Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74037388
 

 
  COMUNICATE... Ian 25, 2021
    Primăria Arad a stabilit locatiile unde se vor putea comercializa mărtisoare

 

Primăria Municipiului Arad a stabilit amplasamentele pentru desfășurarea activității de comerț ambulant cu produse specifice Zilelor de 1 și 8 Martie. Este vorba despre 106 locații, în marea lor majoritate cunoscute arădenilor.

Acestea sunt următoarele:

  1. B-dul Revoluției intersecția cu str. Crișan nr.1 (Bl. A) - 8 locuri 
  2. B-dul Revoluției nr. 43 (intrarea în Policlinică și Banca Transilvania) - 10 locuri
  3. B-dul Revoluției intersecția cu str. Ion I. C. Brătianu (Bl. 35 de la intrarea în Banca Comercială Română până la nr. 33)  -  5 locuri 
  4. B-dul Revoluției nr.84-86 (de la ghereta cu cărți până la nr. 88) - 10 locuri                   
  5. B-dul Revoluției nr.92-96 (între Universitatea V.Goldiș și Banca Românească) -10 locuri
  6. Zona Boul- Roșu stația de tramvai spre centru (B-dul Decebal, în spate la postul TRAFO) - 2 locuri
  7. Cartier Micălaca - Aleea Borsec - 10 locuri 
  8. Cartier Micălaca – b-dul N. Titulescu intersecția cu str. V. Lucaciu (între zona verde și stâlpii metalici din colțul ”Digi RCS-RDS” ) - 5 locuri
  9. P-ța U.T.A. - între magazinul ”Filip” si biserică (pe partea dinspre biserică) - 8 locuri
  10. P-ța U.T.A. (Calea Aurel Vlaicu, nr. 63-67 (între magazinul ”Second Hand” și ING Bank ) - 5 locuri 
  11. Calea Aurel Vlaicu, bl. Z16, bl. Z17 (între CEC Bank și magazinul ”Mobexpert”) - 8 locuri 
  12. Calea Aurel Vlaicu, nr. 163, Bl. 6 (de la cafeneaua ”Platinium” până la colțul dinspre ”Kebab House”) - 10 locuri  
  13. Piața Gării (între alimentara ”Alcarom” și magazinul ”Daspi”) – 10 locuri  
  14. Cartier Alfa (Bl. 38, intersecția str. Barbu Lăutaru cu str. A. Suciu) - 5 locuri.                         

Pentru toate locațiile, mobilierul stradal va fi compus din: o masă, un șevalet, un scaun, o umbrelă neinscripționată și doar în caz de timp nefavorabil. Nu se va accepta montarea/amplasarea de corturi și alte construcții provizorii;

Suprafața atribuită este de 2,00 mp/locație, iar fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament, cu asigurarea unei distanțe de minim 2,00 m între amplasamente.

Locurile de vânzare se atribuie în limita stabilită, în ordinea numerelor de înregistrare a cererilor, pentru producători, artizani, meșteșugari și meșteri populari (hand made) cu sediul social în jud. Arad.Locurile rămase libere după repartizarea către beneficiarii menționați anterior se pot aloca celor care dețin coduri CAEN pentru comerț ambulant, cu sediul social în județul Arad.

Cererile de participare se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relații cu Publicul (camera 5 din Palatul Cenad) sau OnLine, la E-mail: registratura@primariaarad.ro, începând cu data de 22.01.2021.

Perioadele de ocupare a domeniului public vor fi următoarele:

  • pentru Ziua Îndrăgostiților - perioada de ocupare a domeniului public: 13.02.2021 – 15.02.2021;
  • pentru ziua de 1 Martie - perioada de ocupare a domeniului public: 28.02.2021 - 02.03.2021;
  • pentru ziua de 8 Martie - perioada de ocupare a domeniului public: 07.03.2021 - 09.03.2021.                     

Documentația pentru obținerea acordului va cuprinde:
- cererea tip pentru obținerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găsește pe site-ul Primăriei Municipiului Arad și la Serviciul Relații cu Publicul (camera 5) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- copie buletin de identitate sau carte de identitate;
- copie Atestat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării florilor);
- acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în registrul comerțului a persoanelor fizice, asociațiilor familiale și persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum și la autorizarea funcționării persoanelor juridice, cu modificările și completările ulteriore;
- procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea. 

Comerțul ambulant se va desfășura în anumite condiții:

  • marfa va fi expusă doar în perimetrul locației stabilite;
  • comerțul ambulant se va desfășura cu articole tradiționale specifice Zilei Îndrăgostiților, Zilelor de 1 Martie și 8 Martie;
  • activitatea desfășurată nu va afecta circulația pietonală, circulația pe pistele de biciclete și auto precum și activitatea specifică zonei;

- se va respecta curățenia domeniului public afectat;
- se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat;
- activitatea se va desfășura cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin legislația în vigoare, aferentă pandemiei de Coronavirus COVID-19.

În cazul constatării nerespectării condițiilor stabilite, acordul se consideră retras de drept.


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
26




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved