- B-dul Revoluției intersecția cu str. Crișan nr.1 (Bl. A) - 8 locuri
- B-dul Revoluției nr. 43 (intrarea în Policlinică și Banca Transilvania) - 10 locuri
- B-dul Revoluției intersecția cu str. Ion I. C. Brătianu (Bl. 35 de la intrarea în Banca Comercială Română până la nr. 33) - 5 locuri
- B-dul Revoluției nr.84-86 (de la ghereta cu cărți până la nr. 88) - 10 locuri
- B-dul Revoluției nr.92-96 (între Universitatea V.Goldiș și Banca Românească) -10 locuri
- Zona Boul- Roșu stația de tramvai spre centru (B-dul Decebal, în spate la postul TRAFO) - 2 locuri
- Cartier Micălaca - Aleea Borsec - 10 locuri
- Cartier Micălaca – b-dul N. Titulescu intersecția cu str. V. Lucaciu (între zona verde și stâlpii metalici din colțul ”Digi RCS-RDS” ) - 5 locuri
- P-ța U.T.A. - între magazinul ”Filip” si biserică (pe partea dinspre biserică) - 8 locuri
- P-ța U.T.A. (Calea Aurel Vlaicu, nr. 63-67 (între magazinul ”Second Hand” și ING Bank ) - 5 locuri
- Calea Aurel Vlaicu, bl. Z16, bl. Z17 (între CEC Bank și magazinul ”Mobexpert”) - 8 locuri
- Calea Aurel Vlaicu, nr. 163, Bl. 6 (de la cafeneaua ”Platinium” până la colțul
dinspre ”Kebab House”) - 10 locuri
- Piața Gării (între alimentara ”Alcarom” și magazinul ”Daspi”) – 10 locuri
- Cartier Alfa (Bl. 38, intersecția str. Barbu Lăutaru cu str. A. Suciu) - 5 locuri.
Pentru toate locațiile, mobilierul stradal va fi compus din: o masă, un șevalet, un scaun, o umbrelă neinscripționată și doar în caz de timp nefavorabil. Nu se va accepta montarea/amplasarea de corturi și alte construcții provizorii;
Suprafața atribuită este de 2,00 mp/locație, iar fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament, cu asigurarea unei distanțe de minim 2,00 m între amplasamente.
Locurile de vânzare se atribuie în limita stabilită, în ordinea numerelor de înregistrare a cererilor, pentru producători, artizani, meșteșugari și meșteri populari (hand made) cu sediul social în jud. Arad.Locurile rămase libere după repartizarea către beneficiarii menționați anterior se pot aloca celor care dețin coduri CAEN pentru comerț ambulant, cu sediul social în județul Arad.
Cererile de participare se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relații cu Publicul (camera 5 din Palatul Cenad) sau OnLine, la E-mail: registratura@primariaarad.ro, începând cu data de 22.01.2021.
Perioadele de ocupare a domeniului public vor fi următoarele:
- pentru Ziua Îndrăgostiților - perioada de ocupare a domeniului public: 13.02.2021 – 15.02.2021;
- pentru ziua de 1 Martie - perioada de ocupare a domeniului public: 28.02.2021 - 02.03.2021;
- pentru ziua de 8 Martie - perioada de ocupare a domeniului public: 07.03.2021 - 09.03.2021.
Documentația pentru obținerea acordului va cuprinde:
- cererea tip pentru obținerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găsește pe site-ul Primăriei Municipiului Arad și la Serviciul Relații cu Publicul (camera 5) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- copie buletin de identitate sau carte de identitate;
- copie Atestat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării florilor);
- acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în registrul comerțului a persoanelor fizice, asociațiilor familiale și persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum și la autorizarea funcționării persoanelor juridice, cu modificările și completările ulteriore;
- procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.
Comerțul ambulant se va desfășura în anumite condiții:
- marfa va fi expusă doar în perimetrul locației stabilite;
- comerțul ambulant se va desfășura cu articole tradiționale specifice Zilei Îndrăgostiților, Zilelor de 1 Martie și 8 Martie;
- activitatea desfășurată nu va afecta circulația pietonală, circulația pe pistele de biciclete și auto precum și activitatea specifică zonei;
- se va respecta curățenia domeniului public afectat;
- se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat;
- activitatea se va desfășura cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin legislația în vigoare, aferentă pandemiei de Coronavirus COVID-19.
În cazul constatării nerespectării condițiilor stabilite, acordul se consideră retras de drept.
|