1. Cimitirul Eternitatea – str. Poetului nr. 2-4:
- poarta I (str. Poetului intersectia cu str. Câmpul Liniștii): 2 locuri;
- poarta II: 2 locuri;
2. Cimitirul Pomenirea - Calea Bodrogului nr. 1:
- poartă – 8 locuri;
3. Cimitirul din cartierul Grădiște – Calea Zimandului:
- poarta I: 2 locuri;
- poarta II: 2 locuri;
4. Cimitirul din cartierul Gai – str. Toth Arpad:
- poartă: 2 locuri;
5. Cimitirul din cartierul Bujac - str. Dimitrie Țichindeal:
- poarta I: 2 locuri;
- poarta II: 2 locuri;
6. Cimitirul din cartierul Micălaca - str. Mioriței:
- poarta I: 2 locuri;
- poarta II: 2 locuri;
7. Cimitirul din cartierul Aradul Nou – str. Merișor:
- poartă: 2 locuri;
8. Cimitirul din cartierul Sânicolaul Mic – str. Ioan Fătu nr. 76:
- poartă: 2 locuri.
Suprafața atribuită pentru un loc de vânzare este de 1,00 mp, iar fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament, cu asigurarea unei distanțe de minim 2,00 m între amplasamente.
Locurile de vânzare se vor atribui în limita stabilită, în ordinea numerelor de înregistrare a cererilor, urmând să se emită acordul de ocupare a domeniului public pentru activități comerciale, producătorilor (cu atestat de producător) cu sediul social în județul Arad. Locurile rămase libere după repartizarea către beneficiarii menționați se pot aloca acelor comercianți care dețin coduri CAEN pentru comerț ambulant cu sediul social în județul Arad.
Cererile de ocupare a domeniului public se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit în condițiile legii (procură/împuternicire notarială) la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relații cu Publicul (camera 5 din Palatul Cenad), astfel:
Pentru cei care doresc să comercializeze flori de Ziua Morților (1 noiembrie 2020),
perioada de depunere a cererilor este 19 - 23 octombrie 2020, iar perioada de ocupare a domeniului public este 31 octombrie – 1 noiembrie 2020.
Documentația pentru obținerea acordului va cuprinde:
- cererea tip pentru obținerea acordului de ocupare a domeniului public, care se găsește pe site-ul Primăriei Municipiului Arad și la Serviciul Relații cu Publicul (camera 5) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- copie buletin de identitate sau carte de identitate;
- copie Atestat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării florilor);
- acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităților la înregistrarea în registrul comerțului a persoanelor fizice, asociațiilor familiale și persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum și la autorizarea funcționării persoanelor juridice, cu modificările și completările ulteriore;
- împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.
Condițiile de desfășurare a comerțului ambulant sunt următoarele:
- marfa va fi expusă doar în perimetrul locației stabilite;
- comerțul ambulant se va desfășura cu flori;
- activitatea desfășurată nu va afecta circulația pietonală și auto precum și activitatea specifică zonei;
- se va respecta curățenia domeniului public afectat;
- să dețină la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menționate in acordul solicitat;
- activitatea se va desfășura cu respectarea măsurilor de protecție sanitară stabilite prin legislația în vigoare.
În cazul în care aceste condiții nu vor fi respectate, comercianților le poate fi retras acordul.
|