3104648
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timișoara, P-ta. Țepeș Vodă nr. 2A, jud. Timiș, cod poștal 300055, tel. 0256/498054, fax 0256/498092
VI.4.2) Utilizarea căilor de atac
Precizări privind termenul (termenele) de exercitare a căilor de atac:
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obține informații privind utilizarea căilor de atac
Primăria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios, B-dul Revoluției, nr. 75, Arad, Cod poștal: 310130, România, tel. 0257/281850, int. 134, fax 0257/284744
VI.5) Data expedierii prezentului anunț
07.07.2009.
Șef Birou Achiziții Publice
Iulian Morar
Primăria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios, B-dul Revoluției, nr. 75, Arad, Cod poștal: 310130, România, tel. 0257/281850, int. 134, fax 0257/284744
VI.5) Data expedierii prezentului anunț
07.07.2009.
Șef Birou Achiziții Publice
Iulian Morar
- Documentatie publicitate media - descarcă fișier în format pdf
- FORMULAR PROPUNERE FINANCIARA - Presa scrisa - Anexa 1 - descarcă fișier în format pdf
- FORMULAR PROPUNERE FINANCIARA AUDIOVIZUAL - Oferta TV - Anexa2 - descarcă fișier în format pdf
- FORMULAR PROPUNERE FINANCIARA AUDIOVIZUAL - Oferta Radio - Anexa3 - descarcă fișier în format pdf
- FORMULAR PROPUNERE FINANCIARA AUDIOVIZUAL - Oferta ONLINE - Anexa4 - descarcă fișier în format pdf
- FORMULAR PROPUNERE FINANCIARA - Total General Oferta - Anexa5 - descarcă fișier în format pdf
- Referat de oportunitate - descarcă fișier în format pdf
|