Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74321030
 

Transparenţă Decizională
Proiecte de Hotărâri ale Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 11-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
Număr act:
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

Proiect
adus la cunoştinţă publică în data de 19-10-2020

H O T Ă R Â R E  nr. _______
din __________


Proiect de hotarare privind demararea procedurii de transparenta decizionala pentru proiectul de hotarare Plan Urbanistic Zonal (PUZ) si a Regulamentului Local de Urbanism (RLU) CONSTRUIRE ANSAMBLU CU FUNCTIUNI MIXTE REZIDENTIAL - LOCUINTE COLECTIVE SERVICII SI COMERT CU FUNCTIUNILE COMPLEMENTARE SI ACCESE mun.Arad str.Liviu Rebreanu nr.95 CF nr 304822 Arad S.C. TRANSDARA S.A. - initiativa primarului


Nr. 75132/19.10.2020
Călin Bibarț, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii 52/2003, transmit următorul

A N U N Ț


Începând cu data de luni, 19.10.2020, pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, este afișat următorul document privind:

Proiect de hotărâre privind demararea procedurii de transparență decizională
pentru proiectul de hotărâre
Plan Urbanistic Zonal (PUZ) și a Regulamentului Local de Urbanism (RLU):
“CONSTRUIRE ANSAMBLU CU FUNCȚIUNI MIXTE, REZIDENȚIAL – LOCUINȚE COLECTIVE, SERVICII ȘI COMERȚ, CU FUNCȚIUNILE COMPLEMENTARE ȘI ACCESE”
mun.Arad, str.Liviu Rebreanu, nr.95, CF nr.304822 Arad, S.C. TRANSDARA S.A. - inițiativa primarului

Până la data de 05.11.2020, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesați pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii privind aceste documente.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 20.10.2020, pe pagina www.primariaarad.ro secțiunea Activități normative – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri, sau la Serviciul Relații cu Publicul, camera 5, Luni Marți, Miercuri între orele 08:30 – 15:30, Joi între orele 08:30 - 17:30, Vineri între orele 08:30 - 14:00.



P R I M A R
Călin Bibarț


ROMÂNIA Proiect Avizat:
JUDEȚUL ARAD Nr. 398/16.10.2020 SECRETAR GENERAL
MUNICIPIUL ARAD Lilioara Stepanescu
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E A Nr. ______
din__________________
privind demararea procedurii de transparență decizională
pentru proiectul de hotărâre
Plan Urbanistic Zonal (PUZ) și a Regulamentului Local de Urbanism (RLU):
“CONSTRUIRE ANSAMBLU CU FUNCȚIUNI MIXTE, REZIDENȚIAL – LOCUINȚE COLECTIVE, SERVICII ȘI COMERȚ, CU FUNCȚIUNILE COMPLEMENTARE ȘI ACCESE”
mun.Arad, str.Liviu Rebreanu, nr.95, CF nr.304822 Arad, S.C. TRANSDARA S.A.


Având în vedere inițiativa Primarului Municipiului Arad, exprimată prin Referatul de aprobare nr. 74789/ A5 /16.10.2020,
Analizând raportul informării și consultării publicului nr. 73002 / A5 / 09.10.2020, în conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Dezvoltării Regionale și Turismului nr. 2701/2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism, cu modificările și completările ulterioare,
Luând în considerare raportul de specialitate nr. 74787/A5/16.10.2020 al Arhitectului Șef al Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, prin care se propune aprobarea Planului Urbanistic Zonal,
Ținând seama de avizele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad,
Având în vedere prevederile art. 25 alin. (1), art. 56 alin. (1) și alin. (6) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare,
Luând în considerare prevederile art. 2 alin. (2) din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
Ținând seama de Ghid privind metodologia de elaborare și conținutul cadru al planului urbanistic zonal, indicativ GM-010-2000,
Îndeplinirea procedurilor prevăzute de Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată,
În temeiul drepturilor conferite prin art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. b), alin. (6) lit. c), alin. (7) lit. k), art. 139 alin. (1), alin. (3) lit. e) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD
adoptă prezenta
H O T Ă R Â R E:

Art.1. Se aprobă Planul Urbanistic Zonal și Regulamentul Local de Urbanism aferent obiectivului de investiție: „Construire ansamblu cu funcțiuni mixte, rezidențial – locuințe colective, servicii și comerț, cu funcțiuni complementare și accese”, conform documentației anexate, care face parte din prezenta hotărâre, cu respectarea condițiilor impuse prin avize și cu următoarele date generale:
1. Beneficiar: SC TRANSDARA S.A.
2.Elaborator: proiectant general SC TARA PLAN SRL specialist cu drept de semnătură RUR, arh. Ghe. Seculici, pr. nr. 179/2020
3. Parcela identificată prin extrasul C.F. nr. 304822 - Arad care face obiectul prezentului P.U.Z. are categoria de folosință curți construcții în intravilan și suprafața de 29.932 mp, este amplasată în intravilanul mun. Arad, în UTR nr. 13, într-o subzonă de unități industriale și depozite nepoluante în In 13c, conform PUG Arad aprobat.


Art.2. Se aprobă următoarele condiții de construire:
2.1.Descrierea soluției propuse:
Se propune zonificarea în următoarele 2(două) subzone funcționale Isco, Lc
2.1.1. Isco – unitatea funcțională – comerț și servicii (parcela nr. 1)
- funcțiunea dominantă a zonei: comert/servicii
- funcțiuni admise ale zonei: împrejmuire, spații verzi, accese, platforme carosabile și pietonale, parcaje, instalații tehnico-edilitare
- funcțiuni complementare admise ale zonei: locuință colectivă, P+3E
locuințe de serviciu
Suprafața parcelei nr. 1 = 6.002,00 mp
Indicatori urbanistici:
POT max = 30%
CUT max = 1,2
Sc max = 1.800mp
Sdmax = 7.200mp
Hmax=P+3E, H max la cornișă =17m, respectiv înălțimea prevazută în avizul de la AACR.
Regim de aliniere:
Construcțiile propuse vor fi amplasate astfel:
- față de aliniamentul stradal la min.15m, respectiv la 7m față de limita de proprietate retrasă față de carosabil
- față de limita posterioară a parcelei la min.3m
- față de limita de proprietate estică a parcelei la min.3m
- față de limita de proprietate vestică a parcelei la min.15m
Spațiu verde minim amenajat 10%
2.1.2. Lc - unitatea funcțională - locuire colectivă cu regim mediu/mare de înălțime, cu funcțiuni complementare servicii / comerț (parcela nr. 2),
cu următoarele subunități funcționale:
- Lc1 - Locuire colectivă cu regim de înălțime pănă la P+4E, cu funcțiuni complementare servicii/comerț
- Lc2 - Locuire colectivă cu regim de înălțime pănă la P+6E, cu funcțiuni complementare servicii/comerț
- Lc3 - Locuire colectivă cu regim de înălțime pănă la P+8E, exclusiv zonelor rezidentiale
- funcțiunea dominantă a zonei: - locuire, construcții cu funcțiunea de locuire colectivă cu regim de până la P+4E(Lc1), P+6E(Lc2), P+8E (Lc3)
- funcțiuni admise: spatii de servicii/comerț la parterul imobilelor de locuințe colective, pentru subzonele funcționale Lc1 și Lc2.
- funcțiuni complementare: accese auto și pietonale, platforme carosabile de incintă, zone verzi, parcaje, retele și amenajări tehnico-edilitare
Suprafața parcelei nr. 2 =23.930mp
Număr aproximativ de apartamente 410 (cu 1, 2 ,3 camere ) și spații de servicii /comerț la parterul primelor 2 registre construite, cu o suprafața de până la 2.800mp.
Indicatori urbanistici:
POT max = 30%
CUT max = 1,9
Scmax = 7.179mp
Sdmax = 45.467mp
Hmax = P+8E, Hmax = 29m, respectiv înălțimea prevazută în avizul de la AACR.
Regim de aliniere:
Construcțiile propuse vor fi amplasate astfel:
- față de aliniamentul stradal la min. 3m
- față de limita posterioară a parcelei la min. 15m
- față de limita de proprietate estică și vestică a parcelei la min. 10m
- față de limita de proprietate nordică a parcelei la min. 6m
Locuințele colective vor fi astfel amplasate încăt să fie respectate prevederile Ordinului nr.119/2014, art.3, aliniat 1:
Amplasarea clădirilor destinate locuințelor trebuie să asigure însorirea acestora pe o durată de minimum 1 1/2 ore la solstițiul de iarnă, a încăperilor de locuit din clădire și din locuințele învecinate.
Spațiu verde minim amenajat 20%.
2.2. Circulații și accese, deservirea rutiera a incintei studiate:
Se vor realiza accese auto și pietonale în incintă pentru fiecare parcelă nou propusă în parte, după cum urmează:
- Parcela nr. 1: un racord nou la parcelă, din strada Liviu Rebreanu, pentru intrare și ieșire de pe proprietate, cu lățimea de minim de 10m,
- Parcela nr. 2: un racord nou la parcelă, din strada Liviu Rebreanu, pentru intrare și ieșire de pe proprietate, având lățimea de 7m și un racord nou la parcelă, din strada Liviu Rebreanu, pentru ieșire de pe proprietate, având lățimea de 7m.
Se va realiza o trecere de pietoni între cele 2 accese propuse pe amplasament.
Accesele pietonale în incinta reglementată se vor realiza atat în zona celor 3 accese auto nou propuse, cât și în dreptul spațiilor comerciale aflate la parterul imobilului aflat în primul registru construit.
2.3. Parcări :
Autorizarea executprii construcției se permite doar dacă există posibilitatea amenajării parcărilor necesare în afara domeniului public.
Pe parcelele reglementate se vor prevedea platforme pentru parcări autoturisme, destinate locatarilor.
Numărul locurilor de parcare pentru funcțiunea rezidențială va fi de minim 1 loc parcare /apartament și cu respectarea prevederilor HG 525/1996, anexa 5.
Numărul locurilor de parcare pentru funcțiunea servicii și comerț va fi conform prevederilor Normativului P132-93 și Ghid privind elaborarea și aprobarea Regulamentelor Locale de Urbanism GM-007-2000, Anexa 5, și anume:
Minim 1 loc de parcare la 200 mp suprafață desfasurată a construcției pentru unități de până la 400 mp;
Minim 1 loc de parcare la 100 mp suprafață desfasurată a construcției pentru unități de 400-600 mp;
Minim 1 loc de parcare la 50 mp suprafață desfasurată a construcției pentru unități de 600-2.000 mp;
În cazul construirii sediilor de birouri, se va prevedea 1 loc de parcare pentru 10-30 salariați plus un spor de 20% pentru invitați.
Realizarea parcărilor se va face fără afectarea domeniului public.
2.4. Parcelări:
Prezenta documentatie propune realizarea a două loturi independente, inițiale parcela nr. 1 și parcela nr. 2, cu posibilitatea parcelării ulterioare a acestora cu condiția respectării reglementărilor impuse de prezentul regulament de urbanism.
2.5. Utilități:
Se va face racordarea la rețelele de utilități existente pe strada Liviu Rebreanu. Acestea se vor executa în varianta de amplasare subterană în conformitate cu condițiile din avizele/acordurile deținătorilor de utilități ,pe cheltuiala investitoriilor privați/beneficiarilor.

Art. 3. Prezentul Plan Urbanistic Zonal este valabil 3 ani de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

Art. 4. Prezenta hotărâre se duce la îndeplinire de către beneficiarul SC TRANSDARA SA și se comunică celor interesați de către Serviciul Administrație Publică Locală.



PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ SECRETAR



Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente
red./dact. HS/DS
Cod: PMA-S4-01
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
PRIMAR
Nr. 74789 / A5 /16.10.2020



REFERAT DE APROBARE
referitor la proiectul de hotărâre
privind demararea procedurii de transparență decizională:
la Planul Urbanistic Zonal (PUZ) și Regulamentul Local de Urbanism (RLU):
“CONSTRUIRE ANSAMBLU CU FUNCȚIUNI MIXTE, REZIDENȚIAL – LOCUINȚE COLECTIVE, SERVICII ȘI COMERȚ, CU FUNCȚIUNILE COMPLEMENTARE ȘI ACCESE”
mun. Arad, str. Liviu Rebreanu, nr. 95, C.F. nr. 304822 - Arad.
S.C. TRANSDARA S.A.



- beneficiar: SC TRANSDARA S.A.
- elaborator: proiectant general SC TARA PLAN SRL, specialist cu drept de semnătură RUR, arh. Ghe. Seculici, pr. nr. 179/2020

Parcela propusă pentru refuncționalizare este în municipiul Arad, str. Liviu Rebreanu, nr. 95, identificată prin extrasul C.F. nr. 304822 – Arad, are categoria de folosință curți construcții în intravilan și suprafața de 29.932 mp, este amplasată în intravilanul mun. Arad, în UTR nr. 13, într-o subzonă de unități industriale și depozite nepoluante în In 13c, conform PUG Arad aprobat și constituie proprietatea privată a SC TRANSDARA S.A.

Având în vedere că documentația de urbanism este întocmită în conformitate cu prevederile certificatului de urbanism nr. 576 din 23 martie 2020, Ghidului privind metodologia de elaborare și conținutul-cadru al Planului Urbanistic Zonal, indicativ GM 010-2000.

Având în vedere cele de mai sus, se aprobă demararea procedurii de transparență decizională.

După expirarea termenului de 30 zile lucrătoare și îndeplinirea tuturor condițiilor legale, documentația se va supune spre aprobare în Consiliul Local al Municipiului Arad.



P R I M A R
Călin Bibarț






Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente
red./dact. DS/DS

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
ARHITECT-ȘEF
SERVICIUL DEZVOLTARE URBANĂ ȘI PROTEJARE MONUMENTE
Nr. 74787/ A5 /16.10.2020

RAPORT
privind demararea procedurii de transparență decizională pentru documentația de urbanism
Plan Urbanistic Zonal (PUZ) și a Regulamentului Local de Urbanism (RLU)
“CONSTRUIRE ANSAMBLU CU FUNCȚIUNI MIXTE, REZIDENȚIAL – LOCUINȚE COLECTIVE, SERVICII ȘI COMERȚ, CU FUNCȚIUNILE COMPLEMENTARE ȘI ACCESE”
mun.Arad, str. Liviu Rebreanu, nr. 95, CF nr. 304822 - Arad.
S.C. TRANSDARA S.A.

- beneficiar: SC TRANSDARA SA
- elaborator: SC TARA PLAN SRL, specialist cu drept de semnătură RUR, arh. Gheorghe Seculici, pr. nr. 179/2020
Încadrarea în localitate
Amplasamentul este poziționat în zona de vest a intravilanului municipiului Arad, județul ARAD, în cartierul Confecții, cu acces direct din strada Liviu Rebreanu, nr. 95.
Situația juridică a terenului
Parcela propusă pentru refuncționalizare este identificată prin extrasul C.F. nr. 304822 - Arad și constituie proprietatea privată a persoanei juridice SC TRANSDARA SA
Situația existentă
Parcela identificată prin extrasul C.F. nr. 304822 – Arad care face obiectul prezentului P.U.Z. are categoria de folosință curți construcții în intravilan și suprafața de 29.932mp, este amplasată în intravilanul municipiului Arad, în UTR nr.13 conform PUG-lui aprobat.
La ora actuală în incinta propusă spre reglementare SC Transdara SA deține mai multe corpuri de cladiri în care își desfășoara activitatea societatea, cu profilul de transport persoane. Există corpuri de clădire care deservesc flota companiei (hala, depozit carburanți, atelier mecanic, de sudură, rampă, magazii) precum și clădiri cu destinația de birouri. Clădirile sunt racordate la utilități. Toate aceste clădiri beneficiază de utilități. Înainte ca lucrările propuse prin prezentul PUZ să fie realizate, construcțiile existente pe amplasament vor fi demolate.

Incinta care se va reglementa conform PUG-lui aprobat se află în UTR nr.13, într-o subzonă de unități industriale și depozite nepoluante în In 13c.
În UTR nr. 13:
- funcțiunea dominană a zonei este: locuire - zonă rezidențială
- funcținile complementare admise ale zonei sunt: spații comerciale și prestări servicii.
Indicatorii urbanistici:
- POT zone rezidențiale cu locuințe P, P+1, P+2: 35%
- POT zona industrială pentru zonele existente - nu este prevăzut procentul maxim de ocupare a terenului
Intervențiile urbanistice pe amplasament se referă la remobilarea zonei cu clădiri destinate funcțiunilor rezidentiale, de comerț și pentru servicii, platforme parcare, circulații de incintă, spații verzi și eventuale zone tehnico-edilitare.
Vecinătățile incintei propuse spre reglementare :
- la sud: teren proprietate privată Statul Roman
- la vest: S.G. Apele Romane - sediul Arad
- la est: teren proprietate privată
- la nord: strada Liviu Rebreanu
Descrierea soluției propuse:
Se propune schimbarea destinației zonei din unități industriale și depozite nepoluante, în zonă cu funcțiuni mixte-locuințe colective cu regim mediu/mare de înălțime și zonă servicii și comerț
Se vor delimita două zone funcționale principale:
1. Isco - unitatea funcțională - comerț și servicii (parcela nr. 1),
- funcțiunea dominantă a zonei: comert/servicii
- funcțiuni admise ale zonei: împrejmuire, spații verzi, accese, platforme carosabile și pietonale, parcaje, instalații tehnico-edilitare
- funcțiuni complementare admise ale zonei: locuință colectivă, P+3E
locuințe de serviciu
Suprafața parcelei nr. 1 = 6.002mp
Indicatori urbanistici:
POT max = 30%
CUT max = 1,2
Sc max = 1.800mp
Sdmax = 7.200mp
Hmax=P+3E, H max la cornișă =17m
Regim de aliniere:
Construcțiile propuse vor fi amplasate astfel:
- față de aliniamentul stradal la min.15m, respectiv la 7m față de limita de proprietate retrasă față de carosabil
- față de limita posterioară a parcelei la min.3m
- față de limita de proprietate estică a parcelei la min.3m
- față de limita de proprietate vestică a parcelei la min.15m
Spațiu verde minim amenajat 10%
2. Lc - unitatea funcțională - locuire colectivă cu regim mediu/mare de înălțime, cu funcțiuni complementare servicii / comerț (parcela nr. 2),
cu următoarele subunități funcționale:
- Lc1 - Locuire colectivă cu regim de înălțime pănă la P+4E, cu funcțiuni complementare servicii/comerț
- Lc2 - Locuire colectivă cu regim de înălțime pănă la P+6E, cu funcțiuni complementare servicii/comerț
- Lc3 - Locuire colectivă cu regim de înălțime pănă la P+8E, exclusiv zonelor rezidentiale
- funcțiunea dominantă a zonei: - locuire, construcții cu funcțiunea de locuire colectivă cu regim de până la P+4E(Lc1), P+6E(Lc2), P+8E (Lc3)
- funcțiuni admise: spatii de servicii/comerț la parterul imobilelor de locuințe colective, pentru subzonele funcționale Lc1 și Lc2.
- funcțiuni complementare : accese auto și pietonale, platforme carosabile de incintă, zone verzi, parcaje, retele și amenajări tehnico-edilitare
Suprafața parcelei nr. 2 =23.930mp
Număr aproximativ de apartamente 410 (cu 1, 2 ,3 camere ) și spații de servicii /comerț la parterul primelor 2 registre construite, cu o suprafața de până la 2.800mp.
Indicatori urbanistici:
POT max = 30%
CUT max = 1,9
Scmax = 7.179mp
Sdmax = 45.467mp
Hmax = P+8E, Hmax = 29m
Regim de aliniere:
Construcțiile propuse vor fi amplasate astfel:
- față de aliniamentul stradal la min. 3m
- față de limita posterioară a parcelei la min. 15m
- față de limita de proprietate estică și vestică a parcelei la min. 10m
- față de limita de proprietate nordică a parcelei la min. 6m
Locuințele colective vor fi astfel amplasate încăt să fie respectate prevederile Ordinului nr.119/2014, art.3, aliniat 1:
Amplasarea clădirilor destinate locuințelor trebuie să asigure însorirea acestora pe o durată de minimum 1 1/2 ore la solstițiul de iarnă, a încăperilor de locuit din clădire și din locuințele învecinate.
Spațiu verde minim amenajat 20%.

Circulații și accese, deservirea rutiera a incintei studiate:
Se vor realiza accese auto și pietonale în incintă pentru fiecare parcelă nou propusă în parte, după cum urmează:
- Parcela nr. 1: un racord nou la parcelă, din strada Liviu Rebreanu, pentru intrare și ieșire de pe proprietate, cu lățimea de minim de 10m,
- Parcela nr. 2: un racord nou la parcelă, din strada Liviu Rebreanu, pentru intrare și ieșire de pe proprietate, având lățimea de 7m și un racord nou la parcelă, din strada Liviu Rebreanu, pentru ieșire de pe proprietate, având lățimea de 7m.
Se va realiza o trecere de pietoni între cele 2 accese propuse pe amplasament.
Accesele pietonale în incinta reglementată se vor realiza atat în zona celor 3 accese auto nou propuse, cât și în dreptul spațiilor comerciale aflate la parterul imobilului aflat în primul registru construit.

Parcări:
Autorizarea executprii construcției se permite doar dacă există posibilitatea amenajării parcărilor necesare în afara domeniului public.
Pe parcelele reglementate se vor prevedea platforme pentru parcări autoturisme, destinate locatarilor.
Numărul locurilor de parcare pentru funcțiunea rezidențială va fi de minim 1 loc parcare /apartament și cu respectarea prevederilor HG 525/1996, anexa 5.
Numărul locurilor de parcare pentru funcțiunea servicii și comerț va fi conform prevederilor Normativului P132-93 și Ghid privind elaborarea și aprobarea Regulamentelor Locale de Urbanism GM-007-2000, Anexa 5, și anume:
Minim 1 loc de parcare la 200 mp suprafață desfasurată a construcției pentru unități de până la 400 mp;
Minim 1 loc de parcare la 100 mp suprafață desfasurată a construcției pentru unități de 400-600 mp;
Minim 1 loc de parcare la 50 mp suprafață desfasurată a construcției pentru unități de 600-2.000 mp;
În cazul construirii sediilor de birouri, se va prevedea 1 loc de parcare pentru 10-30 salariați plus un spor de 20% pentru invitați.
Realizarea parcărilor se va face fără afectarea domeniului public.

Parcelări:
Prezenta documentatie propune realizarea a două loturi independente, inițiale parcela nr. 1 și parcela nr. 2, cu posibilitatea parcelării ulterioare a acestora cu condiția respectării reglementărilor impuse de prezentul regulament de urbanism.

Utilități:
Se va face racordarea la rețelele de utilități existente pe strada Liviu Rebreanu. Acestea se vor executa în varianta de amplasare subterană în conformitate cu condițiile din avizele/acordurile deținătorilor de utilități ,pe cheltuiala investitoriilor privați/beneficiarilor.

Prezenta documentație este întocmită în baza certificatului de urbanism nr. 576 din 23 martie 2020, Ghidului privind metodologia de elaborare și conținutul-cadru al Planului Urbanistic Zonal, indicativ GM 010-2000.

Având în vedere cele de mai sus, propunem demararea procedurii de transparență decizională. După expirarea termenului de 30 zile lucrătoare și îndeplinirea tuturor condițiilor legale, documentația se va supune spre aprobare în Consiliul Local al Municipiului Arad.


Arhitect Șef
arh. Emilian-Sorin Ciurariu


Șef Serviciu Consilier,
arh. Dinulescu Sandra ing. Hoblea Simona

PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD
DIRECTIA ARHITECT SEF
SERVICIUL DEZVOLTARE URBANA SI PROTEJARE MONUMENTE
Nr. 73002/ A5 / 09.10.2020

RAPORTUL INFORMĂRII ȘI CONSULTĂRII PUBLICULUI


În conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2701/2010 pentru aprobarea metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism,cu modificările și completările ulterioare s-a întocmit prezentul raport privind documentația:


Plan Urbanistic Zonal și Regulament Local de Urbanism aferent –Construire ansamblu cu funcțiuni mixte, rezidențiale-locuințe colective, servicii și comerț, cu funcțiuni complementare și accese


Inițiatorii documentației– SC TRANSDARA SA
Amplasament – municipiul Arad, str.Liviu Rebreanu nr.95
Proiectant - SC TARA PLAN SRL, arh.RUR Gh.Seculici, proiect nr.179/2020
Responsabilitatea privind informarea și consultarea publicului : Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Direcției Arhitect-Șef


A. Detalii privind tehnicile și metodele utilizate pentru a informa și consulta publicul
1.Datele și locurile tuturor întâlnirilor la care cetățenii au fost invitați să dezbată propunerea solicitantului:

La etapa 1 - intenția de elaborare a documentației P.U.Z
- prin adresa nr. 28026/23.04.2020 înregistrată la Primăria Municipiului Arad, beneficiarii solicită demararea procedurii de informare și consultare a publicului privind intenția de elaborare P.U.Z.
- întocmire anunț privind intenția de elaborare P.U.Z. și postat pe site-ul www.primariaarad.ro în data de 30.04.2020;
- anunțul de intenție a fost afișat în data de 30.04.2020 pe panou amplasat pe parcela studiată;
- publicul a fost invitat să consulte studiul de oportunitate la Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente până în data de 14.05.2020 și să facă observații, recomandări în scris la registratura Primăriei Municipiului Arad.
Documentația disponibilă la Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente nu a fost consultată de nici o persoană. Nu au fost înregistrate sesizări în scris.

La etapa 2 – de elaborare a propunerilor PUZ si RLU aferent
- prin adresa înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr.49648/20.07.2020, beneficiarul solicită demararea procedurii de informare și consultare a publicului privind consultarea propunerilor P.U.Z. și R.L.U.
- întocmire anunț privind consultarea asupra propunerilor preliminare și postarea acestuia pe site-ul www.primariaarad.ro și afișare la sediu în data de 20.08.2020;
- anunțul privind consultarea documentației a fost afișat în data de 20.08.2020 pe panouri amplasate pe parcela care a generat planul urbanistic zonal, la dosar fiind depuse fotografii care demonstrează acest lucru.
Publicul a fost invitat să consulte documentația depusă Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente până în data de 03.09.2020 și să facă observații, recomandări în scris la registratura Primăriei Municipiului Arad.
2. Conținutul, datele de transmitere prin poștă și numărul trimiterilor poștale
Au fost identificate părțile potențial interesate, care pot fi afectate de prevederile documentației de urbanism.
Au fost trimise scrisori de notificare către aceștia, privind posibilitatea consultării documentației PUZ la Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, pentru a putea sesiza probleme legate de propunerea din plan.
3. Localizarea rezidenților, proprietarilor și părților interesate care au primit notificări, buletine informative sau alte materiale scrise
- au fost notificați vecinii direct afectați de propunerile PUZ, proprietarii parcelelor învecinate din:
-str.Liviu Rebreanu: Asociația de proprietari bl.98A, bl.98C, bl.100A, bl.100, bl.102, bl.P5, bl.98D, ADMINISTRAȚIA BAZINALĂ APELE ROMÂNE, D.S.V.S.A Arad,
-str.Rodnei: Asociația de proprietaribl.O2,
-str.Baladei:Asociația de proprietari bl.OX,
-str.Aurel Ardelean: SC MAXTHERM SRL, SC CIEFFE SRL, SC COSTE SHOES SRL, SC KEBO SRL,
-UNIVERSITATEA DE VEST VASILE GOLDIS ARAD, DIRECȚIA PATRIMONIU
4. Numărul persoanelor care au participat la acest proces
Documentația disponibilă la Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente nu a fost consultată de nici o persoană.
B. Rezumat al problemelor, observațiilor și rezervelor exprimate de public pe parcursul procesului de informare și consultare :
Nu au fost înregistrate sesizări.

Prezentul raport a fost întocmit în conformitate cu Regulamentul local privind implicarea publicului în elaborarea sau revizuire planurilor de urbanism și amenajarea teritoriului aprobat prin HCLM Arad nr. 95/28.04.2011 și va fi adus la cunoștință Consiliului Local al Municipiului Arad în scopul fundamentării deciziei de aprobare/neaprobare a documentației.



ARHITECT ȘEF
Arh. Emilian-Sorin Ciurariu





Functia Nume prenume Semnatura Data
Verificat Sef serviciu arh. Sandra Dinulescu
Elaborat Consilier Angelica Giura 09.10.2020







[Vizualizare PDF]    [ Înapoi ]

Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9
17

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved