1. Cimitir Eternitatea (str. Poetului nr. 2-4)
- poarta I (str. Poetului intersectia cu str. Câmpul Liniștii): 6 locuri
- poarta II: 4 locuri
2. Cimitir Pomenirea (Calea Bodrogului nr. 1)
- poarta – 15 locuri
3. Cimitir cartier Grădiște (Calea Zimandului)
- poarta I: 5 locuri
- poarta II: 5 locuri
4. Cimitir cartier Gai (str. Toth Arpad)
- poartă: 3 locuri
5. Cimitir cartier Bujac (str. Dimitrie Țichindeal)
- poarta I: 3 locuri
- poarta II: 3 locuri
6. Cimitir cartier Micălaca (str. Mioriței)
- poarta I: 4 locuri
- poarta II: 4 locuri
7. Cimitir cartier Aradul Nou (str. Merișor)
- poarta: 3 locuri
8. Cimitir cartier Sânnicolaul Mic (str. Ioan Fătu nr. 76)
- poarta: 3 locuri
Suprafața atribuită pentru un loc de vânzare este de 1,00 mp, iar fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament.
Locurile de vânzare se vor atribui în limita stabilită, în ordinea numerelor de înregistrare a cererilor, urmând să se emită acordul de ocupare a domeniului public pentru activități comerciale, producătorilor (cu atestat de producător) cu sediul social în județul Arad. Locurile rămase libere după repartizarea către beneficiarii menționați se pot aloca acelor comercianți care dețin coduri CAEN pentru comerț ambulant cu sediul social în județul Arad.
Cererile de ocupare a domeniului public se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit în condițiile legii (procură/împuternicire notarială) la Primăria Municipiului Arad, Serviciul Relații cu Publicul (camera 5 din Palatul Cenad), astfel:
Cei interesați să comercializeze flori în cea de a II-a Duminică după Paști, perioada de depunere a cererilor este intervalul 08 - 12.04.2019, iar perioada de ocupare a domeniului public este 03 – 05.05.2019.
Pentru cei care doresc să comercializeze flori de Ziua Morților (1 noiembrie 2019), perioada de depunere a cererilor este 14 – 18.10.2019, iar perioada de ocupare a domeniului public este 31 – 03.11.2019.
Documentația pentru obținerea acordului va cuprinde:
- Cererea tip pentru obținerea acordului de ocupare a domeniului public, care se găsește pe site-ul Primăriei Municipiului Arad și la Serviciul Relații cu Publicul (camera 5) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;
- Copie buletin de identitate sau carte de identitate;
- Acte firmă (copie certificat de înregistrare + certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comerțului)
- Împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea
Condițiile de desfășurare a comerțului ambulant sunt următoarele:
- Marfa va fi expusă doar în perimetrul locației stabilite;
- Comerțul ambulant se va desfășura numai cu flori;
- Activitatea desfășurată nu va afecta circulația pietonală, pistele de biciclete sau activitatea specifică zonei;
- Se va respecta curățenia domeniului public;
- Comercianții vor trebui să dețină la locul de vânzare, acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public în original, documentul de identitate care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat.
În cazul în care aceste condiții nu vor fi respectate, comercianților le poate fi retras acordul.
|