Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74039281
 

Stenogramele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

PROCESUL-VERBAL ȘI STENOGRAMA ședinței ordinare din data de 21.10.2021 Nr.81.596/25.10.2021






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 21.10.2021
Nr.81.596/25.10.2021

La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 21 octombrie 2021, au fost prezenți 23 de consilieri din 23 în funcție. Ședința a început la ora 15,00 și s-a încheiat la ora 16,00.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Ilie CHEȘA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar, Călin Bibarț, dl. viceprimar, Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Sandra Dinulescu, director executiv, Direcția Construcții și Dezvoltare Urbană, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dl. Ivanov Dan - Ervin, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Ioana Albu, șef birou, Biroul Juridic, Contestații, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Claudia Ardelean, consilier juridic, Direcția Patrimoniu, dna Lucia Giurgiu, șef serviciu, Serviciul Investiții, dl. Adrian Petreuș, consilier Serviciul Investiți, dl. Ovidiu Balaș, șef serviciu, Serviciul Edilitar și Dezvoltare Mediu Urban, dl. Marcel Hodor, consilier, Serviciul Edilitar și Dezvoltare Mediu Urban, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Ioan Bătrân, consilier, Compartimentul Administrația Școlilor, dl. Corneliu Neamțiu, consilier, Compartimentul Guvernanță Corporativă, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dna Ralu Cotrău, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Bogdan Costea, manager Teatrul Clasic “Ioan Slavici” Arad, dl. Doru Orban, manager - Filarmonica Arad, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general – SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Marta Uivărășanu, contabil șef - SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Mariana Szucs, director Cantina Municipală Arad;
- Alți participanți: - dl. Sergiu Cosmin Vlad – senator (USR-PLUS), Senatul României, dl. Dinulescu Ioana Sergiu, arhitect, dl. Trif Raul Ciprian, director general, SC “Optimo” SRL, Isac Mita, SC “Optimo” SRL, dna Ursachi Daniela, proiectant, dl.Gligor Omisy, dl.Modovan Mihai, proiectant, dl. Moscalu Marian, inginer - Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad, dl. Gașpar Cristian-Marian, student practicant;
- presa: dna Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, dna Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, dna Diana Duțu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, dl. Marius Zbranca – „TV Arad”, dl. Sârb Ciprian Vlad – „Ardeleanul.info”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 15.10.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 2.498/15.10.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media, au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 15.10.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 15.10.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Bun. Intrăm în ședința planificată pentru orele 15,00. Suntem chiar în depășire puțin. Față de ordinea de zi, în urma discuțiilor, propun scoaterea de pe ordinea de zi a punctului 16, pentru a putea avea discuții cu proiectantul și cei care au lucrat la materialul privind indicatorii tehnico-economici de la S.F.-ul din Piața Reconcilierii. Supun votului dumneavoastră.
Cine este pentru? Unanimitate – 23 consilieri prezenți.
Dl. primar: - Mulțumesc frumos. Rămânem atunci cu toate celelalte puncte. Mai sunt propuneri? Bun. Supun la vot prezenta ordine de zi.
Dl. Buruc: - Avem o propunere, domnule președinte…
Dl. Cheșa I: - Da. În comisie am suplimentat ordinea de zi, dumneavoastră n-ați fost aici și suplimentăm ordinea de zi după avizul din comisii. Este vorba de Proiectul nr. 408/2021 privind modificarea Proiectului nr. 368/16.07.2021 – inițiativa grupului de consilieri PSD.
Dl. primar: - Îl trecem la final, atunci, în continuarea ordinii de zi, nu?
Dl. Cheșa I: - Da.
Dl. primar: - Și acesta? Sau supunem tot la ordinea de zi? Doamna Lilioara! Supunem suplimentarea și apoi toată ordinea de zi?
Dna Stepanescu L: - Trebuie supus la vot dacă aprobă Consiliul suplimentarea ordinii de zi.
Dl. primar: - Ok. Deci trebuie să supunem la vot suplimentarea ordinii de zi.
Dl. Cheșa I: - Ok. Propun spre aprobare suplimentarea ordinii de zi cu proiectul pe care l-am votat în comisii nr. 408/20.08.2021. Supun la vot. Cine este pentru?
Dl. primar: - Deci, s-a solicitat suplimentarea ordinii de zi cu Proiectul nr. 408/2021, pe care l-ați discutat în comisii! Supun la vot propunerea de suplimentare.
Cine este pentru? 12 voturi pentru11 abțineri (dl. Bognar, dl. Szabo, dl. Lazăr, dl.Korodi, dna Waas, dna Naaji, dl. Ilioni, dl. Mariș, dl. Fordon, dl. Barb, dl. Gaman)
– 23 consilieri prezenți.
Dl. primar: - A venit și acesta. Acum supun la vot întreaga ordine de zi de astăzi
Ordinea de zi


[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
26




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved