PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 21.10.2021
Nr.81.596/25.10.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 21.10.2021
Nr.81.596/25.10.2021
La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 21 octombrie 2021, au fost prezenți 23 de consilieri din 23 în funcție. Ședința a început la ora 15,00 și s-a încheiat la ora 16,00.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Ilie CHEȘA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar, Călin Bibarț, dl. viceprimar, Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Sandra Dinulescu, director executiv, Direcția Construcții și Dezvoltare Urbană, dna Ioana Nicoară, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dl. Ivanov Dan - Ervin, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Ioana Albu, șef birou, Biroul Juridic, Contestații, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Claudia Ardelean, consilier juridic, Direcția Patrimoniu, dna Lucia Giurgiu, șef serviciu, Serviciul Investiții, dl. Adrian Petreuș, consilier Serviciul Investiți, dl. Ovidiu Balaș, șef serviciu, Serviciul Edilitar și Dezvoltare Mediu Urban, dl. Marcel Hodor, consilier, Serviciul Edilitar și Dezvoltare Mediu Urban, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Ioan Bătrân, consilier, Compartimentul Administrația Școlilor, dl. Corneliu Neamțiu, consilier, Compartimentul Guvernanță Corporativă, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dna Ralu Cotrău, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Bogdan Costea, manager Teatrul Clasic “Ioan Slavici” Arad, dl. Doru Orban, manager - Filarmonica Arad, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general – SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Marta Uivărășanu, contabil șef - SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Mariana Szucs, director Cantina Municipală Arad;
- Alți participanți: - dl. Sergiu Cosmin Vlad – senator (USR-PLUS), Senatul României, dl. Dinulescu Ioana Sergiu, arhitect, dl. Trif Raul Ciprian, director general, SC “Optimo” SRL, Isac Mita, SC “Optimo” SRL, dna Ursachi Daniela, proiectant, dl.Gligor Omisy, dl.Modovan Mihai, proiectant, dl. Moscalu Marian, inginer - Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad, dl. Gașpar Cristian-Marian, student practicant;
- presa: dna Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, dna Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, dna Diana Duțu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, dl. Marius Zbranca – „TV Arad”, dl. Sârb Ciprian Vlad – „Ardeleanul.info”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 15.10.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 2.498/15.10.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media, au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 15.10.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 15.10.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:
Dl. primar: - Bun. Intrăm în ședința planificată pentru orele 15,00. Suntem chiar în depășire puțin. Față de ordinea de zi, în urma discuțiilor, propun scoaterea de pe ordinea de zi a punctului 16, pentru a putea avea discuții cu proiectantul și cei care au lucrat la materialul privind indicatorii tehnico-economici de la S.F.-ul din Piața Reconcilierii. Supun votului dumneavoastră.
Cine este pentru? Unanimitate – 23 consilieri prezenți.
Dl. primar: - Mulțumesc frumos. Rămânem atunci cu toate celelalte puncte. Mai sunt propuneri? Bun. Supun la vot prezenta ordine de zi.
Dl. Buruc: - Avem o propunere, domnule președinte…
Dl. Cheșa I: - Da. În comisie am suplimentat ordinea de zi, dumneavoastră n-ați fost aici și suplimentăm ordinea de zi după avizul din comisii. Este vorba de Proiectul nr. 408/2021 privind modificarea Proiectului nr. 368/16.07.2021 – inițiativa grupului de consilieri PSD.
Dl. primar: - Îl trecem la final, atunci, în continuarea ordinii de zi, nu?
Dl. Cheșa I: - Da.
Dl. primar: - Și acesta? Sau supunem tot la ordinea de zi? Doamna Lilioara! Supunem suplimentarea și apoi toată ordinea de zi?
Dna Stepanescu L: - Trebuie supus la vot dacă aprobă Consiliul suplimentarea ordinii de zi.
Dl. primar: - Ok. Deci trebuie să supunem la vot suplimentarea ordinii de zi.
Dl. Cheșa I: - Ok. Propun spre aprobare suplimentarea ordinii de zi cu proiectul pe care l-am votat în comisii nr. 408/20.08.2021. Supun la vot. Cine este pentru?
Dl. primar: - Deci, s-a solicitat suplimentarea ordinii de zi cu Proiectul nr. 408/2021, pe care l-ați discutat în comisii! Supun la vot propunerea de suplimentare.
Cine este pentru? 12 voturi pentru11 abțineri (dl. Bognar, dl. Szabo, dl. Lazăr, dl.Korodi, dna Waas, dna Naaji, dl. Ilioni, dl. Mariș, dl. Fordon, dl. Barb, dl. Gaman)
– 23 consilieri prezenți.
Dl. primar: - A venit și acesta. Acum supun la vot întreaga ordine de zi de astăzi
Ordinea de zi
|