MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 12-03-2021
M I N U T A
ședinței extraordinare
din data de 12.03.2021
Nr. 20.345/15.03.2021
R O M Â N I A
JUDEȚUL ARAD
MUNICIPIUL ARAD
CONSILIUL LOCAL
M I N U T A
ședinței extraordinare
din data de 12.03.2021
Nr. 20.345/15.03.2021
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 12 martie 2021 au fost prezenți 22 consilieri din 22 în funcție. Domnul Fordon Decebal-Ciprian și-a exprimat voturile prin mijloace electronice, respectiv printr-o platformă on-line de videoconferință (Join Zoom Meeting) până la punctul 6, iar de la punctul 7 a fost prezent în sala de ședință. Pentru domnul consilier Mihai Pașca s-a constatat încetarea mandatului prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 98/12.03.2021. Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 11,00.
Ședința a fost condusă de către domnul consilier Mihai SZABO.
Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna Lilioara Stepanescu - Secretar General al Municipiului Arad, dl. Sorin Ciurariu, arhitect șef, dna Elena Portaru - director executiv al Direcției Tehnice, dna Liliana Florea - director executiv al Direcției Edilitare, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dl. Szuchanszki Ștefan - director executiv al Direcției Patrimoniu, dna Linda Ocenic, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Privat, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dl. Ioan Ignat, director executiv al Direcției Dezvoltare și Întreținere, dna Ioana Albu, șef serviciu, Serviciul Juridic, Contestații, dna Mihaela Balaș, șef serviciu, Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Public, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dl. Alexandru Popa – referent, Biroul Relații Mass-Media, dl. Krisztian Varjasi – referent, Cabinet Primar, dl. Adrian Barbeș – referent, Cabinet Primar, dl. Florin Marușca – consilier, Biroul Relații Mass-Media, dl. Denis Bot – consilier, Cabinet Primar, dl. Gabriel Lăbău, referent, Cabinet Viceprimar, dl. Cristian Cotuna, inspector de specialitate, Cabinet Viceprimar, dna Oana Blaghi – inspector de specialitate, Cabinet Primar, dl. Marinel Blaj, referent, Cabinet primar, dna Monica Czibrik, șef serviciu, Serviciul Administrație Publică locală, dna Florina Ispas – consilier, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dl. Emanuel Cotuna - consilier juridic, dna Mirela Sonyi - consilier juridic, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Doris Micu - consilier, dna Carmen Popa - consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- reprezentanți ai agenților economici și instituțiilor culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad; dna Oana Pârvulescu, director general Serviciului Public de Interes Local „Direcția de Asistență Socială Arad”,
- presa: Diana Duțu – „Aradon”, Bognar Tunde - „Nyugati Jelen”, Raluca Medeleanu – „Special Arad.ro”, Lucian Șerban – „Arq.ro”, Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul. info”, Orlando Toader – „Newsar.ro”, Natalia Berlo – „TV Arad”, Marius Zbranca – „TV Arad”, Irházi János – „Aradinap.ro”
- alții: dl. Scwartz Gheorghe, cetățean de onoare (reprezentant societatea civilă), dl. Vermeșan Răzvan, invitat, Rende Onur-Can, invitat, dl. Balint Ovidiu, jurnalist (site propriu) dl. Glaser Wili, invitat.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 8.03.2021 a Dispoziției nr. 522/8.03.2021 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a acestei dispoziții, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 08.03.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 08.03.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0 Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a ședinței publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 12.03.2021 – inițiativa primarului. 97 Unanimitate
1 Proiect de hotărâre nr. 115/2021 privind constatarea încetării de drept a mandatului și declararea ca vacant a locului de consilier al domnului Pașca Mihai– inițiativa primarului. 98
Unanimitate
2 Proiect de hotărâre nr. 113/2021 pentru modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 252/2020 privind delegarea gestiunii serviciului de salubrizare privind activitatea de dezinsecție, dezinfecție și deratizare în municipiul Arad pentru atribuirea acordului-cadru, cu modificările și completările ulterioare – inițiativa primarului. 99
Unanimitate
3 Proiect de hotărâre nr. 108/2021 referitor la neexercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea apartamentului nr. 14, situat în Arad, str. Mețianu, nr. 2, corp A, etaj II – inițiativa primarului 100
Unanimitate
4 Proiect de hotărâre nr. 109/2021 referitor la neexercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea apartamentului nr. 49, situat în Arad, B-dul Revoluției, nr. 78, etaj II – inițiativa primarului 101
Unanimitate
2. 5 Proiect de hotărâre nr. 111/2021 referitor la neexercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea apartamentului nr. 10, situat în Arad, B-dul Revoluției, nr. 90, sc. A– inițiativa primarului 102
Unanimitate
3. 6 Proiect de hotărâre nr. 112/2021 referitor la neexercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea apartamentului nr. 11, situat în Arad, B-dul Revoluției, nr. 90, sc. A – inițiativa primarului 103
Unanimitate
4. 7 Proiect de hotărâre nr. 120/2021 referitor la neexercitarea dreptului de preemțiune cu privire la achiziționarea imobilului situat în Arad, str. Gheorghe Lazăr nr. 3 – inițiativa primarului 104 RESPINS
8 voturi pentru
10 voturi împotrivă
(dna Aur,
dl. Burc,
dl. Cheșa,
dl. Vlad,
dna Săbău,
dl. Costea,
dl. Curcanu,
dl. Mayer,
dl. Stana,
dl. Chifa),
4 abțineri
(dna Vornicu, dl. Galea,
dl. Bognar,
dl. Szabo).
5. 8 Proiect de hotărâre nr. 92/2021 cu privire la respingerea plângerii prealabile formulată împotriva Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 587/2020 privind majorarea cu 100% a impozitului pentru clădirea situată în Arad, str. Piața Avram Iancu nr. 10, începând cu data de 01.01.2021 – inițiativa primarului 105 20 voturi pentru,
2 abțineri
(dna Vornicu, dl. Galea)
6. 9 Proiect de hotărâre nr. 56/2021 privind instituirea unor taxe speciale – inițiativa primarului 106 12 voturi pentru,
10 voturi împotrivă
(dna Aur,
dl. Buruc,
dl. Cheșa,
dl. Vlad,
dna Săbău,
dl. Costea,
dl. Curcanu,
dl. Mayer,
dl. Stana,
dl. Chifa)
7. 10 Proiect de hotărâre nr. 116/2021 privind aprobarea procesului-verbal/stenogramei ședinței extraordinare_2 a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 28.12.2020- inițiativa primarului 107
Unanimitate
8. 11 Proiect de hotărâre nr. 117/2021 privind aprobarea procesului-verbal/stenogramei ședinței extraordinare_1 a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 28.12.2020- inițiativa primarului 108
Unanimitate
9. 12 Proiect de hotărâre nr. 118/2021 privind aprobarea procesului-verbal/stenogramei ședinței extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 08.01.2021- inițiativa primarului 109 Unanimitate
10. 13 Proiect de hotărâre nr. 119/2021 privind aprobarea procesului-verbal/stenogramei ședinței extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 20.01.2021- inițiativa primarului. 110 Unanimitate
11. 14 Proiect de hotărâre nr. 122/2021 privind schimbarea temporară a destinației Centrului de zi pentru vârstnici Micalaca, situat în Arad, str. Crinului, nr.16, în centru de vaccinare împotriva COVID-19, organizat de Municipiul Arad. 111 Introdus suplimentar pe ordinea de zi
Unanimitate
SECRETAR GENERAL ȘEF SERVICIU
Lilioara STEPANESCU Monica CZIBRIK
Red./Dact. PC/PC Verif CM
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA12.03.2021, extraordinară
Cod PMA -S4-02
|