Proiect de hotarare privind aprobarea studiului de fundamentare si stabilirea formei de delegare a gestiunii serviciului public - Serviciul de administrare intretinere si exploatare a cimitirelor umane din domeniul public al Municipiului Arad - initiativa primarului Nr. 4849/22.01.2021
Călin Bibarț, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii 52/2003, transmit următorul
A N U N Ț
Începând cu data de vineri, 22.01.2021, pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind:
1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Planului de acțiune pentru gestionarea zgomotului și a efectelor acestuia în municipiul Arad – inițiativa primarului.
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de fundamentare și stabilirea formei de delegare a gestiunii serviciului de administrare, întreținere și exploatare a Stadionului Municipal – Arena Francisc Neuman – inițiativa primarului
3. Proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de fundamentare și stabilirea formei de delegare a gestiunii serviciului public – Serviciul de administrare, întreținere și exploatare a cimitirelor umane din domeniul public al Municipiului Arad – inițiativa primarului
Până la data de 08.02.2021, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesați pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii privind aceste documente.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 25.01.2021, pe pagina www.primariaarad.ro secțiunea Activități normative – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri, și la Serviciul Relații cu Publicul, camera 5, Luni Marți, Miercuri între orele 08:30 – 15:30, Joi între orele 08:30 - 17:30, Vineri între orele 08:30 - 14:00.
P R I M A R
Călin Bibarț
|