Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74221696
 

Stenogramele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

STENOGRAMA
Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD
din data de  31-03-2021


PROCESUL-VERBAL ȘI STENOGRAMA ședinței extraordinare din data de 31.03.2021 Nr. 35.772/05.05.2021






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței extraordinare
din data de 31.03.2021
Nr. 35.772/05.05.2021

La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 31 martie 2021, au fost prezenți 23 de consilieri din 23 în funcție (domnul consilier Ilie Cheșa (carantină), și-a exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv printr-o platformă on-line de videoconferință (Join Zoom Meeting)).
Ședința a început la ora 11,00 și s-a încheiat la ora 11,33.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Mihai SZABO.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu - secretar general, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect șef, dna Elena Portaru - director executiv al Direcției Tehnice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Liliana Florea – director executiv al Direcției Edilitare, dna Ioana Albu – șef serviciu, Serviciul Juridic, Contestații, dna Lucia Giurgiu, șef serviciu, Serviciul Investiții, dl. Sorin Munteanu – șef serviciu, Serviciul Monitorizare Strategii, dl. Corneliu Neamțiu, șef serviciu, Serviciul Societăți Comerciale, dl. Dacian Moț, șef serviciu, Serviciul Dezvoltare Imobile, dl. Alexandru Popa – referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca – consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier Biroul Relații Mass-Media, dl Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Variasi Krisztian, consilier, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș – referent, Cabinet Primar, dna Solya Emilia, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol, dna Sorina Groza, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Gabriel Lăbău, inspector de specialitate, Cabinet viceprimar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet viceprimar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Doris Micu – consilier, în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Stelian Nistor, director general al SC Târguri, Oboare, Piețe SA Arad, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public SA Arad, dl. Doru Orban, manager, Filarmonica Arad, dl. Bogdan Costea, manager, Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad, dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public de Interes Local “Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Mariana Szucs, director executiv al Centrului Social „Cantina Municipală Arad”, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC Recons SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Ovidiu Ilie, director executiv A.D.I. Transporturi;
- presa: Diana Duțu – „Aradon”, Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Lucian Șerban – „Arq.ro”, Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul. info”, Claudiu Kovacs - „Arădeanul. info”
- alții: dna Tuchlei Florica Felicia, cetățean.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 26.03.2021, a Dispoziției nr. 624/26.03.2021 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a acestei dispoziții, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media, au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 26.03.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 26.03.2021, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.

În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:

Dl. primar: - Întrăm în plenul ședinței extraordinare.
(n.n. În cadru solemn este ascultat Imnul Național al României).
Dl. primar: - Dacă, față de prezenta ordine de zi, mai sunt alte propuneri? Supun votului dumneavoastră următoarea


Ordine de zi

1. Proiect de hotărâre nr. 157/2021 privind aprobarea intenției de expropriere de către Municipiul Arad a unor imobile – inițiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre nr. 156/2021 privind aprobarea documentației tehnico-economice actualizate D.A.L.I. „Reabilitare învelitoare și șarpantă la clădirea Primăriei Municipiului Arad – inițiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre nr. 158/2021 privind aprobarea Studiului de fezabilitate privind obiectivul de investiție publică „Branșamente și racorduri de canalizare menajeră la apartamente din fondul locativ al Municipiului Arad, imobil Calea Timișorii nr. 25, ap. 2, imobil str. E. Gârleanu nr. 12, imobil str. Bihorului nr. 4-6, ap. 8 și 10” – inițiativa primarului.
4. Proiect de hotărâre nr. 163/2021 cu privire la aprobarea documentației tehnico-economice și a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiție DALI - „Reabilitare și amenajare terenuri de sport – Colegiul Național Moise Nicoară” – inițiativa primarului.
5. Proiect de hotărâre nr. 162/2021 privind aprobarea documentației tehnico-economice și a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiție D.A.L.I. „Reabilitare și modernizare ansamblu fântână “Cap de leu” din Parcul Eminescu’’– inițiativa primarului.
6. Proiect de hotărâre nr. 171/2021 privind desemnarea reprezentanților Consiliului Local al Municipiului Arad în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Arad - inițiativa primarului.
Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri în sală (1 consilier a votat on line)
S-a adoptat Hotărârea nr. 161 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Vă mulțumesc frumos. Vă rog, domnule președinte.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Punctul nr.1.
1
Proiect de hotărâre nr. 157/2021 privind aprobarea intenției de expropriere de către Municipiul Arad a unor imobile – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală (1 consilier a votat on line)
S-a adoptat Hotărârea nr. 162 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Punctul nr. 2 – Proiect de hotărâre…
Dl. Buruc C: - Dacă-mi permiteți, aici aș avea o mică intervenție.
Dl. Szabo M: - Da!.
Dl. Buruc C: - Salutăm dorința aceasta de expropriere. Vă aducem aminte că s-a format, acum câțiva ani, o comisie, din care făceam și eu parte, care trebuia să negocieze achiziționarea acestui pământ, mă rog, a acestui teren, comisia s-a întrunit o dată și a rămas așa, în aer. Am vrea ca acest proiect să nu tergiverseze, cum a fost inițiativa cealaltă, să fie doar așa, un subiect de, nu știu, campanie politică.
Dl. primar: - Da. Aveți perfectă dreptate. Nu, este dimpotrivă! Și mă explic. Am solicitat acest vot, al dumneavoastră, de intenție, tocmai pentru că suntem în procedurile legale și este de durată PUZ - ul, SF - ul de acolo și mi-am dat seama că, în urmă, așa cum ați spus dumneavoastră, s-a votat intenția de cumpărare, s-a făcut și o comisie, noi fiind de bună - credință, ca și dumneavoastră și s-au invitat la discuții, negocieri, reprezentanții firmei. Dacă nu mă înșeală memoria, dumneavoastră poate confirmați, au venit, la un moment dat, niște domni avocați, care au promis că revin și s-au dus și duși au fost! Tocmai ca să tragă de timp. Și atunci am recurs la a doua posibilitate pe care o avem, dacă partea de la care vrei să cumperi în relația cu tine, administrație-stat, nu dorește să vândă, nu te ia în seamă, expropriezi. Și de aceea am venit în fața dumneavoastră, e doar exprimarea intenției de expropriere, ea urmându-și ulterior tot parcursul legal și încâlcit al birocrației, până se ajunge la stabilirea valorii și, dacă este mulțumit, acceptă, dacă este nemulțumit, te dă în judecată și cum se hotărăște, se stabilește valoarea, dar nu îți oprește demersul de expropriere și de a intra în domeniul public al Aradului. Te rog!
Dl. Buruc C: - Făcusem în cadrul comisiei o interpelare, așteptam un răspuns de la aparatul administrativ – dacă terenul respectiv, până în prezent, a intrat sub incidența impozitului acela de 500%? Pentru că spațiul este clar degradat și este un focar de infecție acolo !
Dl. primar: - Mi-au spus dimineață, dau să verifice, cu precizare, eu nu vreau să greșesc, față de clădiri, terenurile au fost decalate cu impozitarea cu vreun an și ceva sau cu doi, n-au intrat în vigoare în același timp. Legea, nu știu dacă intră pe anul acesta sau de anul viitor. Referitor la cât la sută, asta o stabilește strict comisia, n-aș vrea să ne pronunțăm noi. Dar ceea ce întreb este mai mult decât de elementar. O să verific la finanțe – dacă nu s-a întâmplat, cel puțin, să trimitem comisia și să aibă în vedere. Mulțumesc frumos.
Dl. Szabo M: - Punctul nr. 2
2
Proiect de hotărâre nr. 156/2021 privind aprobarea documentației tehnico-economice actualizate D.A.L.I. „Reabilitare învelitoare și șarpantă la clădirea Primăriei Municipiului Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri în sală (1 consilier a votat on line)
S-a adoptat Hotărârea nr. 163 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Următorul punct
3
Proiect de hotărâre nr. 158/2021 privind aprobarea Studiului de fezabilitate privind obiectivul de investiție publică „Branșamente și racorduri de canalizare menajeră la apartamente din fondul locativ al Municipiului Arad, imobil Calea Timișorii nr. 25, ap. 2, imobil str. E. Gârleanu nr. 12, imobil str. Bihorului nr. 4-6, ap. 8 și 10” – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri în sală (1 consilier a votat on line)
S-a adoptat Hotărârea nr. 164 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc.
4
Proiect de hotărâre nr. 163/2021 cu privire la aprobarea documentației tehnico-economice și a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiție DALI - „Reabilitare și amenajare terenuri de sport – Colegiul Național Moise Nicoară” – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Avem un amendament. Vă rog și după aceea citesc amendamentul!
Dl. Stana F: - Mulțumesc. Știu că în legătură cu acel teren a fost o discuție acum câțiva ani buni – dacă este oportun să amenajăm acolo, orașul Arad, municipiul Arad, să amenajeze o parcare subterană. Având în vedere că, în proximitatea terenului de sport, există cetatea, ca un potențial punct de atracție, ștrandul și, de asemenea, este destul de aproape de acel capăt al bulevardului dinspre Teatru și că, probabil, tehnic, ar fi o soluție mai simplă și mai ușor de implementat decât aceea a parcării subterane din Piața Avram Iancu, vreau să vă rog să aveți în vedere sau Consiliul Local să aibă, în viitor, în vedere că poate ar fi necesar să ne gândim și la o eventuală parcare subterană, înainte de a investi acești bani. Trebuie făcută măcar o analiză și o discuție în direcția aceasta! Mulțumesc!
Dl. primar: - Da. Așa este! Cu precizarea că ea este și făcută. La momentul respectiv, când s-a făcut propunerea și s-au avansat documentațiile, Comisia de monumente nu a aprobat construirea cu parcare subterană, pentru că, dacă vă uitați puțin cu atenție, terenul este mai jos decât nivelul și al străzii și al liceului și tehnic, construcția subterană prevedea cu puțin ridicare, și ne-au dat Comisia de la Timișoara, că nu se încadrează cu zona adiacentă istorică și atunci, pentru a nu mai prelungi și veșnicele discuții, având în vedere că este mult mai înaintat proiectul cu parcarea subterană din Avram Iancu, care este și mai mare, ca spațiu, și desparte o stradă de două sute de metri între ele, am optat să mergem mai departe și să renunțăm la a căuta soluții tehnice și a obține sau a nu obține, pentru că avizul a fost negativ, domnul Bognar știe cât s-a luptat cu cei de la Timișoara și nu mai putem lăsa liceul fără teren de sport, să-l amenajăm terenul de sport și rămânem pe zona respectivă cu o parcare mare, subterană, în Avram Iancu. Și, să fim noi sănătoși, cu siguranță, când va intra și cetatea în circuitul civil, găsim soluții, poate chiar pe partea cealaltă de Mureș pentru o parcare subterană. Vă rog!
Dl. Bognar L: - Ca și o completare – știu că au fost discuții, destul de controversate pe problema aceasta. Deci, pe de altă parte, este un teren, pe care îl destinăm sportului, și, mă rog, ar trebui să avem aer cât se poate de curat. Și a fost și această temere, la un moment dat, că, prin crearea unei parcări, unde concentrația de gaze este destul de mare, ar pune, mă rog, în pericol, sănătatea celor care fac sport. Poate soluția care s-a găsit acum este în armonia celor discutate de atunci.
Dl. primar: - Deci, concluzionăm că dorim terenul de sport să nu fie strict doar pentru liceu, va avea și regim deschis pentru cei care doresc, de aceea l-am prevăzut inclusiv cu iluminat de seară, iubitorii sportului să se poată bucura. Vă mulțumesc!
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Comisia nr. 5 are un amendament. Domnul Ilioni!
Dl. Ilioni F: - Mulțumesc. Următorul amendament pentru acest punct – „Dotările cuprinse în cadrul documentației tehnico-economice „DALI – Reabilitare și amenajare terenuri de sport - Colegiul Național „Moise Nicoară”” prezentate conform Anexei 1 și 2 a proiectului de hotărâre, se completează cu o toaletă publică. Suma aferentă achiziției și montajului toaletei publice se asigură prin reducerea cheltuielilor diverse și neprevăzute, evidențiate conform devizului general al investiției”.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Supun la vot acest amendament.
Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri în sală.(1 consilier a votat on line.
Dl. Szabo M: - Și întregul proiect.
Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri în sală (1 consilier a votat on line)
S-a adoptat Hotărârea nr. 165 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Buruc C: - Ținând cont că era amendamentul meu, acesta, în Comisia nr.3, noi votăm pentru. Dar mulțumesc, oricum!
Dl. primar: - Ne cerem scuze dacă a fost o inadvertență. Treceți la inițiatori și pe colegii de la PSD, cred că domnul Ilioni nu are nimic împotrivă!
Dl. Ilioni F: - Nu și nici nu știam de inițiativa aceasta!
Dl. primar: - Da. Este bine când…
Dl. Buruc C: - Să se prevadă, aceasta era discuția în comisie – să se prevadă o toaletă publică, nu o toaletă ecologică, că văd că aici ați trecut „toaletă ecologică”.
Dl. primar: - Nu. Nu. Am și întrebat-o și eu azi dimineață, când am semnat, pe doamna Portaru și mi s-a spus așa, simplu: „cum este cea din „ 23 August”, din Regina Maria, care nu e…
Dl. Buruc C: - Mai ales pentru că va avea accesul publicul acolo și…
Dl. primar: - Nu. Nu din aia de plastic! Nu! O toaletă automată, cu întreținere, ca și celelalte pe care le mai am în plan, discuție de dimensiune, acum, câte și cum, asta rezultă din socotelile tehnice. Mulțumesc frumos!
5
Proiect de hotărâre nr. 162/2021 privind aprobarea documentației tehnico-economice și a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiție D.A.L.I. „Reabilitare și modernizare ansamblu fântână “Cap de leu” din
Parcul Eminescu’’– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru?
Unanimitate – 22 consilieri în sală (1 consilier a votat on line)
S-a adoptat Hotărârea nr. 166 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Punctul nr. 6
6
Proiecte de hotărâre nr. 171/2021 privind desemnarea reprezentanților Consiliului Local al Municipiului Arad în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Arad - inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Aici avem vot secret. Domnule consilier!
Dl. Vlad C: - O mică intervenție, dacă se poate, înainte. Am avut plăcerea, în ultimii 12 ani, să fiu într-un număr destul de mare de consilii de administrație, la diferite școli și nu știu dacă am văzut de două sau de trei ori reprezentanții Primăriei sau ai Consiliului Local. Cel puțin în ultimii trei ani, de când sunt la școala la care îmi desfășor acum activitatea, nu am văzut-o pe domnișoara respectivă, numai o dată și, și atunci a semnat procesele-verbale. Trecând, totuși, peste chestiunea aceasta, cred că și această metodă de selecție a membrilor în consiliul de administrație al școlilor, duce la starea școlilor. Dacă la Pedagogic a căzut acum tavanul la o clasă, ce se va întâmpla la Liceul Forestier, că putrezesc ferestrele pe școală sau la Agricol, unde cade acoperișul, sau la Textil, unde cade tencuiala? Deci, repet aceeași întrebare, pe care am repetat-o deja de două ori - care dintre aceste trei școli va intra într-o reabilitare ? Profit de faptul că are legătură cu școala acest proiect și adresez din nou această întrebare și vă rog să găsiți o soluție. Știu că avem o problemă cu liceele tehnologice, că tot există scuza că sunt puțini elevi în ele, Agricolul este cel mai mare liceu tehnologic sau Colegiul Tehnic de Industrie Alimentară, Textilul este al doilea cel mai mare liceu tehnologic, lăsând la o parte Colegiul Economic, care ș.a.m.d. Și se află ambele în centrul Aradului, ambele sunt clădiri ale Primăriei, ambele monumente istorice. Vă mulțumesc!
Dl. primar: - Mulțumesc frumos. La prima, cred că aveți dreptate și voi, mi-ați dat o idee acum - voi cere, prin compartimentul, Biroul nostru de învățământ, dacă nu lunar, trimestrial, să solicite prezența nominală, în consiliile de administrație. Măcar să știm și noi cine, că nu-i pus nimeni, să mă scuzați, cu „musai”. Domnule și acum, cei care au fost și înainte, în general, și de la primărie, cei care au copiii acolo, doar cei care doresc, că doar nu este nimic. Nu se remunerează, nu se plătește. Consilierii locali nu pot să fie membri, că atunci nu mai pot vota nimic ce ține de bugete, de școli, tot ce-i pe subiectul acesta. Să vedem cine este serios, cine nu, data viitoare și dacă mai vor, să nu-i mai punem! Referitor la imobile, ca întotdeauna, adevărurile sunt la mijloc. Acum, la Liceul Forestier, au și parte de tâmplărie? Întrebați conducerea liceului, în activitatea, de la maistru până la elevii care învață acolo, câte geamuri au recondiționat și au pus, dacă spuneți că astea putrezesc, în activitatea practică pe care o fac ei ?! Că doar n-o să facă cei din Consiliul de Administrație!
Dl. Vlad C: - Vă pot eu răspunde, că sunt la ei în Consiliul de Administrație și predau acolo!
Dl. primar: - Așa!
Dl. Vlad C: - Geamurile de la cantină le-au schimbat complet, jumătate din geamurile de la internat, dar să schimbi geamuri, presupune costuri. Noi am primit anul trecut pentru investiții echivalent a 11.000 de euro, la un liceu de 3000-4000 de metri pătrați. Cât are forestierul!
Dl. primar: - Așa, din cei 3000-4000 de metri pătrați sau număr de clase, câte sunt ocupate, în momentul de față?
Dl. Vlad C: - Toate!
Dl. primar: - Dar nu așa, că acum este pandemie și îi pui la șapte metri! Știm foarte bine că la acel liceu una dintre probleme este numărul redus, comparativ cu spațiul ocupat. Și atunci normal, costul per elev…
Dl. Vlad C: - Faptul că sunt cinci elevi într-o clasă, nu înseamnă că acea clasă nu este ocupată sau că trebuie să …
Dl. primar: - Ba da, dar din punctul de vedere al unei administrații te uiți unde, așa, ții o clădire cu clase cu cinci elevi, în altă parte, o să vin în fața dumneavoastră și cu acest subiect, că de aceea mi-ați reamintit, în altă parte cu cinci elevi și tu, administrație și dumneavoastră și noi toți plătim aceeași încălzire, aceleași geamuri, este puțin risipă! Pentru că unii doresc să fie, în continuare, directori, pentru că unii doresc să aibă în continuare norme! Cred că este momentul să ne aplecăm și să ne uităm puțin ca oameni gospodari, luând, am dat în lucru și acest aspect, unde și cum mai pot fi comasate, tocmai pentru eficientizare.
Dl. Vlad C: - Cu chestia asta sunt de acord, cu o investiție, în prealabil, în clădirea unde urmați să duceți, de exemplu…
Dl. primar: - Și atunci te focalizezi pe o clădire și o iei așa cum spuneți, investești în ea și o duci la un standard, dar ea să fie ocupată sută la sută, peste 90 de la sută. Să aibă un randament corespunzător banilor pe care arădeanul îi plătește.
Dl. Vlad C: - Dar ați luat cazul cel mai nefericit! Hai să luăm cazul Agricolului, unde sunt sălile pline.
Dl. primar: - La fel putem lua, deocamdată, nu suntem cu cifrele pe masă, am spus de principiu și mă bucur că sunteți de acord cu noi, să ne aplecăm pe acest subiect, împreună cu Inspectoratul Școlar și vom vedea ce rezultă și ce variante avem. De bună- credință, cred că suntem cu toții. Mulțumesc frumos!
Dl. Vlad C: - Mulțumesc și eu!
Dl. primar: - Mai are cineva de votat? Haideți să…vă rog! Aici, doamna secretar, mai trebuie să voteze ulterior, ceva? Sau se anunță rezultatul?
Dna Stepanescu L: - Se anunță rezultatul !
Dl. primar: - Bun. Se va anunța doar rezultatul final. Nu mai este nevoie de încă un vot, că nu este nevoie de încă un vot, că nu este regulament. Prin urmare, cine dorește, este binevenit, să rămână în sală sau, dacă dorește, să stea la o țigară, dacă cineva nu mai dorește, ședința, practic, din punctul de vedere al ordinii de zi este epuizată, ne anunță doar rezultatul. Oricum îl anunță la microfon, ca să rămână înregistrat, să nu credeți cumva că s-a votat una și se consemnează altceva. Vă mulțumesc frumos tuturor.
(n.n. se așteaptă rezultatul votului secret).
REZULTATUL VOTULUI SECRET:
Dna Vornicu D: - Proces-verbal, încheiat astăzi, 31 martie 2021, în ședința Comisiei de Validare întrunită pentru exprimarea votului cu privire la desemnarea reprezentanților Consiliului Local al Municipiului Arad în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Arad, proiect de hotărâre înscris pe ordinea de zi a ședinței, la punctul 6. Astăzi, 31 martie 2021, în cadrul ședinței extraordinare a Consiliului Local Arad, Comisia de Validare, în conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local a exercitat sub responsabilitatea sa operațiunile privind votul secret desfășurat cu privire la desemnarea reprezentanților Consiliului Local al Municipiului Arad în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Arad, Comisia a consemnat următoarele rezultate: consilieri prezenți la ședință - 22, buletine de vot distribuite – 22. Reprezentanții propuși pentru Consiliul Local al Municipiului Arad nu au obținut un vot favorabil, rezultatele votului fiind 11 voturi pentru.
Dna Stepanescu L: - Mulțumim.
S-a adoptat Hotărârea nr.167 a Consiliului Local al Municipiului Arad, de respingere a proiectului de hotărâre privind desemnarea reprezentanților Consiliului Local al Municipiului Arad în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ preuniversitar din Municipiul Arad
Dl. Szabo M: - Declar ședința închisă.

(n.n. ședința s-a încheiat la ora 11,33).







Red./Dact. PC/PC Verif. C.M.
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 31.03.2021, extraordinară
Cod PMA -S4-02


[Vizualizare PDF]    [ Înapoi ]

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved