Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74093587
 

Transparenţă Decizională
Proiecte de Hotărâri ale Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 11-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
Număr act:
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

Proiect
adus la cunoştinţă publică în data de 23-08-2018

H O T Ă R Â R E  nr. _______
din __________


Proiect de hotărâre privind aprobarea documentatiei de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) si a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU): Construire spatii depozitare, logistică, prestări servicii, Calea Bodrogului Nr. 24/B - Arad, C.F. Nr. 348869 - Arad, Nr. Cad. 348869, beneficiari: Cordos Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta - initiativa primarului


Nr. 61772/23.08.2018
Ing. Gheorghe Falcă, Primarul Municipiului Arad,
În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003, republicată, transmit următorul


A N U N Ț


Începând cu data de joi, 23.08.2018, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afișate următoarele documente privind:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) și a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU): Construire spații depozitare, logistică, prestări servicii, Calea Bodrogului Nr. 24/B – Arad, C.F. Nr. 348869 – Arad, Nr. Cad. 348869, beneficiari: Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta – inițiativa primarului.

Până la data de 05.09.2018, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesați pot depune în scris recomandări, sugestii și opinii privind aceste documente.
Informații suplimentare pot fi solicitate începând cu data de 23.08.2018, între orele 8,00 - 18,00, la Serviciul Relații cu Publicul, camera 5.
Cei interesați pot solicita în scris și pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate și pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.


P R I M A R
Ing.Gheorghe Falcă



ROMÂNIA Proiect AVIZAT:
JUDEȚUL ARAD SECRETAR
MUNICIPIUL ARAD Cons. jr. Stepanescu Lilioara
CONSILIUL LOCAL
Nr. 295/23.08.2018
HOTĂRÂREA Nr. ______
din__________________
privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) și a Regulamentului Local de Urbanism aferent (RLU): Construire spații depozitare, logistică, prestări servicii, Calea Bodrogului Nr. 24/B – Arad, C.F. Nr. 348869 – Arad, Nr. Cad. 348869,
beneficiari: Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta




Având în vedere inițiativa Primarului Municipiului Arad, exprimată prin Expunerea de motive nr.61211 din 21.08.2018,
Analizând raportul informării și consultării publicului nr. 60641 din 20.08.2018, în conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Dezvoltării Regionale și Turismului nr. 2701/2010 pentru aprobarea Metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism,
Luând în considerare raportul de specialitate nr. 60645 din 20.08.2018 al Arhitectului Șef al Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, prin care se propune aprobarea planului Urbanistic Zonal,
Analizând avizul tehnic al Arhitectului Șef nr. 09 din 20.08.2018,
Ținând seama de rapoartele comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad;
Având în vedere prevederile art. 25 alin. (1), art. 56 alin. (1) și alin. (6) din Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare,
Luând în considerare prevederile art. 2 alin. (2) din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare,
Ținând seama de Ghidul privind metodologia de elaborare și conținutul-cadru al Planului urbanistic zonal, indicativ G.M. 010 – 2000,
Îndeplinirea procedurilor prevăzute de Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată,
În temeiul drepturilor conferite prin art. 36 alin. (1), alin. (5) lit. c), art. 45 alin. (2) lit. e) și art. 115 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 215/ 2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare,


CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ARAD

H O T Ă R Ă Ș T E

Art.1. Se aprobă Planul Urbanistic Zonal și Regulamentul Local de Urbanism aferent obiectivului de investiție Construire spații depozitare, logistică, prestări servicii, Calea Bodrogului Nr. 24/B – Arad, C.F. Nr. 348869 – Arad, Nr. Cad. 348869, conform documentației anexate care face parte din prezenta hotărâre, cu respectarea condițiilor impuse prin avize și cu următoarele date generale:
1. Beneficiari: Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta;
2. Elaborator: D&D DESIGN PROIECT S.R.L., specialist cu drept de semnătură RUR: arh. Alexandru Nagy-Vizitiu, proiect nr. 20/2017;
3. Suprafața aferentă lotului reglementat prin prezentul P.U.Z. este de 25.100 mp, identificată prin:
-C.F. nr. 348869 – Arad, având categoria de folosință arabil în intravilan, proprietari Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta

Art 2. Se aprobă următoarele condiții de construire:
1. Funcțiunea principală: spații depozitare, logistică, prestări servicii pentru parcela identificată prin CF nr. 348869 – Arad;
2. POT max = 40%;
3. CUT max = 1,00;
4. Regimul de înălțime P, P+1E, P+2E (în zona birourilor), Hmax = 10,00 m;
5. Zonă verde: - minim 25,80%;
6. Dimensiunile accesului nou creat, cât și a drumurilor din incinta reglementată, vor respecta normativele tehnice în vigoare, asemenea drumurilor publice și vor fi conform Ordonanței de Guvern nr.43/1997 aprobată cu modificări prin Legea nr.82/1998 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Execuția și recepția lucrărilor se vor realiza cu respectarea prevederilor legale privind lucrările publice și vor fi pe cheltuiala beneficiarilor.
7. Construcțiile vor fi executate după stabilirea obligației efectuării lucrărilor de echipare edilitară aferente de către investitorii interesați. Astfel se vor autoriza construcțiile și amenajările care se pot racorda la infrastructura edilitară existentă cu capacitatea corespunzătoare, sau pentru a cărei extindere sau realizare există surse de finanțare asigurate de investitori interesați sau care beneficiază de surse de finanțare atrase potrivit legii.
8. Pe cheltuiala investitorului se va asigura realizarea rețelei de apă, a rețelei de canalizare menajeră, a rețelei de canalizare menajeră, a rețelei de canalizare pluvială, a rețelelor electrice și de gaze naturale necesare funcționării noii zone de depozitare, logistică, prestări servicii, urmând ca după realizarea acestora, acestea să fie predate deținătorilor de utilități.

Art.3. Prezentul Plan urbanistic zonal este valabil 3 ani de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

Art.4. Prezenta hotărâre se duce la îndeplinire de către beneficiarii Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta și se comunică celor interesați de către Serviciul Administrație Publică Locală.





PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ SECRETAR






Cod:PMA-S4 - 01

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
PRIMAR
Nr.61211/21.08.2018
EXPUNERE DE MOTIVE
referitor la proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal (PUZ) și a Regulamentului Local de Urbanism (RLU): Construire spații depozitare, logistică, prestări servicii, Calea Bodrogului Nr. 24/B – Arad, C.F. Nr. 348869 – Arad, Nr. Cad. 348869

1. Beneficiari: Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta;
2. Elaborator: D&D DESIGN PROIECT S.R.L., specialist cu drept de semnătură RUR: arh. Alexandru Nagy-Vizitiu, proiect nr. 20/2017;
3. Suprafața aferentă lotului reglementat prin prezentul P.U.Z. este de 25.100 mp, identificată prin:
-C.F. nr. 348869 – Arad, având categoria de folosință arabil în intravilan, proprietari Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta;
Având în vedere:
- solicitarea înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr.59923/13.08.2018 de către Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta;
- raportul de specialitate nr.60645/20.08.2018, întocmit de către Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Direcției Arhitect-Șef, prin care se propune aprobarea Planului Urbanistic Zonal;
- raportul informării și consultării publicului nr.60641/20.08.2018, conform Ord. MDRT nr. 2701/2010, întocmit de către Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Direcției Arhitect-Șef;
- avizul tehnic nr.09/20.08.2018 al Arhitectului –Șef;
Documentația de urbanism fiind întocmită conform legislației în vigoare și având îndeplinite condițiile impuse prin certificatul de urbanism nr. 1765 din 30 august 2017, se înaintează spre analiză Consiliului Local al municipiului Arad.
Consider oportună adoptarea unei hotărâri prin care să se aprobe Planului Urbanistic Zonal, cu următoarele reglementări urbanistice:
1. Funcțiunea principală: spații depozitare, logistică, prestări servicii pentru parcela identificată prin CF nr. 348869 – Arad;
2. POT max = 40%;
3. CUT max = 1,00;
4. Regimul de înălțime P, P+1E, P+2E (în zona birourilor), Hmax = 10,00 m;
5. Zonă verde: - minim 25,80%;
6. Dimensiunile accesului nou creat, cât și a drumurilor din incinta reglementată, vor respecta normativele tehnice în vigoare, asemenea drumurilor publice și vor fi conform Ordonanței de Guvern nr.43/1997 aprobată cu modificări prin Legea nr.82/1998 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Execuția și recepția lucrărilor se vor realiza cu respectarea prevederilor legale privind lucrările publice și vor fi pe cheltuiala beneficiarilor.
7. Construcțiile vor fi executate după stabilirea obligației efectuării lucrărilor de echipare edilitară aferente de către investitorii interesați. Astfel se vor autoriza construcțiile și amenajările care se pot racorda la infrastructura edilitară existentă cu capacitatea corespunzătoare, sau pentru a cărei extindere sau realizare există surse de finanțare asigurate de investitori interesați sau care beneficiază de surse de finanțare atrase potrivit legii.
8. Pe cheltuiala investitorului se va asigura realizarea rețelei de apă, a rețelei de canalizare menajeră, a rețelei de canalizare menajeră, a rețelei de canalizare pluvială, a rețelelor electrice și de gaze naturale necesare funcționării noii zone de depozitare, logistică, prestări servicii, urmând ca după realizarea acestora, acestea să fie predate deținătorilor de utilități.
P R I M A R
Ing. Gheorghe Falcă

Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente
Red/Verif. L.F./L.F.

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD
ARHITECT-ȘEF
SERVICIUL DEZVOLTARE URBANĂ ȘI PROTEJARE MONUMENTE
Nr. 60645 din 20.08.2018
RAPORT DE SPECIALITATE
privind aprobarea documentației de urbanism P.U.Z.
Construire spații depozitare, logistică, prestări servicii, Calea Bodrogului Nr. 24/B – Arad, C.F. Nr. 348869 – Arad, Nr. Cad. 348869

- beneficiari: Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta
- elaborator: D&D DESIGN PROIECT S.R.L., specialist cu drept de semnătură RUR: arh. Alexandru Nagy-Vizitiu, proiect nr. 20/2017

Încadrarea în localitate
Zona luată în studiu este situată în partea de vest a municipiului Arad în extravilan, adiacent Căii Bodrogului.
Situația juridică a terenului
Suprafața aferentă lotului reglementat prin prezentul P.U.Z. este de 25.100 mp, identificată prin:
-C.F. nr. 348869 – Arad, având categoria de folosință arabil în intravilan, proprietari Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta
Situația existentă
Conform PUG al municipiului Arad parcela se găsește în UTR 67 și are ca destinație și folosință actuală: zone verzi, locuire, unități speciale, recreere, turism, spații comerciale.
Suprafața identificată prin C.F. nr. 348869 – Arad, are următoarele vecinătăți:
- Nord: teritoriu drum C.F. nr. 318933 – Arad, Zona Liberă Curtici-Arad-platforma Arad;
- Sud: Calea Bodrogului, Pădurea Ceala;
- Est: teren proprietate privată C.F. nr. 334218 - Arad;
- Vest: teren proprietate private C.F. nr. 334210 - Arad.
Descrierea soluției propuse
Obiectul PUZ constă în rezolvarea problemelor funcționale, tehnice și estetice din zona studiată vizând propunerea de modificare a folosinței parcelei cu C.F. nr. 348869 – Arad, din teren având categoria de folosință arabil în intravilan, în spații depozitare, logistică, prestări servicii.
Reglementări urbanistice propuse:
1. Funcțiunea principală: spații depozitare, logistică, prestări servicii pentru parcela identificată prin CF nr. 348869 – Arad;
2. POT max = 40%;
3. CUT max = 1,00;
4. Regimul de înălțime P, P+1E, P+2E (în zona birourilor), Hmax = 10,00 m;
5. Zonă verde: - minim 25,80% ;
6. Dimensiunile accesului nou creat, cât și a drumurilor din incinta reglementată, vor respecta normativele tehnice în vigoare, asemenea drumurilor publice și vor fi conform Ordonanței de Guvern nr.43/1997 aprobată cu modificări prin Legea nr.82/1998 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Execuția și recepția lucrărilor se vor realiza cu respectarea prevederilor legale privind lucrările publice și vor fi pe cheltuiala beneficiarilor.
7. Construcțiile vor fi executate după stabilirea obligației efectuării lucrărilor de echipare edilitară aferente de către investitorii interesați. Astfel se vor autoriza construcțiile și amenajările care se pot racorda la infrastructura edilitară existentă cu capacitatea corespunzătoare, sau pentru a cărei extindere sau realizare există surse de finanțare asigurate de investitori interesați sau care beneficiază de surse de finanțare atrase potrivit legii.
8. Pe cheltuiala investitorului se va asigura realizarea rețelei de apă, a rețelei de canalizare menajeră, a rețelei de canalizare pluvială, a rețelelor electrice și de gaze naturale necesare funcționării noii zone de depozitare, logistică, prestări servicii, urmând ca după realizarea acestora, acestea să fie predate deținătorilor de utilități.
Retrageri ale construcțiilor față de limitele de proprietate ale parcelei:
-cca 50,00 m față de aliniamentul stradal (Calea Bodrogului);
-distanțele minime obligatorii față de limitele laterale și posterioare ale parcelei, conform Codului Civil – servitutea de vedere – obligația de a păstra o distanță de minimum 2,00 m între fațadele cu ferestre sau balcoane ale clădirilor și limita proprietății învecinate.
Circulația: accesul carosabil și pietonal la parcela reglementată se va realiza din Calea Bodrogului, printr-o intersecție în T, conform avizului administratorului drumului. Accesul la parcelă și drumurile de incintă vor fi modernizate pe cheltuiala beneficiarilor.
Locurile de parcare, vor fi în amplasate în interiorul parcelei și vor fi dimensionate conform normativelor în vigoare, iar numărul lor conform funcțiunilor, și vor fi amplasate în afara zonei edificabile.
Utilități: racordarea la rețelele de utilități existente în zonă (apă-canal, energie electrică, gaz). Acestea se vor executa în varianta de amplasare subterană, conform condițiilor din avizele și acordurile obținute.
Prezenta documentație este întocmită în baza certificatului de urbanism nr. 1765 din 30 august 2017, Ghidului privind metodologia de elaborare și conținutul-cadru al Planului urbanistic zonal, indicativ GM 010-2000 și conține următoarele avize:

Nr.
crt. Organisme centrale/teritoriale interesate Nr. și data aviz Termen valabilitate avize
1 Agenția pentru Protecția Mediului Arad 12520/30.07.2018 -
2 Inspectoratul pentru Situații de Urgentă”Vasile Goldiș” al Județului Arad – P.S.I. 727/18/SU-AR/05.07.2018 -
3 Inspectoratul pentru Situații de Urgentă”Vasile Goldiș” al Județului Arad – P.C. 818/18/SU-AR/05.07.2018 -
4 Direcția de Sănătate Publică a jud. Arad 561/11.06.2018 -
5 S.C. Compania de Apă Arad S.A. 9461/31.05.2018 -
6 TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A. 209/08.06.2018 08.06.2019
7 I.P.J.Arad – Serviciul Rutier 207188/31.05.2018 -
8 O.C.P.I. Arad PV recepție 1278/2018 -
9 AUTORIT. AERONAUTICĂ CIVILĂ ROMÂNĂ 17604/962/25.07.2018 25.07.2019
10 P.M. Arad – Serviciul Adm. Drumuri și Poduri 41165/02.07.2018 -
11 Delgaz grid 151/22.03.2018 22.03.2019

În urma analizării documentației de urbanism în cadrul ședinței Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism din data de 14.08.2018, s-a emis Avizul tehnic nr. 09 din 20.08.2018
Având în vedere cele de mai sus, susținem aprobarea P.U.Z.
Arhitect șef
arh. Radu Drăgan
Consilier,
ing. Laurențiu Florescu

VIZA JURIDICĂ


PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD
DIRECTIA ARHITECT SEF
SERVICIUL DEZVOLTARE URBANA SI PROTEJARE MONUMENTE
Nr.60641/A6/20.08.2018

RAPORTUL INFORMĂRII ȘI CONSULTĂRII PUBLICULUI

În conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2701/2010 pentru aprobarea metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism, s-a întocmit prezentul raport privind documentația:
-PUZ - Construire spații depozitare, logistică, prestări servicii“, Calea Bodrogului Nr. 24/B – Arad, C.F. Nr. 348869 – Arad, Nr. Cad. 348869, Stot=25.100 m2.
-Beneficiar: Cordoș Floare, Spînu Marian - Nicu și Spînu Saveta,
-Proiectant: „D & D DESIGN PROIECT” S.R.L.
La etapa 1:
Potrivit prevederilor ordinului nr. 2701/2010 pentru aprobarea metodologiei de informare și consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului și de urbanism s-au efectuat următoarele activități:
-Prin adresa nr. 5992 din 29.01.2018, beneficiarii – Cordoș Floare, Spînu Marian - Nicu și Spînu Saveta, solicită demararea procedurii de informare si consultare a publicului aferent etapei I - pregătitoare – anunțarea intenției de elaborare PUZ si RLU aferent, conform Ordinului M.D.R.T. nr.2701/2010.
-Printr-un anunț afișat pe site-ul www.primariaarad.ro, cetățenii au fost invitați să consulte și să transmită observații în perioada 01.02.2018-11.02.2018, referitor la documentația Studiu de Oportunitate disponibilă la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, camera 49.
-S-a întocmit anunțul conform anexa 1 la Ord. 2701/2010 și s-a transmis beneficiarului în data 30.01.2018, în vederea amplasării acestuia în loc vizibil pe parcela care a generat PUZ.
-Inițiatorul P.U.Z-ului a afișat anunțul pe un panou rezistent la intemperii cu caracteristicile stabilite în anexa 1 la Ord. 2701/2010, pe parcela care a generat Planul Urbanistic Zonal, în data de 31.01.2018, menținându-l pe toată perioada stabilită pentru transmiterea observațiilor și propunerilor.
-Beneficiarul a depus fotografii care demonstrează amplasarea panoului în locația stabilită.
-Studiul de oportunitate a fost analizat în cadrul ședinței Comisiei Tehnice de Amenajare a Teritoriului și Urbanism, organizată în data de 01.02.2018.
- Documentația disponibilă la Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente nu a fost consultată de nici o persoană. Nu au fost formulate obiecții.
La etapa 2:
În vederea informării și consultării publicului s-au efectuat următoarele activități la etapa 2 – etapa de elaborare a propunerilor PUZ :
-Prin adresa înregistrată la Primăria Municipiului Arad cu nr. 28288/16.04.2018, beneficiarii Cordoș Floare, Spînu Marian - Nicu și Spînu Saveta solicită demararea procedurii de informare și consultare a publicului pentru etapa 2, privind elaborarea propunerilor documentației de urbanism.
-S-a întocmit anunțul privind posibilitatea de consultare asupra propunerilor preliminare PUZ și s-a afișat pe pagina de internet și la sediul instituției în data de 23.04.2018.
-Publicul a fost invitat să transmită comentarii și observații privind propunerile PUZ în perioada 23.04.2018-08.05.2018.
-Beneficiarul documentației a amplasat în data de 23.04.2018 panou pe parcela care a generat planul urbanistic zonal, la dosar fiind depuse fotografii care demonstrează acest lucru.
-Au fost notificați vecinii direct afectați de propunerile PUZ: Regia Autonoma "Administrația Zonei Libere Curtici - Arad", Parcul Natural Lunca Mureșului, BOCSA DUMITRU, S.C. FILIP S.R.L., la data de 23.04.2018.
-Documentația disponibilă la Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente nu a fost consultată de nici o persoană. Nu au fost obiecții.
Prezentul raport a fost întocmit în conformitate cu Regulamentul local privind implicarea publicului în elaborarea sau revizuire planurilor de urbanism și amenajarea teritoriului aprobat prin H.C.L.M. Arad nr. 95/28.04.2011 și va fi adus la cunoștință Consiliului Local al Municipiului Arad în scopul fundamentării deciziei de aprobare/neaprobare a documentației.

Arhitect Șef,
arh. Radu Drăgan

Consilier,
ing. Laurențiu Florescu



ROMÂNIA
Județul Arad
Primăria Municipiului Arad
Arhitect-șef

Ca urmare a cererii adresate de Cordoș Floare, Str. Hector, nr.10, Arad, Spînu Marian – Nicu, Spînu Saveta, Str. Mioriței, nr.31, Arad, înregistrată cu nr. 59923 din 13.08.2018, în conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare, se emite următorul:


AVIZ
Nr. 9 Din 20.08.2018

pentru Planul Urbanistic Zonal și Regulamentul Local de Urbanism aferent
Construire spații depozitare, logistică, prestări servicii, Calea Bodrogului Nr. 24/B – Arad, C.F. Nr. 348869 – Arad, Nr. Cad. 348869,
generat de imobilul cu suprafața totală de 25.100 mp, identificată prin:
-C.F. nr. 348869 – Arad, având categoria de folosință arabil în intravilan, proprietari Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta
Inițiatori: Cordoș Floare, Spînu Marian-Nicu, Spînu Saveta;
Proiectant: D&D DESIGN PROIECT S.R.L.;
Specialist cu drept de semnătură RUR: arh. . Alexandru Nagy-Vizitiu
Amplasare, delimitare, suprafață zona studiată în P.U.Z.:
Zona luată în studiu este situată în partea de est a municipiului Arad în intravilan, adiacent Căii Bodrogului, care este modernizat și limitele cadastrale ale parcelelor învecinate la est, vest, nord și sud, față de incinta reglementată, suprafața totală a zonei studiate 45.777 mp.
Prevederi P.U.G. - R.L.U. aprobate anterior:
Conform PUG al municipiului Arad parcela se găsește în UTR 67 și are ca destinație și folosință actuală: zone verzi, locuire, unități speciale, recreere, turism, spații comerciale.
Suprafața identificată prin C.F. nr. 348869 – Arad, are următoarele vecinătăți:
- Nord: teritoriu drum C.F. nr. 318933 – Arad, Zona Liberă Curtici-Arad-platforma Arad;
- Sud: Calea Bodrogului, Pădurea Ceala;
- Est: teren proprietate privată C.F. nr. 334218 - Arad;
- Vest: teren proprietate private C.F. nr. 334210 - Arad.
Prevederi P.U.Z. - R.L.U. propuse:
Obiectul PUZ constă în rezolvarea problemelor funcționale, tehnice și estetice din zona studiată vizând propunerea de modificare a folosinței parcelei cu C.F. nr. 348869 – Arad, din teren având categoria de folosință arabil în intravilan, în spații depozitare, logistică, prestări servicii.
Reglementări urbanistice propuse:
1. Funcțiunea principală: spații depozitare, logistică, prestări servicii pentru parcela identificată prin CF nr. 348869 – Arad;
2. POT max = 40%;
3. CUT max = 1,00;
4. Regimul de înălțime P, P+1E, P+2E (în zona birourilor), Hmax = 10,00 m;
5. Zonă verde: - minim 25,80%;
6. Dimensiunile accesului nou creat, cât și a drumurilor din incinta reglementată, vor respecta normativele tehnice în vigoare, asemenea drumurilor publice și vor fi conform Ordonanței de Guvern nr.43/1997 aprobată cu modificări prin Legea nr.82/1998 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Execuția și recepția lucrărilor se vor realiza cu respectarea prevederilor legale privind lucrările publice și vor fi pe cheltuiala beneficiarilor.
7. Construcțiile vor fi executate după stabilirea obligației efectuării lucrărilor de echipare edilitară aferente de către investitorii interesați. Astfel se vor autoriza construcțiile și amenajările care se pot racorda la infrastructura edilitară existentă cu capacitatea corespunzătoare, sau pentru a cărei extindere sau realizare există surse de finanțare asigurate de investitori interesați sau care beneficiază de surse de finanțare atrase potrivit legii.
8. Pe cheltuiala investitorului se va asigura realizarea rețelei de apă, a rețelei de canalizare menajeră, a rețelei de canalizare pluvială, a rețelelor electrice și de gaze naturale necesare funcționării noii zone de depozitare, logistică, prestări servicii, urmând ca după realizarea acestora, acestea să fie predate deținătorilor de utilități.
Retrageri ale construcțiilor față de limitele de proprietate ale parcelei:
-cca 50,00 m față de aliniamentul stradal (Calea Bodrogului);
-distanțele minime obligatorii față de limitele laterale și posterioare ale parcelei, conform Codului Civil – servitutea de vedere – obligația de a păstra o distanță de minimum 2,00 m între fațadele cu ferestre sau balcoane ale clădirilor și limita proprietății învecinate.
Circulația: accesul carosabil și pietonal la parcela reglementată se va realiza din Calea Bodrogului, printr-o intersecție în T, conform avizului administratorului drumului. Accesul la parcelă și drumurile de incintă vor fi modernizate pe cheltuiala beneficiarilor.
Locurile de parcare, vor fi în amplasate în interiorul parcelei și vor fi dimensionate conform normativelor în vigoare, iar numărul lor conform funcțiunilor, și vor fi amplasate în afara zonei edificabile.
Utilități: racordarea la rețelele de utilități existente în zonă (apă-canal, energie electrică, gaz). Acestea se vor executa în varianta de amplasare subterană, conform condițiilor din avizele și acordurile obținute.
În urma ședinței Comisiei tehnice de amenajare a teritoriului și urbanism din data de 20.08.2018, se avizează favorabil Planul urbanistic zonal și Regulamentul local de urbanism aferent acestuia.
Prezentul aviz este valabil numai împreună cu planșa de reglementări anexată și vizată spre neschimbare.
Elaboratorul și beneficiarul P.U.Z. răspund pentru exactitatea datelor și veridicitatea înscrisurilor cuprinse în P.U.Z. care face obiectul prezentului aviz, în conformitate cu art. 63 alin. (2) lit. g) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, cu modificările și completările ulterioare.
Prezentul aviz este un aviz tehnic și poate fi folosit numai în scopul aprobării P.U.Z.
Documentația tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (DTAC) se poate întocmi numai după aprobarea P.U.Z. și cu obligativitatea respectării întocmai a prevederilor acestuia.
Prezentul aviz este valabil de la data emiterii sale pe toată durata de valabilitate a certificatului de urbanism nr. 1765 din 30 august 2017 emis de Primăria Municipiului Arad.

Arhitect-șef
Arh. Radu Drăgan





LF/LF MA –A6 – 14



[Vizualizare PDF]    [ Înapoi ]

Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
29




 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved