M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 18.01.2022
Nr. 4250/19.01.2022
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 18.01.2022
Nr. 4250/19.01.2022
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 18 ianuarie 2022 au fost prezenți 23 de consilieri până la punctul 2, din 23 în funcție. După plecarea doamnei consilier Vornicu Dorina, după votarea punctului 2, au rămas la ședință 22 de consilieri din 23 în funcție. Domnii consilieri: Galea Cristian-Aurel, Curcanu Dorian-Florin și Ilioni Florin și-au exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință Join Zoom Meeting.
Ședința a început la ora 13,34 și s-a încheiat la ora 14,08.
Ședința a fost condusă de către domnul viceprimar Ilie CHEȘA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, domnul viceprimar Ilie Cheșa, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului Arad, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect șef, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dna Adriana Sobaru, șef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dl. Lucian Palcu, șef birou, Biroul Energetic, dna Mihaela Balaș, șef Serviciu Evidență și Administrare Domeniul Public, dna Claudia Ardelean, consilier juridic în cadrul aceluiași serviciu, dna Diana Haica, consilier, Compartimentul Administrația Școlilor, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Răzvan Vermeșan, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Ervin Ivanov, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Emilia Solya, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Marinel Blaj, referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Maria Fițiu, consilier, Serviciul Fond Locativ, dl. Lucian Sălăjan, consilier Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară, dl. Corneliu Neamțiu, consilier, Compartimentul Guvernanță Corporativă, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier în cadrul aceluiași serviciu, Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Marta Uivărășanu, contabil șef – SC CET Hidrocarburi SA Arad,dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public Arad SA, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC RECONS SA Arad;
- alți participanți: dna Hojda Leona, student practicant, dna Bejenari Sabina, student practicant;
- presa: Diana Duțu – „Aradon” și „Jurnal Arădean”, Raluca Medelean – „Special Arad”, Tomas Gagyi - „Special Arad.ro”, Livia Pădureț – „Glasul Aradului”, Ciprian Vlad Sârb – „Arădeanul.Info”, Claudia Gavra – „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 14.01.2022, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 92/14.01.2022, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 14.01.2022, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 14.01.2022, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
Proiectul de hotărâre de la nr. 8 introdus suplimentar pe ordinea de zi a fost comunicat în data de 17.01.2022. Avizele comisiilor de specialitate pentru acest proiect s-au obținut înaintea ședinței, în ziua de 18.01.2022.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a ședinței publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 18.01.2022 – inițiativa primarului. 22
Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 16/2022, ediția 1, revizia 1 privind aprobarea vânzării prin licitație publică deschisă a imobilelor înscrise în CF nr. 357282 și CF nr. 307560 Arad, imobile proprietate privată a Municipiului Arad – inițiativa primarului. 23 RESPINS
14 voturi pentru
7 împotrivă
(dl. Chifa,
dl. Stana,
dl. Mayer,
dl. Curcanu,
dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad),
2 abțineri
(dl. Galea,
dna Vornicu)
2. Proiect de hotărâre nr. 18/2022 cu privire la modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 564/2021 privind aprobarea închirierii prin licitație publică a imobilului cu destinația de unitate medicală, situat în Arad, str. Dr. Cornel Radu nr. 1, proprietate publică a Municipiului Arad – inițiativa primarului. 24 16 voturi pentru,
7 abțineri
(dl. Chifa,
dl. Stana,
dl. Mayer,
dl. Curcanu,
dl. Costea,
dna Săbău,
dl. Vlad)
3. Proiect de hotărâre nr. 19/2022 privind aprobarea repartizării unor locuințe de serviciu - inițiativa primarului. - Retras de pe ordinea de zi
4. Proiect de hotărâre nr. 20/2022 privind modificarea articolului 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 542/2021 cu privire la aprobarea documentației cadastrale de prima înscriere în domeniul public al Municipiului Arad a unor imobile situate în Zona Str. Posada - inițiativa primarului. 25
Unanimitate
5. Proiect de hotărâre nr. 546/2021 privind aprobarea documentației de urbanism „Întocmire P.U.Z. și R.L.U – Zona de producție și depozitare", extravilan, Municipiul Arad, C.F. nr. 326999 – Arad, județul Arad, S.C. Accendis Trading S.R.L. - inițiativa primarului. 26
Unanimitate
6. Proiect de hotărâre nr. 21/2022 privind aprobarea încheierii Actului adițional nr. 6 la Contractul de concesiune a Serviciului de iluminat public din Municipiul Arad nr. 68575/01.11.2013 - inițiativa primarului. 27 14 voturi pentru,
8 abțineri
(dl. Chifa,
dl. Stana,
dl. Mayer,
dl. Curcanu,
dl. Costea,
dna Săbău,
dl. Vlad,
dl. Galea)
7. Corespondență adresată Consiliului Local al Municipiului Arad. - -
8. Proiect de hotărâre nr. 22/2022, pentru aprobarea acordării în avans a ajutorului cu titlu de subvenții pentru acoperirea diferenței de preț și tarif la energia termică livrată populației către S.C. CET Hidrocarburi S.A. Arad – inițiativa primarului – introdus suplimentar pe ordinea de zi 28 14 voturi pentru,
7 abțineri
(dl. Chifa,
dl. Stana,
dl. Mayer,
dl. Curcanu,
dl. Costea,
dna Săbău,
dl. Vlad),
1 consilier nu a participat la vot (dl. Mariș)
SECRETAR GENERAL
Lilioara STEPANESCU ȘEF SERVICIU
Monica CZIBRIK
Red./Dact. PC/PC Verif CM
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 18.01.2021, extraordinară
|