Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74137580
 

Minutele Şedinţelor Consiliului Local al Municipiului ARAD
Actualizat: 15-04-2022
Sistem de Căutare
Completaţi una sau mai multe dintre opţiunile:
Cuvinte cheie:

Numai în titluri
An:
Lună:
*se pot introduce şi doar părţi dintr-un cuvânt
Arhiva...

MINUTA
Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD
din data de  20-01-2021


M I N U T A ședinței extraordinare din data de 20.01.2021


La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 20 ianuarie 2021 au fost prezenți 18 consilieri (până la punctul 3 al ordinii de zi), din 20 în funcție (ca urmare a demisiilor domnilor consilieri: Bîlcea Ovidiu, Vlad Sergiu și Meszar Alexandru din data de 18.12.2020). După punctul 3 al ordinii de zi au fost prezenți 21 consilieri, din 23 în funcție, ca urmare a depunerii jurământului de către domnii consilieri Barb Petru Nistor, Chifa Ioan și Szabo Mihai Iosif. Au absentat domnii consilieri Ilioni Florin și Pașca Mihai.
Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 10,15.
Ședința a fost condusă de către doamna consilier Antoanela NAAJI.


Au participat: din partea executivului: dl. primar Călin Bibarț, dl. viceprimar Lazăr Faur, dna. Lilioara Stepanescu - Secretar General al Municipiului Arad, dna. Liliana Florea - director executiv al Direcției Edilitare, dna. Portaru Elena - director executiv al Direcției Tehnice, dna Gherman Florica - șef serviciu Serviciul Agricol, dl. Miron Laurențiu – consilier Serviciul Agricol, dna Oana Vesa - consilier juridic Biroul Evidență Cadastru și Fond Funciar, dl. Sergiu Potroviță - consilier Biroul Relații Mass-Media, dl. Marușca Florin - consilier Biroul Relații Mass-Media, dl. Mitrofan Mihai - consilier Serviciul Relații Mass-Media, dna Solya Emilia - consilier Serviciul Relații Externe, Protocol, dna Stana Florentina - consilier juridic Serviciul Administrație Publică Locală, dna Florina Ispas - consilier Serviciul Administrație Publică Locală, dl. Vlad Baciu - consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu - consilier juridic, dna Soniy Mirela - consilier juridic, dna Doris Micu – consilier și dna Carmen Popa, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- agenți economici și instituții culturale de sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Arad: dna Pădurean-Andreica Daniela - director executiv al Centrului Municipal de Cultură Arad, dl. Ioja Lucian - inspector de specialitate Centrul Social „Cantina Municipală Arad”, dl. Dogaru Mihai - lider sindical Filarmonica Arad și dl. Bacoș Sergiu Dan – artist instrumentist Filarmonica Arad,
- presa: dna. Diana Duțu – „Aradon”, dl. Bognar Tunde – „Nyugati Jelen”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 15.01.2021 a Dispoziției nr. 80/15.01.2021 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a acestei dispoziții, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 15.01.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 15.01.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.

După votarea ordinii de zi s-au adoptat următoarele hotărâri:

Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a ședinței publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 15.01.2021 – inițiativa primarului. 4 Unanimitate
1 Depunerea jurământului de către domnul Barb Petru Nistor, al cărui mandat de consilier local a fost validat - -
1. Depunerea jurământului de către domnul Chifa Ioan, al cărui mandat de consilier local a fost validat -
-
2. Depunerea jurământului de către domnul Szabo Mihai Iosif, al cărui mandat de consilier local a fost validat - -
3. Proiect de hotărâre nr. 38/2021 privind actualizarea componenței comisiilor de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Arad pentru mandatul 2020-2024. 5
Unanimitate


SECRETAR GENERAL p. ȘEF SERVICIU
Lilioara STEPANESCU Florentina STANA






Red./Dact.PMC/PMC/Verif. S.F.
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 20 01.2021,
Ședința extraordinară
Cod PMA -S4-02



[Vizualizare PDF]    [ Înapoi ]

...Înapoi la listă
Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
 

 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved