MINUTA Şedinţei Consiliului Local al Municipiului ARAD din data de 08-01-2021
M I N U T A
ședinței extraordinare
din data de 8.01.2021
La ședința extraordinară a Consiliului Local al Municipiului Arad, care a avut loc în data de 8 ianuarie 2021 au fost prezenți 20 de consilieri. Domnii consilieri Ovidiu-Sergiu Bîlcea, Sergiu-Cosmin Vlad și Meszar Alexandru au demisionat din funcția de consilier local, prin notificările nr.91.246/18.12.2020, nr.91.244/18.12.2020 și nr.91.259/18.12.2020. Urmare a acestui fapt, Consiliul Local al Municipiului Arad are în componență 20 consilieri locali în funcție.
Ședința a început la ora 10,00 și s-a încheiat la ora 10,05.
Ședința a fost condusă de către doamna consilier Antoanela NAAJI.
Au participat din partea executivului: dl. viceprimar Lazăr Faur (delegat primar conform Dispoziției nr.2912/31.12.2020 a Primarului Municipiului Arad) dna Stepanescu Lilioara, secretar general, dl. Bogdan Boca, administrator public, dna Claudia Grozavu, director executiv al Direcției Economice, dna Liliana Florea, director executiv al Direcției Edilitare, dl. Pavel Neamțiu, director executiv al Direcției Venituri, dl. Laurențiu Miron, consilier, Serviciul Agricol, dna Oana Vesa, consilier juridic, Biroul Evidență Cadastru dl. Sorin Munteanu, șef serviciu, Serviciul Monitorizare Strategii, dna Ralu Cotrău, șef birou, Biroul Relații Mass-Media, dna Florina Ispas, consilier, Serviciul Administrație Publică Locală, dl. Vlad Baciu, consilier juridic, dna Ana Maria Ciobotariu, consilier juridic, dna Doris Micu, consilier în cadrul aceluiași serviciu.
Alți participanți:
- presa: dna. Diana Duțu – „Aradon”, dl. Lucian Șerban - „Arq.ro”, dna. Raluca Medeleanu – „Special Arad”, dl. Sârb Ciprian Vlad – „Arădeanul Info”.
Publicitatea ședinței a fost asigurată prin publicarea în site-ul Primăriei Municipiului Arad, prin afișare pe panoul de afișaj de la intrarea în Primăria Municipiului Arad, în data de 04.01.2021 a Dispoziției nr. 1/04.01.2021 a Primarului Municipiului Arad, prin comunicarea tuturor reprezentanților mass-media acreditați a acestei dispoziții, cuprinzând data, ora, locul ședinței, ordinea de zi și documentele înscrise pe ordinea de zi. La dosarul prezentei ședințe sunt arhivate dovezi obiective în acest sens.
Consilierii locali, primarul, viceprimarii, secretarul general, precum și toți responsabilii din executiv, societatea civilă, precum și reprezentanții mass-media au primit documentele ședinței, avizele comisiilor de specialitate și amendamentele formulate de consilieri.
Convocarea ședinței s-a asigurat prin punerea la dispoziție fiecărui consilier, în ziua de 04.01.2021 a invitației la ședință, cuprinzând data, ora și locul desfășurării acesteia, precum și ordinea de zi.
Documentele înscrise pe ordinea de zi au fost puse la dispoziție în data de 04.01.2021 în format electronic și transmise prin poșta electronică tuturor aleșilor locali, funcționarilor publici implicați, presei ș.a.
După votarea ordinii de zi, s-au adoptat următoarele hotărâri:
Nr.
crt.
Denumirea proiectului Nr.
Hotărârii adoptate /respinse Voturi întrunite
0. Proiect de hotărâre privind aprobarea ordinii de zi a ședinței publice extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Arad din data de 08.01.2021 – inițiativa primarului. 1 Unanimitate
1. Proiect de hotărâre nr. 1/2021 privind acoperirea definitivă a deficitului bugetului local pentru secțiunea de dezvoltare aferent anului 2020 din excedentul bugetului local – inițiativa primarului. 2
Unanimitate
2. Proiect de hotărâre nr. 550/2020 privind aprobarea primei înscrieri în cartea funciară și atestarea apartenenței la proprietatea privată a Municipiului Arad a drumurilor DE 2790, DE 2743, DE 2790/1, situate în extravilanul Municipiului Arad – inițiativa primarului. 3
Unanimitate
SECRETAR GENERAL
Lilioara STEPANESCU
ȘEF SERVICIU
Monica CZIBRIK
Red./Dact.PMC/PMC/Verif. S.F.
1 ex. Serviciul Administrație Publică Locală
1 ex. Instituția Prefectului-Județul Arad
1 ex. Dosar ședințã CLMA 08.01.2021,
Ședința extraordinară
Cod PMA -S4-02
|