Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 77402246
 

Minutele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

M I N U T A Ședinței extraordinare din data de 18.01.2022 Nr. 4250/19.01.2022






R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL

M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 18.01.2022
Nr. 4250/19.01.2022

La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 18 ianuarie 2022 au fost prezenți 23 de consilieri până la punctul 2, din 23 în funcție. După plecarea doamnei consilier Vornicu Dorina, după votarea punctului 2, au rămas la ședință 22 de consilieri din 23 în funcție. Domnii consilieri: Galea Cristian-Aurel, Curcanu Dorian-Florin și Ilioni Florin și-au exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință Join Zoom Meeting.
Ședința a început la ora 13,34 și s-a încheiat la ora 14,08.
Ședința a fost condusă de către domnul viceprimar Ilie CHEȘA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, domnul viceprimar Ilie Cheșa, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului Arad, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect șef, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dna Adriana Sobaru, șef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dl. Lucian Palcu, șef birou, Biroul Energetic, dna Mihaela Balaș, șef Serviciu Evidență și Administrare Domeniul Public, dna Claudia Ardelean, consilier juridic în cadrul aceluiași serviciu, dna Diana Haica, consilier, Compartimentul Administrația Școlilor, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Răzvan Vermeșan, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Ervin Ivanov, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Emilia Solya, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Marinel Blaj, referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Maria Fițiu, consilier, Serviciul Fond Locativ, dl. Lucian Sălăjan, consilier Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară, dl. Corneliu Neamțiu, consilier, Compartimentul Guvernanță Corporativă, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier în cadrul aceluiași serviciu, Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Marta Uivărășanu, contabil șef – SC CET Hidrocarburi SA Arad,dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public Arad SA, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC RECONS SA Arad;
- alți participanți: dna Hojda Leona, student practicant, dna Bejenari Sabina, student practicant;
- presa: Diana Duțu – „Aradon” și „Jurnal Arădean”, Raluca Medelean – „Special Arad”, Tomas Gagyi - „Special Arad.ro”, Livia Pădureț – „Glasul Aradului”, Ciprian Vlad Sârb – „Arădeanul.Info”, Claudia Gavra – „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 14.01.2022, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 92/14.01.2022, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 14.01.2022, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 14.01.2022, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
Proiectul de hotărâre de la nr. 8 introdus suplimentar pe ordinea de zi a fost comunicat în data de 17.01.2022. Avizele comisiilor de specialitate pentru acest proiect s-au obținut înaintea ședinței, în ziua de 18.01.2022.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a ședinței publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 18.01.2022 – inițiativa primarului. 22
Unanimitate

1. Proiect de hotărâre nr. 16/2022, ediția 1, revizia 1 privind aprobarea vânzării prin licitație publică deschisă a imobilelor înscrise în CF nr. 357282 și CF nr. 307560 Arad, imobile proprietate privată a Municipiului Arad – inițiativa primarului. 23 RESPINS
14 voturi pentru
7 împotrivă
(dl. Chifa,
dl. Stana,
dl. Mayer,
dl. Curcanu,
dl. Costea, dna Săbău, dl. Vlad),
2 abțineri
(dl. Galea,
dna Vornicu)
2. Proiect de hotărâre nr. 18/2022 cu privire la modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 564/2021 privind aprobarea închirierii prin licitație publică a imobilului cu destinația de unitate medicală, situat în Arad, str. Dr. Cornel Radu nr. 1, proprietate publică a Municipiului Arad – inițiativa primarului. 24 16 voturi pentru,
7 abțineri
(dl. Chifa,
dl. Stana,
dl. Mayer,
dl. Curcanu,
dl. Costea,
dna Săbău,
dl. Vlad)
3. Proiect de hotărâre nr. 19/2022 privind aprobarea repartizării unor locuințe de serviciu - inițiativa primarului. - Retras de pe ordinea de zi
4. Proiect de hotărâre nr. 20/2022 privind modificarea articolului 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 542/2021 cu privire la aprobarea documentației cadastrale de prima înscriere în domeniul public al Municipiului Arad a unor imobile situate în Zona Str. Posada - inițiativa primarului. 25

Unanimitate
5. Proiect de hotărâre nr. 546/2021 privind aprobarea documentației de urbanism „Întocmire P.U.Z. și R.L.U – Zona de producție și depozitare", extravilan, Municipiul Arad, C.F. nr. 326999 – Arad, județul Arad, S.C. Accendis Trading S.R.L. - inițiativa primarului. 26
Unanimitate
6. Proiect de hotărâre nr. 21/2022 privind aprobarea încheierii Actului adițional nr. 6 la Contractul de concesiune a Serviciului de iluminat public din Municipiul Arad nr. 68575/01.11.2013 - inițiativa primarului. 27 14 voturi pentru,
8 abțineri
(dl. Chifa,
dl. Stana,
dl. Mayer,
dl. Curcanu,
dl. Costea,
dna Săbău,
dl. Vlad,
dl. Galea)
7. Corespondență adresată Consiliului Local al Municipiului Arad. - -
8. Proiect de hotărâre nr. 22/2022, pentru aprobarea acordării în avans a ajutorului cu titlu de subvenții pentru acoperirea diferenței de preț și tarif la energia termică livrată populației către S.C. CET Hidrocarburi S.A. Arad – inițiativa primarului – introdus suplimentar pe ordinea de zi 28 14 voturi pentru,
7 abțineri
(dl. Chifa,
dl. Stana,
dl. Mayer,
dl. Curcanu,
dl. Costea,
dna Săbău,
dl. Vlad),
1 consilier nu a participat la vot (dl. Mariș)





SECRETAR GENERAL
Lilioara STEPANESCU ȘEF SERVICIU
Monica CZIBRIK












Red./Dact. PC/PC Verif CM
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 18.01.2021, extraordinară




[Vizualizare PDF]  [Continuare]  

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Septembrie 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
21





 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved