În atenția locatarilor din zona Predeal si Fluturilor - cartier Vlaicu
|
|
|
Primăria Municipiului Arad anunţă începerea etapei a 2-a a procedurilor de atribuire/licitare pentru locurilor de parcare neatribuite în prima etapă, adiacente blocurilor în zona Predeal + Fluturilor din cartierul Aurel Vlaicu, conform H.C.L.M. nr. 439 din 28.12.2009 privind aprobarea "Regulamentului de atribuire/licitare a locurilor de parcare în parcările de reşedinţă din municipiul Arad". Pentru participarea la procedura de atribuire/licitare, locatarii din această zonă vor depune la asociaţiile de proprietari, la administratori sau la Primăria Municipiului Arad, camera 5, până la data de 24.09.2010, următoarele documente: |
- Cerere tip (la camera 5 - Primărie sau în format PDF descărcaţi AICI ...);
- Documente privind domiciliul/rezidenţa: copie B.I./C.I. sau actul de proprietate, contract de închiriere în imobilul aparţinând asociaţiei de proprietari/locatari, act de donaţie sau moştenire;
- Copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului/autovehiculelor deţinute în proprietate sau folosinţă;
- Documente privind dreptul de folosinţă (utilizare) a autovehiculului: contract de leasing, act de donaţie, act de moştenire, contract de comodat;
- Certificat de încadrare într-o grupă de handicap, dacă este cazul;
- Dovada că este veteran de război sau beneficiar al Decretului - Lege nr. 118/1990, dacă este cazul;
- Cupon de pensie (soţ+soţie) pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor;
- Declaraţie pe propria răspundere că nu deţine garaj amplasat pe domeniul public (la camera 5 - Primăriesau în format PDF descărcaţi AICI ...).
După centralizarea cererilor, fiecare asociaţie va fi înştiinţată despre următoarele etape ale procedurii de atribuire/licitare.
|
|
|