Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74034951
 

 
  COMUNICATE... Apr 15, 2020
    Punct de vedere - privind acordul-cadru de furnizare de carburanti pe bază de carduri electronice, pentru parcul auto al Primăriei Municipiului Arad

 

Referitor la informațiile apărute în spațiul public cu privire la anunțul de participare publicat în SICAP cu nr. CN1020166/02.04.2020 având ca obiect atribuirea acordului-cadru de furnizare de „Carburanți (motorină și benzină) pe bază de carduri electronice pentru parcul auto al Primăriei Municipiului Arad și pentru utilajele din dotarea bazelor sportive aflate în administrarea acesteia”, cu o durată de 4 ani, Primăria Municipiului Arad face următoarele precizări:

  • Ne bucurăm pentru grija acordată pe fondul actualei crize, cu privire la resursele necesare și modalitatea alocării și gestionării acestora, ca urmare am optat, ca o administrație  responsabilă ce suntem, pentru încheierea unui Acord cadru de furnizare cu o durată de 4 ani, așa cum prevede art. 107 din HG 395/2016 coroborat cu prev. art. 114 din Legea 98/2016. Acordul cadru ar permite, în orice moment, asigurarea cantității necesare de carburanți în baza încheierii unor contracte subsecvente,  în funcție de resursele financiare alocate în acest scop. Numai în acest fel poate fi asigurată continuitatea activității compartimentelor din cadrul autorității contractante.
  • legislația în domeniul achizițiilor publice reglementează utilizarea acordului-cadru, atât ca tehnică de achiziție, cât și ca instrument, fiind însă considerată o modalitate specială de atribuire, de care se poate uza în anumite situații specifice. Astfel, acordul-cadrul, ca instrument în achiziții publice, este definit potrivit art.3 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, ca fiind acordul încheiat în formă scrisă între una sau mai multe autorități contractante și unul ori mai mulți operatori economici, care are ca obiect stabilirea termenilor și condițiilor care guvernează contractele de achiziție publică ce urmează a fi atribuite într-o anumită perioadă, în special în ceea ce privește prețul și, după caz, cantitățile avute în vedere.
  • la determinarea cantităților estimate minime și maxime aferente acordului cadru (4 ani), cât și a contractelor subsecvente s-a ținut cont de numărul de autovehicule din parcul auto al autorității, precum și de consumul de carburant pentru fiecare autovehicul în parte, stabilit prin Dispoziția Primarului Municipiului Arad nr. 297/21.02.2020, cu modificările și completările ulterioare, de HCLM nr. 568/13.11.2019 privind stabilirea componenței parcului auto al Municipiului Arad, de prețurile practicate pe piața de profil, precum și de disponibilitatea alocării fondurilor necesare.

 

La alegerea acestei metode speciale s-a ținut cont și de următoarele:
- caracterul repetitiv, prevăzut cu limite minimale și maximale pentru o perioadă determinată
- acordul-cadru va permite autorității contractante atribuirea de contracte subsecvente, în funcție de necesitățile concrete ale acesteia, în perioada de timp pentru care a fost încheiat acesta.
- prin această modalitate de achiziționare, autoritatea și-a stabilit niște limite de contractare, ca urmare va elimina stresul inițierii unei noi proceduri pentru cantitățile suplimentare.
-posibilitatea semnării acordului-cadru (unei înțelegeri scrise), fără ca autoritarea să dețină resursele financiare necesare achiziționării.

Vă solicităm ca înainte să publicați în presă anumite comunicate/articole, să verificați veridicitatea acestora, tocmai pentru a nu dezinforma opinia publică.


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
26




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved