M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 5.11.2021
Nr. 85.307/5.11.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
Ședinței extraordinare
din data de 5.11.2021
Nr. 85.307/5.11.2021
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 5 noiembrie 2021 au fost prezenți 23 de consilieri din 23 în funcție.
Următorii consilieri: dl. Mayer Siegfrid, dna.Vornicu Dorina, dl. Fordon Decebal, dna. Waas Liliana, dl.Szabo Mihai, dl.Vlad Codrin, dna.Naaji Antoanela și dl. Curcanu Dorian și-au exprimat votul prin mijloace electronice, respectiv prin platforma on-line de videoconferință Join Zoom Meeting. Ședința a început la ora 11,00 și s-a încheiat la ora 11,20.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Ilie CHEȘA.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, domnul viceprimar Ilie Cheșa, dna Lilioara Stepanescu – Secretar General al Municipiului, dl. Bogdan Boca, administrator public, dl. Sorin Ciurariu, arhitect-șef, dna Elena Portaru, director executiv al Direcției Tehnice, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dl. Ștefan Szuchanszki, director executiv al Direcției Patrimoniu, dl. Denis Bot, consilier, Cabinet primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dl. Corneliu Neamțiu, consilier, Compartimentul Guvernanță Corporativă, dl. Sergiu Bunaciu, consilier, Biroul Energetic, dna Consuela Avram, șef serviciu, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dna Doris Micu, consilier, Compartiment Asistență Juridică și Tehnică, dl. Adrian Barbeș, referent, Cabinet Primar, dl. Alexandru Popa, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Ralu Cotrău, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Compartimentul Relații Mass-Media, dl. Florin Marușca, consilier, Serviciul Relații Externe, Protocol Instituțional, dl. Cristian Todinca, referent, Compartimentul Relații Mass-Media, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florentina Stana, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Mirela Sonyi, consilier juridic, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți: dl. Gașpar Cristian-Marian, student practicant;
- presa: dna Bognar Tunde Maria – „Nyugati Jelen”, Claudia Gavra - „Arq.ro”, Adrian Crăciunoiu – „Pro Tv”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 3.11.2021, a Dispoziției Primarului Municipiului Arad nr. 2.596/3.11.2021, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 3.11.2021, a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 3.11.2021, în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
|