Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74318175
 

 
  ANUNȚURI... Aug 24, 2011
    INVITAȚIE DE PARTICIPARE

 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
DIRECȚIA TEHNICĂ
BIROUL ACHIZIȚII PUBLICE
Nr. 54757/16.08.2011
                                                                                  
Către S.E.A.P.

Municipiul Arad – Consiliul Local al Municipiului Arad are onoarea să vă invite să participați la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de „Servicii de publicitate în presa scrisă și audiovizuală”
1. Obiectul contractului: „Servicii de publicitate în presa scrisă și audiovizuală”

2. Cod CPV : 79341000-6 „Servicii de publicitate”
3.  Procedura aplicată: cerere de oferte
4. Sursa de finanțare: - buget local;

valoarea estimată  145.161,30 lei fără TVA.
5. Oferta depusă de ofertant trebuie să cuprindă:

Documente de calificare:  

  • declaratie privind eligibilitatea – formular 12A ;
  • certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice române din care să reiasă faptul că ofertanții au ca obiect de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire;
  • copia certificatului de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerțului sau alte echivalente pentru persoane fizice române;
  • documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs pentru persoane juridice străine;
  • documente care dovedesc o formă de înregistrare/ atestare, echivalentă cu cea solicitată pentru persoanele fizice/juridice române, pentru persoanele fizice străine;
  • declaratie privind neîncadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 –  formular 12B;
  • certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata  atât la bugetul local cât și la cel general consolidate;
  • fisa de informatii generale (inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani)– formular 2B.
  • Declarația privind participarea la procedură cu ofertă independentă. – formular nr. 1
  • lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani – formular 12E
  • Fisa de experienta similara – formular B3
  • Certificat de calitate ISO 9001 valabil cel puțin la data deschiderii ofertelor;
  • Declarație privind respectarea condițiilor de munca, mediu și sănătate pentru locul de munca;
  • scrisoare de garanție bancara pentru participare – formular 10;
  • lista asociaților și a subcontractanților (daca este cazul) – formular 12G;
  • acordurile de asociere (daca este cazul);
  • declarație privind legalizarea asocierii (dacă este cazul);
  • Documente privind încadrarea ofertantului în categoria IMM (dacă este cazul) – formular 5;
  • Scrisoare de garanție bancară de bună execuție

 Propunere tehnică: - Ofertantul are obligația de a face dovada conformității propunerii   
tehnice cu cerințele prevăzute în Caietul de Sarcini.

Propunere financiară: - se va prezenta în lei și euro și va fi însoțită de:
- Formularul de ofertă (formular 10B) + cele 5 (cinci) anexe la caietul de sarcini – original.
Evaluarea ofertelor se va face luându-se în considerare media tarifelor și ponderea pe tipuri de apariții (presa scrisă respectiv audiovizual si online) în volumul serviciilor de publicitate după algoritmul de calcul de mai jos, conform cu ANEXA 5 a caietului de sarcini :
Propunerea financiară va fi prețul mediu exprimat  în LEI / articol inclusiv TVA
Preț Mediu80% X  Tarif mediu A (presa scrisă)  +  20% Tarif mediu B (audiovizual și online)  + TVA
unde,
 - Tarif mediu A exprimat în lei / cm2
Reprezintă media aritmetică a tarifelor de publicitate în presa scrisă ofertate conform formularului ANEXA  1, respectiv totalul valorii pozițiilor ofertate împărțit la numărul de poziții ofertate.

- Tarif mediu B exprimat în lei / apariție
Reprezintă media aritmetică a tarifelor de publicitate la posturile radio-tv si pe website-urile ofertate conform formularelor ANEXE 2-4, respectiv totalul valorii pozițiilor ofertate împărțit la numărul de poziții ofertate.

  Oferta financiară va fi obligatoriu însoțită de contractul de servicii (vezi Volumul IV) semnat și ștampilat pe fiecare pagină în parte și de contractele încheiate de ofertant cu fiecare publicație, site-urile și post radio / tv cuprins în ofertă.

6. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 24.08.2011, inclusiv.
7. Limba de redactare a ofertei: română

8. Perioada de valabilitate a ofertelor :  90 zile de la data deschiderii ofertelor, respectiv  
         până  la data de 30.11.2011 inclusiv.

9. Prețul va fi exprimat in: lei și euro, cu  si fără TVA.
Data pentru care se determina echivalenta RON/euro: cursul RON/euro comunicat de Banca Națională a României valabil în data de 08.08.2011.
             Prețul ofertei este ferm in lei.
x  NU se acceptă actualizarea prețului contractului

  • se acceptă actualizarea prețului contractului      

10. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului: prețul cel mai scăzut
11. Tipul contractului: contract de servicii.
       
12. La oferta de baza:
x   NU se accepta oferte alternative

  • se accepta oferte alternative

13. Perioada de valabilitate a garanției de participare  : până în 30.11.2011 inclusiv, garanția de participare este de 2.500 lei, iar garanția de bună execuție este de 5% din valoarea fără TVA a contractului.                        
14. Termenul comercial în care se va încheia contractul: Ferm
15.  Durata contractului: până la 31.12.2011, cu posibilitatea de prelungire cu maxim 4 
luni și în anul 2012.

16. Documentele care însoțesc oferta:
- scrisoarea de înaintare – formular B2
- împuternicirea scrisă din partea reprezentantului legal al ofertantului pentru 
persoanele desemnate să participe la ședința de deschidere a ofertelor
- copia actului personal de identitate a persoanei participante la această ședință

17. Informații referitoare la modul de obținere a documentației de atribuire: www.e- licitatie.ro

18. Adresa la care se depune oferta: Primăria Municipiului Arad, Bd. Revoluției, nr. 75, Arad, județul Arad – Registratura generală, camera 5.
19. Data limită pentru depunerea ofertei: 02.09.2011, ora 11.00.

20. Ora, data și locul deschiderii ofertelor 02.09.2011, ora 12.00;  Primăria Municipiului  
Arad, cam. 15 – Biroul Achiziții Publice.
Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. 0257/281850, int. 136, fax 0257/255818.

ȘEF BIROU,
Iulian Morar


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9
17

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved