|
Primăria Municipiului Arad anunță începerea etapei a 3-a a procedurilor de licitare pentru locurilor de parcare neatribuite în primele două etapă, adiacente blocurilor din zona Predeal + Fluturilor din cartierul Aurel Vlaicu, conform H.C.L.M. nr. 439 din 28.12.2009 privind aprobarea ’’Regulamentului de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de reședință din municipiul Arad’’. Pentru participarea la licitație, locatarii din această zonă vor depune la Primăria Municipiului Arad, camera 5 (Palatul Cenad) până la data de 18.02.2011, următoarele documente: |
- Cerere tip (la camera 5 Primărie sau descarcă aici formularul);
- Documente privind domiciliul/rezidența: copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere în imobilul aparținând asociației de proprietari/locatari, act de donație sau moștenire;
- Copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului/autovehiculelor deținute în proprietate sau folosință;
- Documente privind dreptul de folosință (utilizare) a autovehiculului: contract de leasing, act de donație, act de moștenire, contract de comodat;
- Certificat de încadrare într-o grupă de handicap, dacă este cazul;
- Dovada că este veteran de război sau beneficiar al Decretului - Lege nr. 118/1990, dacă este cazul;
- Cupon de pensie (soț+soție) pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor;
- Declarație pe propria răspundere că nu deține garaj amplasat pe domeniul public (la camera 5 Primărie sau descarcă aici formularul).
După centralizarea cererilor, data și locul licitației vă vor fi comunicate de către Primăria Municipiului Arad prin intermediul mass-mediei locale și pe pagina de internet a Primariei Arad, www.primariaarad.ro .
|