2. Cod CPV : 79341000-6 „Servicii de publicitate”
3. Procedura aplicată: cerere de oferte
4. Sursa de finanțare: - buget local;
valoarea estimată 145.161,30 lei fără TVA.
5. Oferta depusă de ofertant trebuie să cuprindă:
Documente de calificare:
- declaratie privind eligibilitatea – formular 12A ;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice române din care să reiasă faptul că ofertanții au ca obiect de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire;
- copia certificatului de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerțului sau alte echivalente pentru persoane fizice române;
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs pentru persoane juridice străine;
- documente care dovedesc o formă de înregistrare/ atestare, echivalentă cu cea solicitată pentru persoanele fizice/juridice române, pentru persoanele fizice străine;
- declaratie privind neîncadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 – formular 12B;
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata atât la bugetul local cât și la cel general consolidate;
- fisa de informatii generale (inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani)– formular 2B.
- Declarația privind participarea la procedură cu ofertă independentă. – formular nr. 1
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani – formular 12E
- Fisa de experienta similara – formular B3
- Certificat de calitate ISO 9001 valabil cel puțin la data deschiderii ofertelor;
- Declarație privind respectarea condițiilor de munca, mediu și sănătate pentru locul de munca;
- scrisoare de garanție bancara pentru participare – formular 10;
- lista asociaților și a subcontractanților (daca este cazul) – formular 12G;
- acordurile de asociere (daca este cazul);
- declarație privind legalizarea asocierii (dacă este cazul);
- Documente privind încadrarea ofertantului în categoria IMM (dacă este cazul) – formular 5;
- Scrisoare de garanție bancară de bună execuție
Propunere tehnică: - Ofertantul are obligația de a face dovada conformității propunerii
tehnice cu cerințele prevăzute în Caietul de Sarcini.
Propunere financiară: - se va prezenta în lei și euro și va fi însoțită de:
- Formularul de ofertă (formular 10B) + cele 5 (cinci) anexe la caietul de sarcini – original.
Evaluarea ofertelor se va face luându-se în considerare media tarifelor și ponderea pe tipuri de apariții (presa scrisă respectiv audiovizual si online) în volumul serviciilor de publicitate după algoritmul de calcul de mai jos, conform cu ANEXA 5 a caietului de sarcini :
Propunerea financiară va fi prețul mediu exprimat în LEI / articol inclusiv TVA
Preț Mediu = 80% X Tarif mediu A (presa scrisă) + 20% Tarif mediu B (audiovizual și online) + TVA
unde,
- Tarif mediu A exprimat în lei / cm2
Reprezintă media aritmetică a tarifelor de publicitate în presa scrisă ofertate conform formularului ANEXA 1, respectiv totalul valorii pozițiilor ofertate împărțit la numărul de poziții ofertate.
- Tarif mediu B exprimat în lei / apariție
Reprezintă media aritmetică a tarifelor de publicitate la posturile radio-tv si pe website-urile ofertate conform formularelor ANEXE 2-4, respectiv totalul valorii pozițiilor ofertate împărțit la numărul de poziții ofertate.
Oferta financiară va fi obligatoriu însoțită de contractul de servicii (vezi Volumul IV) semnat și ștampilat pe fiecare pagină în parte și de contractele încheiate de ofertant cu fiecare publicație, site-urile și post radio / tv cuprins în ofertă.
6. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 24.08.2011, inclusiv.
7. Limba de redactare a ofertei: română
8. Perioada de valabilitate a ofertelor : 90 zile de la data deschiderii ofertelor, respectiv
până la data de 30.11.2011 inclusiv.
9. Prețul va fi exprimat in: lei și euro, cu si fără TVA.
Data pentru care se determina echivalenta RON/euro: cursul RON/euro comunicat de Banca Națională a României valabil în data de 08.08.2011.
Prețul ofertei este ferm in lei.
x NU se acceptă actualizarea prețului contractului
- se acceptă actualizarea prețului contractului
10. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului: prețul cel mai scăzut
11. Tipul contractului: contract de servicii.
12. La oferta de baza:
x NU se accepta oferte alternative
- se accepta oferte alternative
13. Perioada de valabilitate a garanției de participare : până în 30.11.2011 inclusiv, garanția de participare este de 2.500 lei, iar garanția de bună execuție este de 5% din valoarea fără TVA a contractului.
14. Termenul comercial în care se va încheia contractul: Ferm
15. Durata contractului: până la 31.12.2011, cu posibilitatea de prelungire cu maxim 4
luni și în anul 2012.
16. Documentele care însoțesc oferta:
- scrisoarea de înaintare – formular B2
- împuternicirea scrisă din partea reprezentantului legal al ofertantului pentru
persoanele desemnate să participe la ședința de deschidere a ofertelor
- copia actului personal de identitate a persoanei participante la această ședință
17. Informații referitoare la modul de obținere a documentației de atribuire: www.e- licitatie.ro
18. Adresa la care se depune oferta: Primăria Municipiului Arad, Bd. Revoluției, nr. 75, Arad, județul Arad – Registratura generală, camera 5.
19. Data limită pentru depunerea ofertei: 02.09.2011, ora 11.00.
20. Ora, data și locul deschiderii ofertelor 02.09.2011, ora 12.00; Primăria Municipiului
Arad, cam. 15 – Biroul Achiziții Publice.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. 0257/281850, int. 136, fax 0257/255818.
ȘEF BIROU,
Iulian Morar
|