Având în vedere informațiile apărute în spațiul public cu referire la anularea facilităților acordate elevilor dar și pentru a corecta informarea opiniei publice, Primăria Municipiului Arad și Compania de Transport Public Arad fac următoarele precizări:
Gratuitățile pentru elevi la transportul public urban cu tramvaiele și autobuzele sunt acordate pe baza Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 123/2019 :
- Eliberarea legitimațiilor se va realiza în baza :
- carnetului de elev, vizat la zi de școala unde elevul este înmatriculat
- acordul solicitantului (tutorelui în cazul în care solicitantul este minor) privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Eliberarea legitimațiilor de transport se efectuează la sediul Companiei de Transport Public S.A. Arad.
- Vizarea legitimațiilor se va realiza în baza :
- carnetului de elev, vizat la zi de școala unde elevul este înmatriculat
Vizarea legitimațiilor de transport se efectuează la toate punctele de vânzare ale Companiei de Transport Public S.A. Arad, în cadrul programului existent, după cum urmează :
- în perioada 1 octombrie – 15 noiembrie, pentru semestrul I
- Documente pentru eliberarea unei noi legitimații când legitimația a fost pierdută/distrusă/sustrasă:
a) Cererea solicitantului (tutorelui în cazul în care solicitantul este minor)
b) Declarația pe proprie răspundere a solicitantului din care să rezulte pierderea/distrugerea/sustragerea legitimației.
Acestea se vor depune la sediul Companiei de Transport Public S.A. din Arad, Calea Victoriei, nr. 35B-37, unde se va elibera un duplicat al acesteia.
|