M I N U T A
Ședinței ordinare
din data de 18.01.2022
Nr. 4062/19.01.2022
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
Ședinței ordinare
din data de 18.01.2022
Nr. 4062/19.01.2022
La ședința ordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 18 ianuarie 2022 au fost prezenți 23 de consilieri din 23 în funcție. Domnii consilieri: Galea Cristian-Aurel, Curcanu Dorian-Florin și Ilioni Florin și-au exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință Join Zoom Meeting.
Ședința a început la ora 13,00 și s-a încheiat la ora 13,33.
Ședința a fost condusă de către domnul viceprimar Ilie CHEȘA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, domnul viceprimar Ilie Cheșa, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului Arad, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect șef, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dna Adriana Sobaru, șef serviciu, Serviciul Resurse Umane, dl. Lucian Palcu, șef birou, Biroul Energetic, dna Mihaela Balaș, șef Serviciu Evidență și Administrare Domeniul Public, dna Claudia Ardelean, consilier juridic în cadrul aceluiași serviciu, dna Diana Haica, consilier Compartimentul Administrația Școlilor, dl. Varjasi Kristian, referent, Cabinet Primar, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet Primar, dl. Răzvan Vermeșan, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Ervin Ivanov, consilier, Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Emilia Solya, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Marinel Blaj, referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dna Maria Fițiu, consilier, Serviciul Fond Locativ, dl. Lucian Sălăjan, consilier Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară, dl. Corneliu Neamțiu, consilier, Compartimentul Guvernanță Corporativă, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier în cadrul aceluiași serviciu, Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Daniela Pădurean-Andreica, director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Victor Ciulean, director general al SC CET Hidrocarburi SA Arad, dna Marta Uivărășanu, contabil șef – SC CET Hidrocarburi SA Arad, dl. Claudiu Godja, director general al SC Compania de Transport Public Arad SA, dl. Nicolae Mehelean, director general al SC RECONS SA Arad;
- alți participanți: dna Hojda Leona, student practicant, dna Bejenari Sabina, student practicant;
- presa: Diana Duțu – „Aradon” și „Jurnal Arădean”, Raluca Medelean – „Special Arad”, Tomas Gagyi - „Special Arad.ro”, Livia Pădureț – „Glasul Aradului”, Ciprian Vlad Sârb – „Arădeanul.Info”, Claudia Gavra – „Arq”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 12.01.2022, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 73/12.01.2022, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 12.01.2022, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 12.01.2022, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
Proiectul de hotărâre de la nr. 24 introdus suplimentar pe ordinea de zi a fost comunicat în data de 18.01.2022. Avizele comisiilor de specialitate pentru acest proiect s-au obținut înaintea ședinței, în ziua de 18.01.2022.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
1. Proiect de hotărâre nr.24/2022 privind alegerea președintelui de ședință pentru ședințele Consiliului Local al Municipiului Arad din 18 ianuarie 2022 – initiativa primarului, introdus suplimentar pe ordinea de zi. 1
Unanimitate
2. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a ședinței publice ordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 18.01.2022 – inițiativa primarului. 2
Unanimitate
3. Proiect de hotărâre nr. 648/2021 privind modificarea statului de funcții al Filarmonicii Arad - inițiativa primarului. 3
Unanimitate
4. Proiect de hotărâre nr. 551/2021 privind aprobarea Amenajamentului pastoral pentru suprafețele de pajiști și fânețe din extravilanul municipiului Arad - inițiativa primarului. 4
Unanimitate
5. Proiect de hotărâre nr. 15/2022 privind aprobarea Raportului pentru perioada 01.10- 31.12.2021 referitor la activitatea Registrului Agricol – inițiativa primarului. 5
Unanimitate
6. Proiect de hotărâre nr. 2/2021 privind aprobarea documentației pentru elaborarea propunerilor de proiecte culturale pentru acordarea de finanțări nerambursabile, în baza Ordonanței Guvernului nr. 51/1998 - inițiativa primarului. 6
Unanimitate
7. Proiect de hotărâre nr. 3/2022 privind aprobarea documentației pentru elaborarea propunerilor de proiecte educative, de tineret și recreative pentru acordarea de finanțări nerambursabile, în baza Legii nr. 350/2005 și ale Legii nr. 350/2006 - inițiativa primarului. 7
Unanimitate
8. Proiect de hotărâre nr. 4/2022 privind aprobarea documentației pentru elaborarea propunerilor de proiecte pentru acordarea de finanțări nerambursabile, în baza Legii nr. 350/2005, în cadrul programului sportiv de utilitate publică ”Promovarea sportului de performanță” - inițiativa primarului. 8
Unanimitate
9. Proiect de hotărâre nr. 5/2022 privind aprobarea documentației pentru elaborarea propunerilor de proiecte pentru acordarea de finanțări nerambursabile, în baza Legii nr. 350/2005, în cadrul programului sportiv de utilitate publică ”Sportul pentru toți” - inițiativa primarului. 9
Unanimitate
10. Proiect de hotărâre nr. 9/2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a evaluării managementului la Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad – inițiativa primarului 10
Unanimitate
11. Proiect de hotărâre nr. 10/2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a evaluării managementului la Filarmonica Arad - inițiativa primarului. 11
Unanimitate
12. Proiect de hotărâre nr. 643/2021 privind schimbarea destinației, pe o perioadă de 10 ani a imobilului situat în Municipiul Arad, Calea 6 Vânători nr. 55, și darea în administrare a acestuia către Direcția de Asistență Socială Arad - inițiativa primarului. 12
Unanimitate
13. Proiect de hotărâre nr. 6/2022 privind însușirea rapoartelor de evaluare a unor bunuri imobile aparținând Statului Român/Municipiului Arad - inițiativa primarului 13
Unanimitate
14. Proiect de hotărâre nr. 11//2022 privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 401/2021 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind propunerea de schimbare a destinației, pe o perioadă de doi ani, a unei părți din imobilul aferent unei unități de învățământ preuniversitar de stat din Arad, situat pe str. Labirint nr. 6 - inițiativa primarului. 14
Unanimitate
15. Proiect de hotărâre nr. 13/2022 privind modificarea suprafeței de teren situat în Municipiul Arad, Str. Minervei nr. 23, înscris în CF nr. 302803 Arad – inițiativa primarului. 15
Unanimitate
16. Proiect de hotărâre nr. 14/2022 privind modificarea suprafeței de teren situat în Municipiul Arad, Str. Dimitrie Bolintineanu nr. 12A, înscris în CF nr. 303295 Arad – inițiativa primarului. 16
Unanimitate
17. Proiect de hotărâre nr. 1/2022 privind modificarea Hotărârii nr. 586/2021 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind Regulamentul de desfășurare a activităților comerciale și al piețelor în municipiul Arad – inițiativa primarului. 17 22 voturi pentru,
1 consilier nu a participat la vot (dl. Mariș)
18. Proiect de hotărâre nr. 12/2022 privind acordarea unui mandat special reprezentantului Unității Administrativ Teritoriale - Municipiul Arad, în Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor la SC Compania de Apă Arad SA – inițiativa primarului. 18
Unanimitate
19. Proiect de hotărâre nr. 8/2022 privind aprobarea procesului-verbal/stenogramei ședinței publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din 23 noiembrie 2021 – inițiativa primarului 19
Unanimitate
20. Proiect de hotărâre nr. 8/2022 privind aprobarea procesului-verbal/stenogramei ședinței publice ordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din 3 decembrie 2021 – inițiativa primarului. 20
Unanimitate
21. Informări privind activitatea operatorilor economici de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad. - -
22. Notificări diverse, corespondență adresată Consiliului Local al Municipiului Arad. - -
23. Interpelări, întrebări, petiții, declarații politice și alte probleme supuse atenției Consiliului Local al Municipiului Arad - -
24. Proiect de hotărâre nr. 25/2022 privind acordarea unui mandat unui reprezentant din aparatul de specialitate al Primarului Muncipiului Arad pentru exercitarea dreptului de preemțiune al Municipiului Arad în cadrul procedurii licitației publice pentru vânzarea imobilului teren și casă, situat în Municipiul Arad, strada Ștefan Cicio Pop nr.3 - inițiativa primarului – introdus suplimentar pe ordinea de zi. 21
Unanimitate
SECRETAR GENERAL
Lilioara STEPANESCU ȘEF SERVICIU
Monica CZIBRIK
Red./Dact. PC/PC Verif CM
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 18.01.2021, ordinară
|