R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
ședinței extraordinare
din data de 16.03.2021
Nr.21.655/18.03.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
ședinței extraordinare
din data de 16.03.2021
Nr.21.655/18.03.2021
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 16 martie 2021 au fost prezenți 15 consilieri din 22 în funcție. Au absentat următorii consilieri locali: dl. Korodi, dna Waas, dna Naaji, dl. Ilioni, dl. Mariș, dl. Barb, dl. Fordon. Ședința a fost convocată la solicitarea grupului de consilieri USR PLUS și a grupului de consilieri PSD din cadrul Consiliului Local al Municipiului Arad, conform Convocatorului nr. 20.066 data de 12.03.2021. Pentru domnul consilier Mihai Pașca s-a constatat încetarea mandatului prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 98/12.03.2021. Ședința a început la ora 16,00 și s-a încheiat la ora 16,30.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Mihai SZABO.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu - Secretar General al Municipiului Arad, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Mihaela Balaș, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dna Ioana Albu, șef serviciu, Serviciul Juridic, Contestații, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Alexandru Popa – referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Krisztian Varjasi – referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș – referent, Cabinet Primar, dl. Florin Marușca – consilier, dl. Mihai Mitrofan, consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Denis Bot – consilier, Cabinet Primar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dna Oana Blaghi – inspector de specialitate, Cabinet Primar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică locală, dna Florina Ispas – consilier, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Ionela Domilescu, consilier, dna Doris Micu - consilier, dna Carmen Popa - consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- presa: Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Irházi János – „Aradinap.ro”, Livia Pădureț – „Newsar.ro”, Dan Coita – „Arad Reporter”, Adriana Barbu – „Aradon”/”Jurnal Arădean”, Ovidiu Balint – jurnalist „Ovidiu Balint.ro”, jurnalist (site propriu);
- alții: dl. Schwartz Gheorghe, cetățean de onoare (reprezentant societatea civilă).
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 12.03.2021 a Convocatorului nr. 20.066/12.03.2021, semnat de către toți membrii grupului de consilieri USR PLUS și PSD din cadrul Consiliului Local Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a convocatorului, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 12.03.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 12.03.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a ședinței publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 16.03.2021 – inițiativa primarului. 112 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre referitor la exercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea imobilului situat în Arad str. Gheorghe Lazăr nr.3 – inițiativa consilierilor locali dna Săbău Daniela, dl Chifa Ioan, dl Costea Cătălin, dl Curcanu Dorian, dl Mayer Siegfried, dl Stana Florin, dl Vlad Codrin, dna Csilla Aur, dl Cheșa Ilie și dl Buruc Cosmin. 113 RESPINS
12 voturi pentru,
3 abțineri
(dl. Faur,
dl. Bognar,
dl. Szabo)
SECRETAR GENERAL ȘEF SERVICIU
Lilioara STEPANESCU Monica CZIBRIK
Red./Dact. PC/PC Verif CM
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA16.03.2021, extraordinară
Cod PMA -S4-02
|