|
Primăria Municipiului Arad a pus la dispoziția cetățenilor o nouă aplicație cu ajutorul căreia pot transmite sesizări direct către Primărie. Este vorba despre My Arad, o aplicație gratuită, disponibilă pe website-ul Primăriei (www.primariaarad.ro), care poate fi accesată și de pe dispozitivele de tip smartphone. |
Prin intermediul aplicației My Arad, utilizatorii pot sesiza municipalitatea în privința diverselor probleme din oraș legate de: iluminat public, câini comunitari, canalizare (racordări, canale colectoare), mașini abandonate sau parcate neregulamentar, refacerea străzilor și aleilor, salubrizarea străzilor, toaletare copaci și întreținere gard viu, ordine publică, solicitare locuință, revendicări în baza legii 10, comerț ambulant, probleme de mediu sau ajutor social, respectiv ajutor de urgență.
Dincolo de faptul că este gratuită, aplicația este și foarte ușor de folosit!
Pasul 1: Accesați adresa: http://mycity.primariaarad.ro de pe dispozitive mobile.
Pasul 2: Completați datele pentru o nouă sesizare (nume, prenume, adresa e-mail, telefon, tip și descriere problemă, locație pe hartă).
Pasul 3: Așteptați soluționarea sesizării dvs.
Sesizările depuse și încă nesoluționate sunt vizibile pe hartă pentru o perioada de maxim 30 de zile de la data depunerii. Sesizările soluționate sunt vizibile pe hartă o perioadă 5 zile de la data soluționării.
“Este una dintre acele aplicații care definesc un oraș Smart. Această aplicație vine și în spirjinul administrației, în sensul în care administrația locală lucrează cu societăți care prestează anumite servicii. Dacă aceste servicii nu sunt calitative sau nu sunt făcute la timp, Primăria Municipiului Arad este blamată. În realitate vina aparține societății care trebuia să presteze respectivul serviciu. Vreau să știți că această aplicație va fi foarte utilă, mai ales în caz de fenomene meteo extreme, când autoritățile locale vor trebui să aibă reacțiii rapide. “, a declarant primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă.
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Arad
|