În atenția locatarilor din zona Aleea Saturn, cartier Vlaicu
|
|
|
Primăria Municipiului Arad anunță începerea etapei a 2-a a procedurilor de atribuire/licitare pentru locurilor de parcare neatribuite în prima etapă, adiacente blocurilor din zona Aleea Saturn, cartier Aurel Vlaicu, conform H.C.L.M. nr. 439 din 28.12.2009 privind aprobarea ’’Regulamentului de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de reședință din municipiul Arad’’. Pentru participarea la procedura de atribuire/licitare, locatarii din această zonă vor depune la asociațiile de proprietari, la administratori sau la Primăria Municipiului Arad, camera 5, până la data de 15.10.2010, următoarele documente:
|
- Cerere tip (la camera 5 Primărie sau pe www.primariaarad.ro, formulare);
- Documente privind domiciliul/rezidența: copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere în imobilul aparținând asociației de proprietari/locatari, act de donație sau moștenire;
- Copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului/autovehiculelor deținute în proprietate sau folosință;
- Documente privind dreptul de folosință (utilizare) a autovehiculului: contract de leasing, act de donație, act de moștenire, contract de comodat;
- Certificat de încadrare într-o grupă de handicap, dacă este cazul;
- Dovada că este veteran de război sau beneficiar al Decretului - Lege nr. 118/1990, dacă este cazul;
- Cupon de pensie (soț+soție) pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor;
- Declarație pe propria răspundere că nu deține garaj amplasat pe domeniul public (la camera 5 Primărie sau pe www.primariaarad.ro, formulare).
După centralizarea cererilor, fiecare asociație va fi înștiințată despre următoarele etape ale procedurii de atribuire/licitare.
|
|
|