M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 15.03.2022
Nr. 20.233/15.03.2022
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 15.03.2022
Nr. 20.233/15.03.2022
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 15 martie 2022 au fost prezenți 20 de consilieri din 23 în funcție. Au absentat: domnul consilier Dorian Curcanu, dl. Decebal-Ciprian Fordon și dl. Codrin Vlad. Doamna consilier Aur Csilla, dl Petru Barb, dl Bognar Levente, dl Cosmin Alexandru Buruc, dl Ioan Chifa, dl Ioan-Cătălin Costea, dl Lazăr Faur, dl Mayer Siegfried-Emeric, dna Antoanela Naaji, dna Daniela Săbău, dl Florin Stana, dl Szabo Mihai și dna Liliana Waas și-au exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință Join Zoom Meeting.
Ședința a început la ora 9,00 și s-a încheiat la ora 9,40.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Florin ILIONI.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, domnul viceprimar Ilie Cheșa, dl Sorin Contraș, delegat secretar general (conform Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 658/11.03.2022), dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Ștefan Szuchanszki – director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Laura Bocancios, șef Serviciu Programe Europene de Dezvoltare, dna Liliana Florea, director executiv, Direcția Edilitară, dna Simona Pintilie, consilier, Serviciul Investiții, dl. Adrian Petreuș, consilier, Serviciul Investiții, dna Mădălina Jurcă, consilier, Serviciul Investiții, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dna Ralu Cotrău, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Sonyi Mirela, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Florina Ispas, consilier, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- presa: Diana Duțu – „Aradon” și „Jurnal Arădean”, Raluca Medeleanu – „Special Arad”, Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Lucian Șerban, „Arq.ro”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 11.03.2022, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 583/2022, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 11.03.2022, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 11.03.2022, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a ședinței publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 15.03.2022 – inițiativa primarului 140 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 135/2022 privind modificarea Hotărârii nr. 265/2018 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru achiziția și modernizarea tramvaielor, aprobarea studiului de oportunitate privind achiziția de material rulant nou și modernizarea de material rulant existent și a demarării procedurilor de achiziție publică pentru atribuirea acordului - cadru - inițiativa primarului 141 Unanimitate
2. Proiect de hotărâre nr. 134/2022 privind aprobarea proiectului „Reabilitare clădire Calea Aurel Vlaicu, nr. 41-43 Arad (Casa M.A.R.T.A)” și a cheltuielilor aferente acestuia - inițiativa primarului 142 Unanimitate
3. Proiect de hotărâre nr. 138/2022 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 264/2020 privind aprobarea graficului de eșalonare multianuală a plăților aferente proiectului ”Modernizare rețele termice aferente punctelor termice PT 5 Grădiște, PT 2 Lac, PT 4 Macul Roșu, PT Pasaj, PT 6V, PT Ocsko Terezia – PUNCT TERMIC PT 6V”, cu modificările și completările ulterioare - inițiativa primarului 143 19 voturi pentru,
1 consilier nu a participat la vot (dl Mariș)
4. Proiect de hotărâre nr. 139/2022 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 262/2020 privind aprobarea graficului de eșalonare multianuală a plăților aferente proiectului ”Modernizare rețele termice aferente punctelor termice PT 5 Grădiște, PT 2 Lac, PT 4 Macul Roșu, PT Pasaj, PT 6V, PT Ocsko Terezia – PUNCT TERMIC PT 4 Macul Roșu” , cu modificările și completările ulterioare - inițiativa primarului 144 19 voturi pentru,
1 consilier nu a participat la vot (dl Mariș)
5. Proiect de hotărâre nr. 140/2022 privind modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 259/2020 privind aprobarea graficului de eșalonare multianuală a plăților aferente proiectului ”Modernizare rețele termice aferente punctelor termice PT 5 Grădiște, PT 2 Lac, PT 4 Macul Roșu, PT Pasaj, PT 6V, PT Ocsko Terezia – PUNCT TERMIC PT Pasaj”, cu modificările și completările ulterioare - inițiativa primarului 145 19 voturi pentru,
1 consilier nu a participat la vot (dl Mariș)
6. Proiect de hotărâre nr. 141/2022 privind aprobarea schimbului unor imobile - inițiativa primarului 146 Unanimitate
7. Proiect de hotărâre nr. 136/2022 privind modificarea Contractului de Delegare a Gestiunii Serviciului de alimentare cu apă și de canalizare prin Actul Adițional nr. 17 - inițiativa primarului 147 Unanimitate
8. Corespondență adresată Consiliului Local al Municipiului Arad. - -
p.SECRETAR GENERAL
Sorin CONTRAȘ
ȘEF SERVICIU
Monica CZIBRIK
Red./Dact. PC/PC Verif CM
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 11.03.2022, extraordinară
|