|
Primăria Municipiului Arad anunță începerea etapei a 3-a a procedurilor de licitare pentru locurilor de parcare neatribuite în primele două etapă, adiacente blocurilor din zona Aleea Saturn din cartierul Aurel Vlaicu, conform H.C.L.M. nr. 439 din 28.12.2009 privind aprobarea ’’Regulamentului de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de reședință din municipiul Arad’’. Pentru participarea la licitație, locatarii din această zonă vor depune la Primăria Municipiului Arad, camera 5(Palatul Cenad) până la data de 11.03.2011, următoarele documente:
|
- Cerere tip (la camera 5 Primărie sau descarcă aici;
- Documente privind domiciliul/rezidența: copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere în imobilul aparținând asociației de proprietari/locatari, act de donație sau moștenire;
- Copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului/autovehiculelor deținute în proprietate sau folosință;
- Documente privind dreptul de folosință (utilizare) a autovehiculului: contract de leasing, act de donație, act de moștenire, contract de comodat;
- Certificat de încadrare într-o grupă de handicap, dacă este cazul;
- Dovada că este veteran de război sau beneficiar al Decretului - Lege nr. 118/1990, dacă este cazul;
- Cupon de pensie (soț+soție) pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor;
- Declarație pe propria răspundere că nu deține garaj amplasat pe domeniul public (la camera 5 Primărie sau descarcă aici.
După centralizarea cererilor, data și locul licitației vă vor fi comunicate de către Primăria Municipiului Arad prin intermediul mass-mediei locale și pe pagina de internet a Primariei Arad, www.primariaarad.ro .
|