Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74142137
 

Stenogramele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

STENOGRAMA
Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD
din data de  31-03-2021


PROCESUL-VERBAL ȘI STENOGRAMA ședinței ordinare din data de 31.03.2021 Nr. 34.502/28.04.2021






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

PROCESUL-VERBAL
ȘI STENOGRAMA
ședinței ordinare
din data de 31.03.2021
Nr. 34.502/28.04.2021

La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 31 martie 2021, au fost prezenți 23 de consilieri din 23 în funcție, domnul consilier Ilie Cheșa (carantină), și-a exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință (Join Zoom Meeting).
Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 10,58.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Mihai SZABO.
Au participat: din partea executivului:
- dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu - secretar general, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect șef, dna Elena Portaru - director executiv al Direcției Tehnice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Liliana Florea – director executiv al Direcției Edilitare, dna Ioana Albu – șef serviciu, Serviciul Juridic, Contestații, dna Lucia Giurgiu, șef serviciu, Serviciul Investiții, dra Adriana Sobaru, șef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dl. Sorin Muntean – șef serviciu, Serviciul Monitorizare Strategii, dl. Corneliu Neamțiu, șef serviciu, Serviciul Societăți Comerciale, dl. Dacian Moț, șef serviciu, Serviciul Dezvoltare Imobile, dl. Alexandru Popa – referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca – consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier Biroul Relații Mass-Media, dl Denis Bot, consilier Cabinet Primar, dl. Varjasi Kristian, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș – referent, Cabinet Primar, dna Solya Emilia, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol, dna Sorina Groza, inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Gabriel Lăbău, inspector de specialitate, Cabinet viceprimar, dl. Cristian Coruna, inspector de specialitate, Cabinet viceprimar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Doris Micu – consilier, în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dl. Stelian Nistor, director general al SC Târguri, Oboare, Piețe SA, dl. Claudiu Gojda, director general al Companiei de Transport Public SA Arad, dl. Doru Orban, manager, Filarmonica Arad, dl. Bogdan Costea, manager, Teatrul „Ioan Slavici” Arad, dna Daniela Pădurean-Andreica, director al Centrului Municipal de Cultură Arad, dna Oana Pârvulescu, director general al Serviciului Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad”, dna Mariana Szucs, director executiv al Centrului Social „Cantina Municipală Arad”, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC Recons SA Arad, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Ovidiu Ilie, director executiv A.D.I. Transporturi Arad;
- presa: Diana Duțu – „Aradon”, Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Lucian Șerban – „Arq.ro”, Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul. info”, Claudiu Kovacs - „Arădeanul. info”
- alți participanți: dna Tuchlei Florica Felicia, cetățean.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 25.03.2021, a Dispoziției nr. 620/25.03.2021 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a acestei dispoziții, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 25.03.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 25.03.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.

În cadrul acestei ședințe, am consemnat următoarele:

Dl. primar: - Sărut-mâna! Bună-ziua! Cred că este prezentă toată lumea, mai puțin colegul nostru, domnul Ilie Cheșa, care este pe sistem on line. Ceilalți suntem prezenți și formație completă.
Dna Stepanescu L: - Domnul Vlad Codrin a anunțat că întârzie.
Dl. primar: - Doriți să-l așteptăm sau cât este întârzierea de mare? Propun să începem cu imnul și ne ajunge din urmă. Mulțumesc
(n.n. în cadru festiv este ascultat Imnul Național al României).
Dl. primar: - Mulțumesc frumos. Avem ședința ordinară și cea extraordinară. Explicația este doar tehnic – au fost câteva materiale, care n-au fost terminate la timp. Nu mai prindeau ședința ordinară, care trebuia anunțată cu 7 zile, extraordinara este de doar trei zile și atunci, cu acordul dumneavoastră, am convenit să le punem una în continuarea celeilalte, ca să nu mai venim pentru încă o ședință. Aș propune evident să începem cu ședința ordinară, dar având în vedere că ordinara, la final, are și interpelări, discuții, aș propune să mergem cu extraordinara, terminăm toate punctele de pe ordinea de zi și la final, cu toată deschiderea și dragul, discuții. Practic, suntem doi în unul, cu acordul dumneavoastră. Bun. Față de prezenta ordine de zi a ședinței ordinare, dacă mai sunt propuneri? Nu sunt. Supun la vot următoarea



Ordine de zi

1. Proiect de hotărâre nr. 135/2021 privind neasumarea responsabilității organizării și derulării procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru pentru achiziția produselor aferente Programului pentru școli al României și a contractelor/acordurilor-cadru de prestare a serviciilor pentru derularea măsurilor educative, la nivelul Municipiului Arad, pentru anii școlari 2021-2022 și 2022-2023 – inițiativa primarului
2. Proiect de hotărâre nr. 24/2021 privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad, în interiorul cartierului Micalaca – inițiativa primarului.
3. Proiect de hotărâre nr. 72/2021 privind atribuirea de denumire de străzi în municipiul Arad, în interiorul cartierului Westfield- inițiativa primarului
4. Proiect de hotărâre nr. 73/2021 privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad, în interiorul cartierului Gai- inițiativa primarului
5. Proiect de hotărâre nr. 124/2021 privind aprobarea componenței nominale și a regulamentului de organizare și funcționare a Comisiei tehnice de amenajare a teritoriului și urbanism– inițiativa primarului
6. Proiect de hotărâre nr. 66/2021 privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) și Regulament Local de Urbanism (RLU): „Construire clădire prestări servicii și depozitare'' amplasament: imobilul identificat prin C.F. nr. 338707 Arad, latura de nord a Centurii ocolitoare a municipiului Arad, DN 7 / E68 / strada Ovidiu - inițiativa primarului
7. Proiect de hotărâre nr. 100/2021 privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul Consiliului Local al Municipiului Arad pentru anul 2021 al Serviciului public de interes local „Direcția de Asistență Socială Arad” de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad – inițiativa primarului
8. Proiect de hotărâre nr. 134/2021 cu privire la aprobarea organigramei și statului de funcții al Serviciului public de interes local „Direcția de Asistență Socială Arad” de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad– inițiativa primarului
9. Proiect de hotărâre nr. 105/2021 privind aprobarea reconfirmării aderării Municipiului Arad la Convenția Primarilor privind Energia și Clima – inițiativa primarului
10. Proiect de hotărâre nr. 106/2021 privind aprobarea transmiterii în folosință gratuită a unor bunuri aflate în domeniul privat al Municipiului Arad – inițiativa primarului
11. Proiect de hotărâre nr. 81/2021 privind alipirea unor imobile situate în Zona Sanevit - Grădiște, proprietatea unor persoane fizice și trei imobile proprietatea Municipiului Arad înscrise în CF nr. 339978 Arad, CF nr. 340013 Arad, CF nr. 340022 Arad – inițiativa primarului.
12. Proiect de hotărâre nr. 95/2021 privind aprobarea documentației cadastrale de prima înscriere a imobilului situat în Municipiul Arad, Piața A. D. Xenopol – inițiativa primarului
13. Proiect de hotărâre nr. 96/2021 privind modificarea unei suprafețe de teren situat în Municipiul Arad, Str. Șezătoarei, nr. 13, înscris în CF nr. 308724 Arad – inițiativa primarului
14. Proiect de hotărâre nr. 97/2021 cu privire la revocarea Hotărârii Consiliului Local a Municipiului Arad nr. 447/2016 și apartamentarea imobilului situat în Municipiul Arad, str. Pionierilor, nr. 6, înscris în CF nr. 322683 Arad – inițiativa primarului
15. Proiect de hotărâre nr. 102/2021 privind modificarea suprafeței terenului situat în Municipiul Arad, str. Ana Ipătescu, nr. 27, înscris în CF nr. 318932 Arad – inițiativa primarului
16. Proiect de hotărâre nr. 104/2021 privind dezlipirea unui imobil proprietatea privată a Municipiului Arad - Str. Tarafului, înscris în CF nr. 356677 Arad – inițiativa primarului
17. Proiect de hotărâre nr. 123/2021 privind modificarea unei suprafețe de teren situat în Municipiul Arad, Str. Giordano Bruno, nr. 41 - înscris în CF nr. 341967 Arad - inițiativa primarului
18. Proiect de hotărâre nr. 146/2021 privind aprobarea documentației cadastrale de prima înscriere a imobilului situat în Municipiul Arad, Zona Port Arthur - inițiativa primarului
19. Proiect de hotărâre nr. 148/2021 privind dezlipirea unui imobil proprietatea Municipiului Arad - Str. Sabin Drăgoi, nr. 2-4, înscris în CF nr. 305547 Arad - inițiativa primarului
20. Proiect de hotărâre nr. 161/2021 cu privire la apartamentarea imobilului situat în Municipiul Arad, Str. N. Grigorescu, nr. 9 - înscris în CF nr. 356405 Arad- inițiativa primarului
21. Proiect de hotărâre nr. 128/2021 referitor la neexercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea apartamentului nr. 19, situat în Arad, str. Horia, nr. 2, etaj II - inițiativa primarului
22. Proiect de hotărâre nr. 130/2021 referitor la neexercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea apartamentului nr. 7/c, situat în Arad, str. Episcopiei, nr. 9, etaj I, corp A - inițiativa primarului
23. Proiect de hotărâre nr. 132/2021 privind aprobarea inventarului bunurilor imobile care alcătuiesc proprietatea privată a Municipiului Arad/Statului Român și aflate în administrarea Serviciului Evidență și Administrare Domeniul Privat, la data de 31.12.2020- inițiativa primarului
24. Proiect de hotărâre nr. 151/2021 privind repartizarea cu titlu de închiriere a unui spațiu cu altă destinație decât aceea de locuință, situat în municipiul Arad, Piața UTA, bloc I10, Ap. 29, cu destinația de birou parlamentar – inițiativa primarului
25. Proiect de hotărâre nr. 107/2021 cu privire la aprobarea Listei de priorități a solicitanților care au acces la locuințele pentru tineri construite prin Agenția Națională pentru Locuințe, cuprinzând titularii cererilor depuse până la 31.12.2020 – inițiativa primarului
26. Proiect de hotărâre nr. 114/2021 cu privire la aprobarea inventarului bunurilor care alcătuiesc proprietatea privată a Municipiului Arad/Statului Român – inițiativa primarului
27. Proiect de hotărâre nr. 127/2021 privind aprobarea Actului Adițional nr. 3 la Contractul de Administrare nr. 3509/2017 încheiat între Municipiul Arad și Spitalul Județean de Urgență Arad – inițiativa primarului
28. Proiect de hotărâre nr. 136/2021 privind propunerea de schimbare a destinației, pe perioadă nedeterminată, a imobilului aferent unei unități de învățământ preuniversitar de stat din Arad, situat pe str. Câmpia Turzii nr. 43 – inițiativa primarului
29. Proiect de hotărâre nr. 138/2021 privind modificarea și completarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al Municipiului Arad – inițiativa primarului
30. Proiect de hotărâre nr. 154/2021 privind aprobarea Actului adițional nr. 3 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului public privind administrarea, întreținerea și exploatarea zonelor de parcare cu plată din municipiul Arad, a parcărilor de reședință și ridicări vehicule nr. 75323/01.10.2019 – inițiativa primarului.
31. Proiect de hotărâre nr. 139/2021 privind acordarea unui mandat special reprezentantului Municipiului Arad în Adunarea Generală a Asociaților Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad în vederea aprobării modificării Contractului de delegare a gestiunii Serviciului de transport public local nr. 750/03.12.2019 – Act adițional la Contractul nr. 704/02.12.2019– inițiativa primarului
32. Proiect de hotărâre nr. 142/2021 privind acordarea unui mandat special Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad să exercite, în numele și pe seama Municipiului Arad, atribuțiile de autoritate publică tutelară pentru operatorul de transport regional „Compania de Transport Public” S.A. Arad– inițiativa primarului
33. Proiect de hotărâre nr. 166/2021 privind acordarea unui mandat reprezentantului Municipiului Arad în Adunarea Generală a Asociaților pentru aprobarea cotizației pe 2021 către Asociația de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad– inițiativa primarului
34. Proiect de hotărâre nr. 133/2021 privind unele măsuri referitoare la mandatul membrilor consiliilor de administrație de la întreprinderile publice la care Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Arad este acționar unic sau majoritar – inițiativa primarului
35. Proiect de hotărâre nr. 150/2021 privind acordarea unui mandat special reprezentanților Unității Administrativ – Teritoriale Municipiul Arad în adunarea generală de la S.C. Târguri Oboare Piețe S.A. Arad – inițiativa primarului
36. Proiect de hotărâre nr. 137/2021 privind aprobarea acordării ajutorului cu titlu de subvenții pentru acoperirea diferenței de preț și tarif la energia termică livrată populației către S.C. CET Hidrocarburi S.A. Arad – inițiativa primarului
37. Proiect de hotărâre nr. 140/2021 privind indexarea pe baza ratei inflației a impozitelor și taxelor locale, precum și a limitelor amenzilor care se fac venit la bugetul local aplicabile în anul fiscal 2022 – inițiativa primarului
38. Proiect de hotărâre nr. 155/2021 cu privire la respingerea plângerii prealabile formulată împotriva Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.591/28.12.2020 privind majorarea cu 100% a impozitului pentru clădirea situată în Arad, str. G-ral Vasile Milea nr. 9 începând cu data de 01.01.2021– inițiativa primarului
39. Proiect de hotărâre nr. 160/2021 privind aprobarea Protocolului de colaborare încheiat între Municipiul Arad și Garda Națională de Mediu – Comisariatul Județean Arad – inițiativa primarului
40. Proiect de hotărâre nr. 153/2021 privind schimbarea temporară a destinației imobilelor – Cinematograful Grădiște, situat în Arad, str. Petru Rareș nr. 25 și a Cinematografului Solidaritatea, situat în Arad, str. Codrului, nr. 4/2, în centre de vaccinare împotriva Covid -19, organizate de Municipiul Arad – inițiativa primarului.
41. Proiect de hotărâre nr. 169/2021 privind aprobarea rezultatului final al concursului organizat în vederea analizei noului proiect de management al managerului Filarmonicii Arad, aprobarea noului proiect de management și a duratei pentru care se va încheia contractul de management al managerului Filarmonicii Arad – inițiativa primarului.
42. Proiect de hotărâre nr. 152/2021 privind aprobarea procesului-verbal/stenogramei ședinței ordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 21.01.2021- inițiativa primarului
43. Informări privind activitatea operatorilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad pentru luna februarie 2021 și principalele activități programate pentru luna martie 2021.
44. Notificări diverse, corespondență adresată Consiliului Local al Municipiului Arad.
45. Interpelări, întrebări, petiții, declarații politice și alte probleme supuse atenției Consiliului Local al Municipiului Arad.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală și 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 118 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Mulțumesc frumos. Domnule președinte, vă rog!
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Bună-ziua! Punctul nr.1
1
Proiect de hotărâre nr. 135/2021 privind neasumarea responsabilității organizării și derulării procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru pentru achiziția produselor aferente Programului pentru școli al României și a contractelor/acordurilor-cadru de prestare a serviciilor pentru derularea măsurilor educative, la nivelul Municipiului Arad, pentru anii școlari 2021-2022 și 2022-2023 – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
și1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa)
S-a adoptat Hotărârea nr. 119 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Următorul punct
2
Proiect de hotărâre nr. 24/2021 privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad, în interiorul cartierului Micalaca – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
și 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 120 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - O secundă, că a ajuns și colegul dumneavaostră, ca să fim, la punctul 1 am ajuns, votați pentru sau cum votați? Ca să noteze! La microfon, vă rog, să rămână înregistrat! Mulțumesc.
Dl. Vlad C: - Pentru!
Dl. Szabo M: - Și punctul 2?
Dl. Vlad C: - Pentru!
Dl. Szabo M: - Punctul nr.3
3
Proiect de hotărâre nr. 72/2021 privind atribuirea de denumire de străzi în municipiul Arad, în interiorul cartierului Westfield - inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
Și 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 121 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
4
Proiect de hotărâre nr. 73/2021 privind atribuirea de denumire de stradă în municipiul Arad, în interiorul cartierului Gai- inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Aici avem un amendament. Domnul Ilioni Florin!
Dl. primar: - Nu-i la 4! La 4 de la extraordinară!
Dl. Szabo M: - Mă scuzați! La cealaltă ședință!
Supun la vot.Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 122 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
5
Proiect de hotărâre nr. 124/2021 privind aprobarea componenței nominale și a regulamentului de organizare și funcționare a Comisiei tehnice de amenajare a teritoriului și urbanism– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - De la Comisia nr. 2 avem o propunere. Vă rog, domnule Curcanu !
Dl. Curcanu D: - Da. La Comisia nr. 2 am avut un amendament. Din această Comisie tehnică de urbanism fac parte chiar și reprezentantul Companiei de Apă și reprezentantul C.T.P., în schimb, Consiliul Local nu are un reprezentant. De aceea noi am formulat un amendament, prin care Președintele Comisiei de Urbanism a Consiliului Local și Vicepreședintele Comisiei de Urbanism a Consiliului Local să aibă un titular și un supleant în acea comisie.
Dl. primar: - Îmi permiteți? Ar fi pentru prima dată când într-o comisie, strict tehnică, din specialiști, în marea lor majoritate, nici măcar din Primărie, ci din Ordinul Arhitecților, din cei atestați de către M.L.P.A.T. ca ingineri în construcții, să facă parte consilieri! Ba mai mult, în comisiile de specialitate, din cele 5, grupul USR PLUS a solicitat și a primit președinția comisiei și majoritate în Comisia de Urbanism. Ar fi o dublare, nu intru în polemică, este dreptul dumneavoastră să propuneți ce doriți! Eu îmi fac datoria să spun ce am de spus, după care se votează! Și nu știu dacă vă mai treziți cumva cu vreo minune, când este ceva ce ține de urbanism și asta, că ați fost în comisia respectivă și nu puteți vota în calitate de consilieri în consiliu! Dar este decizia dumneavoastră! Dacă vă mențineți propunerea, se pune la vot și se merge mai departe. Că nu există altă soluție democratică! Mulțumesc frumos!
Dna Stepanescu L: - Este vot secret.
Dl. Szabo M: - Vă rog să trecem la vot secret!
Dl. primar: - Trecem mai departe și faceți…
Dl. Szabo M: - Punctul nr.6.
După rezultatul votului secret,
S-a adoptat Hotărârea nr. 123 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
6
Proiect de hotărâre nr. 66/2021 privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) și Regulament Local de Urbanism (RLU): „Construire clădire prestări servicii și depozitare'' amplasament: imobilul identificat prin C.F. nr. 338707 Arad, latura de nord a Centurii ocolitoare a municipiului Arad, DN 7 / E68 / strada Ovidiu - inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 124 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
7
Proiect de hotărâre nr. 100/2021 privind aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul Consiliului Local al Municipiului Arad pentru anul 2021 al Serviciului public de interes local „Direcția de Asistență Socială Arad” de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Da, vă rog!
Dl. Buruc C: - Aș avea o scurtă intervenție aici – aș dori ca Direcția de Asistență socială sau, mă rog, să cuprindă în acest plan și situația cetățenilor de pe strada Mărului, pe care o să-i evacuăm de acolo, să se aibă în vedere acest lucru și la acest punct și la punctul cu partea de personal, să aibă suficient personal, care să se ocupe de această problemă. Mulțumesc!
Dl. primar: - Numai o secundă, nu la ce spunea colegul nostru – la ce spuneau colegii dumneavoastră de la USR-PLUS primiți acum buletinele de vot, găsiți toți membrii, începând cu arhitectul - șef și reprezentanții urbaniștilor, nu mai citesc tot și, la final, este propunerea, cele două propuneri: reprezentant urbanism, domnul Curcanu și supleant, vicepreședinte – doamna Săbău. În linie, de sus până jos, se votează cu “da” sau “nu”. Bine? Ca să nu greșim ca data trecută, să reluăm votul! Mulțumesc frumos!
Dl. Szabo M: - Am rămas la punctul 7, la Proiectul de hotărâre nr. 100. Supun la vot.
Cine este pentru?
Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr.125 a Consiliului Local al Municipiului Arad.

8
Proiect de hotărâre nr. 134/2021 cu privire la aprobarea organigramei și statului de funcții al Serviciului public de interes local „Direcția de Asistență Socială Arad” de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 126 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Punctul nr.9
9
Proiect de hotărâre nr. 105/2021 privind aprobarea reconfirmării aderării Municipiului Arad la Convenția Primarilor privind Energia și Clima
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Domnul Buruc, vă rog!
Dl. Buruc C: - Iarăși, o scurtă intervenție aici, din ce am discutat în comisii, ar fi indicat ca aceste parteneriate să aducă mai multe beneficii municipiului. Am înțeles că au fost câteva proiecte, care s-au implementat din 2008, mi se pare, de când suntem parteneri în acest proiect, dar mi s-au părut foarte puține vis a vis de perioada asta de aproape 13 ani. Mulțumesc. Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate
- 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 127 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Punctul nr.10
10
Proiect de hotărâre nr. 106/2021 privind aprobarea transmiterii în folosință gratuită a unor bunuri aflate în domeniul privat al Municipiului Arad
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 128 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Punctul 11.
11
Proiect de hotărâre nr. 81/2021 privind alipirea unor imobile situate în Zona Sanevit - Grădiște, proprietatea unor persoane fizice și trei imobile proprietatea Municipiului Arad înscrise în CF nr. 339978 Arad, CF nr. 340013 Arad,
CF nr. 340022 Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Da. Domnul Buruc, mă scuzați!
Dl. Buruc C: - La acest punct am avut o observație în comisie – în zona respectivă, când vor începe efectiv lucrările și se vor acorda autorizațiile de construcție, să fie asigurat accesul către Petru Rareș, din acea zonă. Pentru că, în momentul de față, nu este o legătură cu Petru Rareș și toți oamenii aceia, sunt, am înțeles, câteva sute de loturi de case acolo, vor trebui să parcurgă tot cartierul Grădiște, partea stângă, ca să iasă până în Petru Rareș. Mulțumesc. Aș vrea să se consemneze acest lucru, când se va acorda PUZ-ul pentru zona respectivă, să fie prevăzut acest lucru.
Dl. Szabo C: - Mulțumesc. Deci, am rămas la punctul 1. Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 129 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Punctul 12.
12
Proiect de hotărâre nr. 95/2021 privind aprobarea documentației cadastrale de prima înscriere a imobilului situat în Municipiul Arad, Piața A. D. Xenopol – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 130 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Punctul 13.
13
Proiect de hotărâre nr. 96/2021 privind modificarea unei suprafețe de teren situat în Municipiul Arad, Str. Șezătoarei, nr. 13, înscris în CF nr. 308724 Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 131 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
14
Proiect de hotărâre nr. 97/2021 cu privire la revocarea Hotărârii Consiliului Local a Municipiului Arad nr. 447/2016 și apartamentarea imobilului situat în Municipiul Arad, str. Pionierilor, nr. 6, înscris în CF nr. 322683 Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 132 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
15
Proiect de hotărâre nr. 102/2021 privind modificarea suprafeței terenului situat în Municipiul Arad, str. Ana Ipătescu, nr. 27, înscris în CF nr. 318932 Arad
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr.133 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
16
Proiect de hotărâre nr. 104/2021 privind dezlipirea unui imobil proprietatea privată a Municipiului Arad - Str. Tarafului, înscris în CF nr. 356677 Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 134 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
17
Proiect de hotărâre nr. 123/2021 privind modificarea unei suprafețe de teren situat în Municipiul Arad, Str. Giordano Bruno, nr. 41 - înscris în CF nr. 341967 Arad - inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 135 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
18
Proiect de hotărâre nr. 146/2021 privind aprobarea documentației cadastrale de prima înscriere a imobilului situat în Municipiul Arad, Zona Port Arthur
- inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr.136 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
19
Proiect de hotărâre nr. 148/2021 privind dezlipirea unui imobil proprietatea Municipiului Arad - Str. Sabin Drăgoi, nr. 2-4, înscris în CF nr. 305547 Arad - inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr.137 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
20
Proiect de hotărâre nr. 161/2021 cu privire la apartamentarea imobilului situat în Municipiul Arad, Str. N. Grigorescu, nr. 9 - înscris în CF nr. 356405 Arad - inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr.138 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
21
Proiect de hotărâre nr. 128/2021 referitor la neexercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea apartamentului nr. 19, situat în Arad,
str. Horia, nr. 2, etaj II - inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr.139 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
22
Proiect de hotărâre nr. 130/2021 referitor la neexercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea apartamentului nr. 7/c, situat în Arad,
str. Episcopiei, nr. 9, etaj I, corp A - inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr.140 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
23
Proiect de hotărâre nr. 132/2021 privind aprobarea inventarului bunurilor imobile care alcătuiesc proprietatea privată a Municipiului Arad/Statului Român și aflate în administrarea Serviciului Evidență și Administrare Domeniul Privat,
la data de 31.12.2020- inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 141 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc.
24
Proiect de hotărâre nr. 151/2021 privind repartizarea cu titlu de închiriere a unui spațiu cu altă destinație decât aceea de locuință, situat în municipiul Arad, Piața UTA, bloc I10, Ap. 29, cu destinația de birou parlamentar – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? 16 voturi pentru, 7 abțineri (dl. Curcanu, dl. Mayer,
dl. Chifa, dl. Vlad, dl. Stana, dl. Costea, dna Săbău) - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr.142 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Dacă-mi permiteți, aș vrea să lămurim, că știu că au fost discuții și în comisii. Conform legii, parlamentarii în funcție, la fiecare început de mandat, pot solicita primăriilor spații în care să-și desfășoare activitatea sau pot să-și închirieze astfel de spații de pe piața liberă sau chiar în sediul partidelor pe care le reprezintă. În situația de față, ca și acum câteva săptămâni, în cazul PSD-ului, au avut trei parlamentari, au solicitat și au primit exact aceleași spații pe care le-au avut înainte. La fel, în cazul UDMR, la fel, în cazul PNL, de față. În schimb, dacă ei doresc să-și pună placă având numele de “Parlamentar” și “Birou Parlamentar” acasă, la mătușa, la sediul de partid, este dreptul lor să se întâlnească în orice birou doresc cu cetățenii. De la primărie nu pot primi și în cazul de față și când a fost vorba de PSD sau de UDMR, decât un singur spațiu. În general, și în cazul de față și ce am povestit din urmă, care și-au continuat mandatele sau au venit alți parlamentari, dar, ca număr, tot de la același partid, s-a dat din nou hotărâre pentru același spațiu. Ceea ce ne-au mai solicitat parlamentarii de la USR și de la AUR acum, noi le-am prezentat și au fost în teren din ceea ce există. Evident că nu sunt grozave și de obicei le refuză și de data aceasta, pentru că, după 30 de ani, în care, de la primărie, pe tot felul de legi, dincolo de retrocedările foștilor proprietari, de împroprietăriri, la legea revoluției, la altă lege, la parlamentare, s-au tot dat spații, cred că sunteți conștienți cam ce mai există în momentul de față să oferi, pentru a opta. Vă mulțumesc pentru înțelegere!
25
Proiect de hotărâre nr. 107/2021 cu privire la aprobarea Listei de priorități a solicitanților care au acces la locuințele pentru tineri construite prin Agenția Națională pentru Locuințe, cuprinzând titularii cererilor depuse până la 31.12.2020 – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 143 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
26
Proiect de hotărâre nr. 114/2021 cu privire la aprobarea inventarului bunurilor care alcătuiesc proprietatea privată a Municipiului Arad/Statului Român – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 144 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
27
Proiect de hotărâre nr. 127/2021 privind aprobarea Actului Adițional nr. 3 la Contractul de Administrare nr. 3509/2017 încheiat între Municipiul Arad și Spitalul Județean de Urgență Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? 22 pentru, 1 consilier nu participă la vot (dl. Korodi)
– 22 consilieri prezenți în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 145 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
28
Proiect de hotărâre nr. 136/2021 privind propunerea de schimbare a destinației, pe perioadă nedeterminată, a imobilului aferent unei unități de învățământ preuniversitar de stat din Arad, situat pe str. Câmpia Turzii nr. 43
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală și 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 146 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
29
Proiect de hotărâre nr. 138/2021 privind modificarea și completarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al Municipiului Arad
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri prezenți în sală.
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 147 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
30
Proiect de hotărâre nr. 154/2021 privind aprobarea Actului adițional nr. 3 la Contractul de delegare a gestiunii serviciului public privind administrarea, întreținerea și exploatarea zonelor de parcare cu plată din municipiul Arad, a parcărilor de reședință și ridicări vehicule nr. 75323/01.10.2019
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri prezenți în sală și 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 148 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
31
Proiect de hotărâre nr. 139/2021 privind acordarea unui mandat special reprezentantului Municipiului Arad în Adunarea Generală a Asociaților Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad în vederea aprobării modificării Contractului de delegare a gestiunii Serviciului de transport public local nr. 750/03.12.2019 – Act adițional la Contractul nr. 704/02.12.2019
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Domnul Buruc, vă rog!
Dl. Buruc C: - Nu vom vota acest proiect. Este vorba de o mărire de tarife. Noi nu putem să votăm așa ceva și justificarea adusă în fața comisiei nu ne-a convins! Mulțumim!
Dl. Szabo M: - Domnule Chifa!
Dl. Chifa I: - În solicitarea de creștere a tarifului nu am găsit nicio analiză de impact a creșterii tarifului, care se pare că va fi în medie de 21%-22%. Mai departe, nu am observat ca C.T.P.-ul să fi făcut o ajustare a cheltuielilor, pentru că pandemia a început în primele luni ale anului 2020 și era clar că vor avea loc scăderi ale veniturilor. Deci trebuia să facă o balanță, să echilibreze costurile în funcție de venituri. Mai mult de atât, dacă ne uităm pe sistemul electronic de achiziții publice, vom vedea că, în luna decembrie, s-au efectuat o serie de achiziții neoportune, printre care, inclusiv o autoutilitară, sigur, cu un serviciu de leasing financiar, în valoare de 23000 euro. De fapt, această ajustare este un transfer al cheltuielilor de la U.A.T.- urile membre în A.D.I.T.P. către cetățenii călători și clienți ai C.T.P.-ului. Eu înțeleg faptul că primarii vor să reducă cheltuielile cu subvenția la transportul public, dar domniile - lor au un cuvânt de spus în cadrul A.D.I.T.P. Or, călătorii care vor suporta o creștere de tarif nu au niciun cuvânt de spus în privința calității transportului public. Pentru aceste motive și altele, nu vreau să vă rețin mai mult, vă propun să nu votați acest proiect. Mulțumesc!
Dl. Szabo M: - Domnule primar!
Dl. primar: - Mulțumesc. Dumneavoastră într-adevăr, ați atins la final un subiect. Cel mai delicat este acesta – În A.D.I. Transport nu este doar municipiul Arad, sunt și UAT-urile din județ. Și a fost gândit tocmai pentru acestea. Aradul, să nu ne mințim între noi, s-ar susține, poate, mai eficient, pentru că este un număr de călători mai mare, dar sunt copii și în județ, sunt oameni care vin la muncă și în Arad și de aceea a fost gândit să fie pe tot județul, greul ducându-l Aradul. Dar multe din UAT-uri nu mai pot acoperi parte din subvenție. Deci, practic, această mărire este un ajutor pentru a scădea subvenția. Dar nu numai că n-o pot acoperi, degeaba scriu colegii dumneavoastră de la C.T.P. și emit facturile, că ei nu le plătesc, că nu au bani. Și atunci presiunea și problemele sunt chiar la colegii dumneavoastră din C.T.P., care ajung să nu-și ia salariile la timp, pentru că nu-i poate plăti cu niște cifre de pe factură. Banii nu intră, se întârzie, și diferența este ca de la cer la pământ, între tarifele pe care le practică C.T.P.-ul, foarte jos și cei care mai operează în privat. Și este o măsură, oarecum, de a împăca, o astfel de problem, cât de cât, pe care o avem. Asta este realitatea.
Dl. Chifa I: - Dacă-mi permiteți, este cunoscut faptul că de fiecare dată când au crescut tarifele, un anumit număr de călători s-a pierdut. Or, dacă se va pierde numărul de călători, veniturile directe vor scădea și ele, iar subvenția, în mod obligatoriu, va crește din nou la autorități, la primărie.
Dl. primar: - Nu intru cu dumneavoastră în polemică, nu văd unde să se piardă! Sunt pe piață câteva companii, cele private și cea de stat. Și prin această majorare, cea de stat este cu mult sub oferta celor private și cu mult sub alte alternative, de a merge cu mașina, cu taxiul. Deci, încă este mult subvenționată.
Dl. Chifa I: - Domnule primar, la 6,50 lei/10 km, faceți și dumneavoastră calculul!
Dl. primar:-Haideți să nu transformăm plenul în comisie! Am reținut punctul dumneavoastră de vedere și eu am încercat să dau explicație pentru că știu că am fost în discuții cu primarii, noi având pe municipiu o povară destul de mare, că susținem practic tot județul, în bună măsură, dar toți facem parte din acest județ și din România și mulți din oamenii aceia vin și muncesc în Arad și impozitul pe venit se încasează de la Primăria Arad și atunci am înțeles acest demers și încercăm să mulțumim pe toată lumea. Cu siguranță, nu vom reuși pe toți. Este decizia la dumneavaostră, noi v-am prezentat realitatea, fără să ascundem nimic. Vă mulțumesc frumos.
Dl. Szabo M: - Domnul Bognar!
Dl. Bognar L: - Vis a vis de transportul public, într-adevăr, trebuie să fie o alternativă, dacă discutăm de un oraș verde și am avut pe temă, în discuții, și acest aspect, trebuie să fie transportul public atractiv. Într-adevăr, este un demers de ani de zile în strategia orașului, să facem transportul public atractiv, asta, bineînțeles, este și problema de prețuri. Eu aș dori să facem o analiză pe termen lung în perspectivă, să vedem care este strategia în acest sens, ca într-adevăr, transportul public să rămână atractiv, deci să fie mai atractiv decât alte forme de transport prin municipiu. Mulțumesc!
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Supun la vot.
Cine este pentru? 13 pentru, 10 împotrivă (dl. Curcanu, dl. Mayer, dl. Chifa dl. Vlad,
dl. Stana, dl. Costea, dna Săbău, dl. Buruc, dl. Cheșa, dna Aur) – 22 consileiri prezenți în sală - 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 149 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. Szabo M: - Mulțumesc. Punctul 32
32
Proiect de hotărâre nr. 142/2021 privind acordarea unui mandat special Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad să exercite, în numele și pe seama Municipiului Arad, atribuțiile de autoritate publică tutelară pentru operatorul de transport regional „Compania de Transport Public” S.A. Arad– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot.
Cine este pentru? Unanimitate - 22 consilieri în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 150 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
33
Proiect de hotărâre nr. 166/2021 privind acordarea unui mandat reprezentantului Municipiului Arad în Adunarea Generală a Asociaților pentru aprobarea cotizației pe 2021 către Asociația de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Da. Domnule Stana!
Dl. Stana F: - Mulțumesc. Având în vedere că are un buget generos această asociație și că starea transportului județean nu este una satisfăcătoare la ora actuală, se cer bani mulți din buzunarul călătorilor, am sperat să vedem acolo niște încercări de a eficientiza activitatea, de a gestiona mai bine parcursul mijloacelor de transport în județ, de a găsi soluții, or, ce am putut să observăm, planul de achiziții al acestei asociații prevede ca tot bugetul să fie cheltuit prin încredințarea directă. Știu că legea le permite lucrul acesta. Dar dacă legea îți dă voie să faci o chestie mai simplă, care este cel puțin discutabilă sau poate să ridice semne de întrebare, de ce să nu încerci să mergi pe o cale mai transparentă, în care să-ți cheltui banii concurențial, nu printr-o încredințare directă! De aceea și la punctul acesta noi vom vota împotrivă.
Dl. primar: - Mulțumesc. Doar două precizări, că am participat la ședința Comitetului Director, în care s-a avizat, bugetul nu crește față de anul trecut, exclus! Salariile nu cresc față de anul trecut, restul sunt aceleași sume distribuite în necesarul de acolo. Am vrut să fac aceste precizări pentru că am insistat ca el să nu crească, deși inflația își urmează cursul, ca să dau doar exemplul ei și exclus să fie prevăzute majorări de salarii. La fel, rămân la același nivel de anii trecuți, nu doar de anul trecut, ci și de acum doi ani. Mulțumesc frumos!
Dl. Szabo M: - Supun la vot Cine este pentru? 16 pentru, 7 abțineri
(dl. Curcanu, dl. Mayer, dl. Chifa, dl. Vlad, dl. Stana, dl. Costea, dna Săbău)
22 consilieri în sală - 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 151 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
34
Proiect de hotărâre nr. 133/2021 privind unele măsuri referitoare la mandatul membrilor consiliilor de administrație de la întreprinderile publice la care Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Arad este acționar unic sau majoritar – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Domnule Stana!
Dl. Stana F: - Vă mulțumesc. Genul acesta de situații, în care ne trezim în ultima zi că expiră un mandat, că expiră un contract de delegare a unui serviciu, s-a mai întâmplat. Știți că acum câțiva ani am avut o problemă semnificativă cu serviciul de salubritate, am avut șase luni de zile cu gunoaiele rămase pe străzi. În prealabil, au fost nenumărate prelungiri și răsprelungiri ale mandatului acordat fostului operator. Eu cred că putem să gestionăm situația administratorilor și a termenelor în așa fel încât să nu avem nevoie de genul acesta de prelungiri. Da. Le prevede legea, ne dă voie, dar credem că ar trebui să nu existe discuții, să nu existe semne de întrebare – de ce este prelungit „X”, de ce e prelungit „Y”, în loc să se organizeze din timp procedurile de recrutare și de numire a acestora. Și din același motiv, tot așa, ne vom abține. Mulțumesc!
Dl. Szabo M: - Domnule primar!
Dl. primar: - Da. Doar trei precizări scurte: 1 – gunoaiele nu au intrat în acest mecanism, nu are ncio legătură, le-am trăit, le-am gestionat cu greu. Firma care câștigase și care avea mandatul și care avusese șase luni la dispoziție să implementeze, nu și-a folosit cele șase luni să implementeze și la momentul la care a intrat în funcțiune a fost depășită tehnic. 2 – așa este cum spuneți, doar că legea, din ce m-am uitat și eu și mi s-a explicat, nu este foarte, foarte clară. Adică spune, puțin se contrazice, odată spune că se demarează acțiunea de selecție a administratorilor, la momentul exprirării și celălalt articol spune că selecția durează 160 de zile sau așa ceva, 120 de zile, nici nu mai are importanță, evident că, de la momentul expirării și cele 120 de zile ar fi gol de producție. Și atunci ai nevoie să dai prelugire, ca să faci procedură, să nu cumva să greșești pe procedură, să-ți anuleze cineva în instanță tot. Și ca să fim siguri, am optat pentru asta. Dar cel mai important, pentru care eu am solicitat, și îmi asum această prelungire, au fost două declarații publice: a domnului vicepremier Barna și a domnului premier Câțu, în care s-a spus că se intenționează scăderea numărului membrilor consiliilor de administrație la maxim 5. Actualmente sunt 7 și în unele situații sunt 9. Și, ca om de bună-credință, aștept să văd concretizarea într-un act normativ și să nu ne trezim că dăm drumul la proceduri, suntem cu 7 și după aceea ne vine legea, că trebuie să fie 5! Și atunci, punând la cap toate acestea pe care vi le-am prezentat, am zis, domnule, pentru continuitate, cei care sunt acum, să meargă, așteptăm pe calendar minimum cât putem, astfel încât să ne încadrăm cu cele o sută și nu știu cât de zile, deci vor da drumul la procedură, astfel încât, nu știu, cred că o dată este voie prelungire și, nu știu, încă o lună sau două după aceea, astfel încât să te încadrezi în perioada aceasta, să nu rămâi fără administratori și înainte de a demara procedura, dacă nu apare nimic, eu voi face o întrebare la Guvern, ca să nu greșim. Cred că am gândit cât se poate de practic! N-am propus alte persoane, n-am mai propus să se ocupe locurile vacante, rămase între timp, cei care sunt acolo, pentru continuitate, încă trei luni, patru, cât mai este și poate reușim să pornim cu o fundație solidă și clar reglementată. De aceea am propus. Dumneavoastră votați cum considerați! Mulțumesc.
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? 14 pentru și 9 abțineri (dl. Curcanu, dl. Mayer, dl. Chifa, dl. Vlad, dl. Stana, dl. Costea, dna Săbău, dna Vornicu, dl. Galea) – 22 consilieri prezenți în sală și 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 152 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
35
Proiect de hotărâre nr. 150/2021 privind acordarea unui mandat special reprezentanților Unității Administrativ – Teritoriale Municipiul Arad în adunarea generală de la S.C. Târguri Oboare Piețe S.A. Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? 22 pentru, 1 consilier nu a participat la vot (dl. Mariș) – 22 consilieri prezenți în sală - 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 153 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
36
Proiect de hotărâre nr. 137/2021 privind aprobarea acordării ajutorului cu titlu de subvenții pentru acoperirea diferenței de preț și tarif la energia termică livrată populației către S.C. CET Hidrocarburi S.A. Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală. 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 154 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
37
Proiect de hotărâre nr. 140/2021 privind indexarea pe baza ratei inflației a impozitelor și taxelor locale, precum și a limitelor amenzilor care se fac venit la bugetul local aplicabile în anul fiscal 2022 – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală și1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 155 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Numai să precizez, că au mai fost discuții și în alți ani, că noi sau dumneavoastră, mărim taxele și impozitele. Este o prevedere legală, care ne obligă în fiecare an să indexăm cu rata inflației. Sincer, am mai spus-o de aici, public, nu înțeleg, în România, dacă există o lege, de ce mai trebuie să mai votăm și în Consiliu? Prin ducere la absurd, dumneavoastră ați putea vota împotrivă și am fi în contradicție cu legea! Dacă este lege, ar trebui aplicat direct de către Direcția Venituri, conform articolului din lege și punct. Dar, dacă așa este, am recurs la procedura din fiecare an, ca să nu intrăm în discuții inutile și vă mulțumesc frumos că ați înțeles. Repet încă o dată, că sunt și reprezentanții presei, nu este o decizie a primarului sau a consiliului local, ci este efectul prevederilor legale și se aplică peste tot în România. Mulțumesc frumos!
38
Proiect de hotărâre nr. 155/2021 cu privire la respingerea plângerii prealabile formulată împotriva Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr.591/28.12.2020 privind majorarea cu 100% a impozitului pentru clădirea situată în Arad, str. G-ral Vasile Milea nr. 9 începând cu data de 01.01.2021
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală și 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 156 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
39
Proiect de hotărâre nr. 160/2021 privind aprobarea Protocolului de colaborare încheiat între Municipiul Arad și Garda Națională de Mediu – Comisariatul Județean Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală și 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 157 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Aș vrea o scurtă intervenție – vreau să vă mulțumesc că ați aprobat acest protocol, am avut chiar o discuție telefonică, săptămâna trecută, cu șeful Gărzii Naționale de Mediu, în dorința de a promova cât mai repede un astfel de act normativ. Pasul imediat este stabilirea unei procedure interne între Poliția Locală și Garda Națională de Mediu, care sunt convins că se va realiza în maxim o săptămână, după care, vom avea cadrul legal de a confisca, inclusiv mașinile, căruțele sau alte atelaje și utilaje, mopede sau ce or mai fi, cu care se duc și se aruncă gunoaie. Poliția Locală îl identifică, se cheamă și Garda de Mediu și împreună aplică sancțiunea. Îl vom ridica și il vom supune sancțiunii. Este una din măsurile pe care le aștept de mult, pentru a mai avea o pârghie în lupta pe care o ducem cu cei care nu vor să înțeleagă. Și, administrativ, ne mai gândim și noi la încă ceva – cum îi determinăm pe cei care primesc autorizații de construire de la noi, să aibă plata deja pentru estimarea cantităților de moloz ce rezultă de acolo, către gropile autorizate. Dar la momentul oportun. Deocamdată, vreau să vă mulțumesc că ne-ați acordat pârghia de a duce lupta cu cei care nu înțeleg și mergem până la confiscarea mașinilor și nu știu ce mai transportă acolo.
Dl. Stzabo M: - Punctul 40.
40
Proiect de hotărâre nr. 153/2021 privind schimbarea temporară a destinației imobilelor – Cinematograful Grădiște, situat în Arad, str. Petru Rareș nr. 25 și a Cinematografului Solidaritatea, situat în Arad, str. Codrului, nr. 4/2, în centre de vaccinare împotriva Covid -19, organizate de Municipiul Arad
– inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală și 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr.158 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
41
Proiect de hotărâre nr. 169/2021 privind aprobarea rezultatului final al concursului organizat în vederea analizei noului proiect de management al managerului Filarmonicii Arad, aprobarea noului proiect de management și a duratei pentru care se va încheia contractul de management al managerului Filarmonicii Arad – inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru? 13 pentru, 10 abțineri (dl. Curcanu, dl. Mayer, dl. Chifa dl. Vlad, dl. Stana, dl. Costea, dna Săbău, dl. Buruc, dl. Cheșa, dna Aur)
– 22 consilieri prezenți în sală - 1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 159 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
42
Proiect de hotărâre nr.152/2021 privind aprobarea procesului-verbal/stenogramei ședinței ordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 21.01.2021- inițiativa primarului
Dl. Szabo M: - Supun la vot. Cine este pentru?
Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală și 1 consilier și-a exprimat votul on line
(dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 160 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Votul din urmă și până…Așteptăm votul sau continuăm cu extraordinara? Dar nu, că trebuuie să se retragă colegii, să numere. Luăm un minut pauză.
Dna Stepanescu L: - Îmi cer scuze, doresc să comunic o rectificare la punctul 35 – au fost 22 voturi pentru și un consilier nu a paticipat la vot – domnul Mariș. Mulțumesc!
43
Informări privind activitatea operatorilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad pentru luna februarie 2021 și principalele activități programate pentru luna martie 2021
(n.n. S-a luat la cunoștință).
44
Notificări diverse, corespondență adresată Consiliului Local al Municipiului Arad
Dl. Stana F: - Nu am putea să folosim timpul pentru interpelări, ca să...
Dl. primar: - Ba da. Bună idee, cum să nu! Vă rog!
45
Interpelări, întrebări, petiții, declarații politice și alte probleme supuse atenției Consiliului Local al Municipiului Arad
1
Dl. Stana F: - Aș dori să adresez trei situații…
Dl. primar: - Trei întrebări! Situațiile nu se adresează, situațiile sunt, de fapt!
Dl. Stana F: - Da. Adresez trei întrerbări, cu care adresăm trei situații! În primul rând, dacă aveți cunoștință de situația clădirii de pe strada Lucian Blaga, a Liceului Pedagogic, unde acum două săptămâni a căzut tavanul într-una din sălile de clasă și care sunt măsurile pe care le va lua administrația locală, pentru că mai sunt și alte săli cu aceeași problemă, acoperișul permite infiltrarea apei, sunt ornamente care se desprind de pe fațada clădirii și, la fel, există o clădire dezafectată în curte, unde copiii se pot accidenta.
2
O altă întrebare legat de situația locuitorilor de pe strada Mărului. Cum ați avansat în direcția asigurării unor spații locative pentru cei cărora li se demolează locuințele ?
3
Și a treia – Dacă se va proceda la solicitarea adresată constructorului responsabil cu gazonul la Stadionul UTA , pentru repararea sistemului de irigare ?
Dl. primar: - Atât?
Sl. Stana F: - Atât! Mulțumesc!
Dl. primar: - Pe Lucian Blaga cunoaștem situația, chiar eu am vorbit cu domnul director Haiduc, imediat mi-a semnalat, după ce a apărut problema, au fost și cei de la noi, de la reparații acolo, s-a pus, momentan, în siguranță, nici copiii nu-și mai desfășoară activitatea acolo, și cu mobilizarea dumneavoastră, sunt convins, cât mai repede să avem buget, evident, că nu pot veni în fața consiliului până nu-și parcurge cele 15 zile și dezbaterea publică, dar după aceea aș avea rugămintea la dumneavoastră să ne mobilizăm, dincolo de orice mici sau mari frecușuri ce le mai avem să aprobăm, ca să putem da drumul la reparații.
În ceea ce privește, ați spus zona Mărului și ce spații de locuit asigurăm noi, conform legii, o mică, mică parte de acolo se încadrează la locuința sociale. Unii care s-au încadrat și și-au depus dosar, au și primit. Problema este că marea majoritate nu se pliază pe prevederile legale, aflate în momentul de față în vigoare. Noi am avut pregătitoare întâlniri cu D.G.A.S.P.C.- ul și D.A.S.- ul în ceea ce înseamnă problemele care pot să apară cu copiii, că așa cum am spus, copiii nu au nici cea mai mică vină, dacă la adulți mai putem găsi, așa cum v-am spus, nu se încadrează în prevederile legale și, în paralel cu societatea civilă, cred eu că o să ajungem în fața dumneavoastră, suntem la faza de negociere acuma, n-aș vrea să dau foarte multe detalii până nu finalizăm, deci, cu societatea civilă, care a fost dispusă să participe efectiv și financiar alături de Primărie, care, evident, venim cu locație, pentru a construi unele locuințe, nu atât de insalubre cum sunt cele de acolo, ci decente și civilizate, în care cei care doresc să muncească, să ducă la școală copiii, să se încadreze într-o societate civilizată și să facă primii pași, vor veni acolo. Cam aceștia sunt pașii pe care îi preconizăm. În momentul de față, cei care au eliberat de bunăvoie spațiile insalubre, pe care le ocupă acolo, am demolat acele spații tocmai pentru a nu veni alții și a le ocupa. Acest lucru trebuia, poate, făcut de 30 de ani și atunci nu ar fi luat o astfel de amploare și s-ar fi diluat în timp, cum, la fel, am demolat și pe cei care au început să își ridice ceva acolo, până n-au finalizat, tocmai pentru a descuraja dezvoltarea în continuare. Cam acestea sunt realitățile la zi și sunt convins că împreună cu dumneavoastră și cu cei de acolo, cu puțină înțelegere, într-un timp decent, reușim să echilibrăm lucrurile. Evident, nu vom putea, în câteva luni de zile, să rezolvăm o problemă socială, care s-a acumulat în 30 de ani! Dar sunt primii pași pe care îi facem și sunt convins că vom duce mai departe, așa cum am spus, cu precizarea subliniată ferm și tare că nu se negociază ocuparea cu locuințe ilegale a unor terenuri aparținând arădenilor. Mulțumesc frumos!
Dl. Stana F: - Referitor la irigațiile de pe stadionul UTA.
Dl. primar: - Acolo este defectă o pompă, care, din câte știu eu, nu-i domnul Ignat aici, urma să o achiziționeze, să vadă dacă o poate repara sau să pună alta. Acesta este motivul pentru care au fost probleme la sistemul de irigat.
Dl. Stana F: - Și veți apela la constructor? Este în garanție sau nu?
Dl. primar: - Acum chiar nu știu să vă dau eu răspunsul, în momentul acesta. Dacă doriți, îl aflu și vă sun și vă spun, dacă pompa era în garanție sau tocmai a expirat termenul de garanție!
Dl. Stana F: - Am înțeles că este foarte, în curând va expira.
Dl. primar: - Ce să fie?
Dl. Stana F: - Că va expira destul de curând acel termen.
Dl. primar: - Nu știu asta! E în hârtii, nu am emoții! Ce este în contract, este în contract!
Dl. Stana F: - Ok. Mulțumesc!
Dl. primar: - Mulțumesc frumos!
Dl. Szabo M: - Domnul Bognar și apoi domnul Curcanu.
4
Dl. Bognar L: - Da. Mulțumesc. În legătură cu transportul tirurilor, deci, al mașinilor cu tonaj greu, pe Podul “Traian”. Acum acâțiva ani, deja, am reușit să reabilităm Podul “Traian”, monument istoric. Din păcate, în ultima perioadă, foarte mulți, mai ales cei care practică tranzitul, trec Calea Timișorii, înainte era o deviere obligatorie la fostul “Dacia Service”. Personal, am constatat de nenumărate ori – când intră tirurile unul după altul și creează o trepidație. Noi, atunci când s-a făcut această reabilitare, era interdicție absolută a tonajului greu, care poate să producă degradarea acestei lucrări deosebite în municipiu. Am solicitat deja și printr-o adresă, ca să luăm măsuri urgente de deviere obligatorie a transportului greu, în direcția acestui pod, că riscăm, un pod foarte important în municipiul Arad, să fie din nou degradat, înainte de termen. Mulțumesc!
Dl. primar: - Da. Ce spuneți este real. Acum, tot timpul dăm vina pe pandemie, în perioada aceasta. Noi aveam, blocam un echipaj al Poliției Locale, exact pe speța aceasta. Din păcate, în perioada aceasta n-am putut să-i ținem blocați și atunci mai fac doar așa, verificări aleatoriu și le mai scapă câte un tir. Încercăm să remediem și notăm. O să ia în evidență și Poliția Locală. Mulțumesc pentru înțelegere!
5
Dl. Curcanu D: - Mulțumesc. Acum câteva săptămâni am depus o interpelare la Primăria Arad, la care nici până acum nu am primit un răspuns. Este vorba de platforma gospodărească de colectare a gunoiului, din cartierul Vlaicu, nr. 14 și o casă. Problema, în sine, este că platforma gospodărească de colectare a gunoiului din cartier se află la 3 metri distanță de fereastra unei case, ceea ce, potential, încalcă o hotărâre de consiliu și un ordin de ministru și nici până în ziua de azi nu am primit un răspuns. Dacă se poate, cineva din aparatul primăriei, să-mi răspundă.
6
A doua chestiune, împreună cu colega mea, Daniela Săbău, acum câteva săptămâni ne-am deplasat în cartierul Poltura și am aflat că în cartierul Poltura, în principal, sunt doar două axe de ieșire din cartier, undeva pe strada Făt Frumos – Poetului și strada Livezilor. Din păcate, a doua cale principală de ieșire din cartier, strada Livezilor, are doar un singur sens. Din păcate, asta am discutat cu cetățenii și propunerea lor este să se asfalteze o stradă paralelă, ca să existe o a treia cale de circulație dinspre cartierul Poltura spre Vlaicu, se numește strada Dr. Ioan Botiș. Noi am reușit să strângem, am discutat cu cetățenii și am strâns un tabel de 40 de semnături, pe care le-am depus în interpelare și rugăm Primăria Arad să …
Dl. primar: - Ați strâns tabelul cu ușa? Sau cum ați strâns un tabel?
Dl. Curcanu D: - Deci, ne-am dus, am vorbit…
Dl. primar: - Ați strâns 40 de semnături pe un tabel! Mulțumesc!
Dl. Curcanu D: - Mulțumim de corectură! Deci, cerem ca acea stradă, Dr. Teodor Botiș, să fie inclusă în planul anual de asfaltare, pentru că este benefică și locuitorii din acea zonă au făcut acest demers. Mulțumesc!
Dl. primar: - O să o rog pe doamna Portaru să noteze, ca să verificăm ce avem acolo. Pentru că pot fi, acum vorbim serios, îmi cer scuze că mai facem așa, mici glume, avem două situații noi: situația în care, și o să vedem la fața locului, dar nu atât la fața locului, cât ce figurează la noi, în catastife. Strada respectivă trebuie prinsă pe investiții, cu proiect, și atunci durează mai mult sau situația mai favorabilă, în care, dacă figurează la un anumit capitol și există acolo, într-un inventar, putem interveni, ca reparație, pe ea. Atunci, merge ce ați spus dumneavoastră, să o prindem în planul de reparații și în câteva luni să o facem. Dacă ne trebuie cealaltă, mai puțin favorabilă, cu proiectare și cu astea, o luăm de acum și o terminăm la anul. Că acum facem numai hârtiile. Mulțumesc pentru înțelegere și pentru semnalare.
Am înțeles că s-au întors colegii dumneavoastră, vă rog, ca să închidem ședința ordinară!
REZULTAT VOT SECRET.
5
Proiect de hotărâre nr. 124/2021 privind aprobarea componenței nominale și a regulamentului de organizare și funcționare a Comisiei tehnice de amenajare a teritoriului și urbanism– inițiativa primarului
Dna Vornicu D: - Proces-verbal, încheiat astăzi, 31 martie 2021, în ședința Comisiei de validare, întrunită pentru exprimarea votului cu privire la aprobarea componenței nominale și a regulamentului de organizare și funcționare a Comisiei tehnice de amenajare a teritoriului și urbanism, astăzi, proiectul de hotărâre înscris pe ordinea de zi a ședinței la punctul 5. Astăzi, 31 martie 2021, în cadrul ședinței ordinare a Consiliului Local Arad, Comisia de validare, în conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local a exercitat, sub responsabilitatea sa, operațiunile privind votul secret desfășurat cu privire la aprobarea componenței nominale și a regulamentului de organizare și funcționare a Comisiei tehnice de amenajare a teritoriului și urbanism, Comisia a consemnat următoarele rezultate: consilieri prezenți la ședină – 22, buletine de vot distribuite – 22. Toți membrii au obținut punctajul de 22, rezultatul final, însă avem trei excepții: la domnul Drăgan Radu s-au acumulat 17 voturi pentru, 5 – nu; la domnul Curcanu - 9 voturi pentru, 12 – nu și 1 vot nul; la doamna Săbău s-au acumulat 9 voturi pentru, 12 – nu și 1 vot nul.
Dl. primar: - Câte sunt necesare, doamna secretar?
Dna Stepanescu L: - 12 voturi pentru.
Dl. primar: - Mulțumesc frumos!
Dna Stepanescu L: - Dacă îmi permiteți, la acest proiect de hotărâre există și dispoziții care trebuie votate prin vot deschis. Regulamentul Comsiei de Urbanism, care se votează prin vot deschis, precum și prevederile, articolele care se referă la aprobarea Regulamentului din corpul hotărârii. Vă rog, domnule președinte, să supuneți la vot!
Dl. Szabo M: - Supun la vot articolele 2, 3, 4,
Cine este pentru? Unanimitate – 22 consilieri prezenți în sală
1 consilier și-a exprimat votul on line (dl. Cheșa).
S-a adoptat Hotărârea nr. 123 a Consiliului Local al Municipiului Arad.
Dl. primar: - Mulțumesc frumos. La ordinară, cred că nu mai sunt interpelări. Domnule Stana, v-am trimis pe telefon, am primit și eu, că am dat repede, funcționează de aseară sistemul de irigat. A trebuit rebobinată pompa și sunt imagini cum funcționează. Acum cred că putem trece liniștiți la extraordinară.
Dl. Chifa I: - La punctul 43, dacă-mi permiteți!
Dl. primar: - Vă rog!
Dl. Chifa I: - Am o rugăminte la dumneavoastră, să dispuneți către operatorii economici, ca informările să fie trimise din timp, nu în ultima zi sau deloc. Și indicatorii din informările respective să conțină și cifre, adică activitățile le cunoaștem și noi.
Dl. primar: - Corect!
Dl. Chifa I: - Mulțumesc!
Dl. primar: - Mulțumesc și eu!
Dl. Szabo M: - Declar ședința încheiată.
(n.n. ședința s-a încheiat la ora 10,58).


Red./Dact. PC/PC Verif. C.M.
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 31.03.2021, ordinară
Cod PMA -S4-02













[Vizualizare PDF]    [ Înapoi ]

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved