Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74148346
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Cultura -> Cultura

Întrebări
Intrebarea nr. 1436 din data: 19-03-2007 pusa de robi :
·  Unde as putea sa gasesc o poza cu primaria din arad fotografiata noaptea? va multumesc

Intrebarea nr. 4438 din data: 07-12-2006 pusa de bluenicolle2005@yahoo.com :
·   Intr-un apartament de bloc (doar o camera este pentru sediu )figureaza sediul unei firme unde isi desfasoara activitatea. In acel spatiu locuiesc si doua persoane fizice. Firma a facut declaratie pentru taxa salubritate si o achita. Intrebarea mea este pentru cele 2 persoane fizice cat trebuie sa se achite taxa de salubritate: pentru 1 sau 2 persoane (va rog si temeiul legal) Va multumesc

Intrebarea nr. 4438 din data: 15-06-2006 pusa de topacv@yahoo.com :
·  Va scriu in numele unui ONG (ASCOR Arad)! As vrea sa aflu care este procedura prin care asociatia noastra sa fie luata in evidenta de catre primarie!Vrem acest lucru pentru ca am dori sa fim anuntati si noi de evenimentele ce le organizeaza primaria pentru ONG-uri, cum a fost de exemplu targul ONG-urilor! Multumesc!

Intrebarea nr. 4438 din data: 28-03-2006 pusa de marcosmelinda@freemail.hu :
·   Stimate Domnule Primar .as avea o intrebare pentru dumneavoastra.Eu sunt studenta in anul II la Facultatea Vasile Goldis din Arad.Sunt angajata la o firma din nadab, iar momentan sunt in concediu de lauzie.Am 24 de ani, am 2 copii , stau in chirie, iar sotul momentan nu lucreaza. firma la care lucra a dat faliment. Va rog frumos sa-mi spuneti unde ma pot informa de ce acte avem nevoie pentru a depune pentru ANL.Sau cum am putea obtine un ajutor pentru o locuinta? Am fost la primarie si de cate ori intrebam de ce acte avem nevoie pentru anl tot timpul ne raspund ca nu se depun acte. Va multumesc



Răspunsuri
Intrebarea nr. 1436 din data: 19-03-2007 pusa de robi :
·  Unde as putea sa gasesc o poza cu primaria din arad fotografiata noaptea? va multumesc
Raspuns din data de 11-04-2007 :
Va transmitem alaturat o fotografie care ilustreaza Primaria-noaptea.

Centrul de Informare Cetateni.
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 07-12-2006 pusa de bluenicolle2005@yahoo.com :
·   Intr-un apartament de bloc (doar o camera este pentru sediu )figureaza sediul unei firme unde isi desfasoara activitatea. In acel spatiu locuiesc si doua persoane fizice. Firma a facut declaratie pentru taxa salubritate si o achita. Intrebarea mea este pentru cele 2 persoane fizice cat trebuie sa se achite taxa de salubritate: pentru 1 sau 2 persoane (va rog si temeiul legal) Va multumesc
Raspuns din data de 22-12-2006 :
Referitor la intrebarea dumneavoastracu privire la taxa de salibrizare, va comunicam urmatoarele:
Pentru anul 2006, taxa speciala de salubrizare este reglementata prin HCLM Arad nr.210/2005 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2006- Anexa 6.
Conform Anexei nr.1.6, taxa speciala de salubrizare se datoreaza de catre persoanele juridice autorizate sa functioneze pe raza Municipiului Arad.
Daca o persoana juridica are sediul sau punctul de lucru intr-un imobil in care locuiesc si persoane fizice, obligatia de a declara si a achita taxa speciala de salubrizare revine atat agentului economic cat si persoanelor fizice care locuiesc la adresa respectiva(in situatia data pentru 2 persoane).
Pentru anul 2006, cuantumul taxei speciale de salubrizare pentru persoane fizice/lei noi/persoana/luna, este prezentat in cele ce urmeaza(extras din HCLM nr.210/2005):

1.ianuarie - 4,75 lei noi/persoana/luna
2.februarie - 4,75 lei noi/persoana luna
3.martie
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 15-06-2006 pusa de topacv@yahoo.com :
·  Va scriu in numele unui ONG (ASCOR Arad)! As vrea sa aflu care este procedura prin care asociatia noastra sa fie luata in evidenta de catre primarie!Vrem acest lucru pentru ca am dori sa fim anuntati si noi de evenimentele ce le organizeaza primaria pentru ONG-uri, cum a fost de exemplu targul ONG-urilor! Multumesc!
Raspuns din data de 28-07-2006 :
Sediul Centrului de Consultanta si Colaborare ANG-APL se afla in Municipiul Arad, str. Liviu Rebreanu nr. 91, telefon 253390, avand un program de luni pana vineriintre orele 8,00-12,00 si 13,00-17,00.
Pentru a putea fi introduse in baza de date, respectiv pentru a putea fi anuntate despre evenimentele organizate cu si in interesul ONG-urilor, acestea trebuie sa prezinte urmatoarele acte:
-statut
-act constitutiv
-hotarare judecatoreasca (incheierea) de inscriere in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor
De asemenea se va comunica nr. telefon si persoana de contact
-certificat fiscal
Sus

Intrebarea nr. 4438 din data: 28-03-2006 pusa de marcosmelinda@freemail.hu :
·   Stimate Domnule Primar .as avea o intrebare pentru dumneavoastra.Eu sunt studenta in anul II la Facultatea Vasile Goldis din Arad.Sunt angajata la o firma din nadab, iar momentan sunt in concediu de lauzie.Am 24 de ani, am 2 copii , stau in chirie, iar sotul momentan nu lucreaza. firma la care lucra a dat faliment. Va rog frumos sa-mi spuneti unde ma pot informa de ce acte avem nevoie pentru a depune pentru ANL.Sau cum am putea obtine un ajutor pentru o locuinta? Am fost la primarie si de cate ori intrebam de ce acte avem nevoie pentru anl tot timpul ne raspund ca nu se depun acte. Va multumesc
Raspuns din data de 07-04-2006 :
CRITERIILE-CADRU din Hotararea Guvernului nr. 816/2005
pentru stabilirea ordinii de prioritate în soluționarea cererilor de locuințe și în repartizarea locuințelor pentru tineri, destinate închirierii
A. Criterii de acces la locuință:
1. Titularul cererii de locuință, care poate deveni beneficiar al unei repartiții de locuință pentru tineri, destinată închirierii, și titular al contractului de închiriere, trebuie să fie major, în vârstă de până la 35 de ani la data repartizării locuinței. Cererea de locuință se efectuează numai individual și în nume propriu.
Acte doveditoare: copie autentificată de pe actul de naștere și/sau de pe actul de identitate.
2. Titularul cererii de locuință și membrii familiei acestuia - soț/soție, copii și/sau alte persoane aflate în întreținerea acestuia -, să nu dețină și să nu fi deținut o altă locuință în proprietate și/sau să nu fie beneficiarul unei alte locuințe pentru tineri, destinată închirierii, în localitatea în care a solicitat locuință.
Acte doveditoare: declarații autentificate ale titularului cererii și, după caz, ale soției/soțului și ale celorlalți membri majori din familia acestuia.
NOTĂ:
Restricția nu are în vedere locuințele înstrăinate în urma unei acțiuni de partaj sau locuințe trecute în proprietatea statului în mod abuziv și care nu au fost retrocedate în natură.
3. Titularul cererii de locuință să își desfășoare activitatea în localitatea în care sunt amplasate locuințele. Pentru sectoarele municipiului București și comunele din județul Ilfov, limitrofe acestora, cuprinderea teritorială la care se referă această cerință se va stabili de consiliile locale, cu avizul Ministerului Transporturilor, Construcțiilor și Turismului, pentru fiecare amplasament al locuințelor, și se vor da publicității conform prevederilor art. 14 alin. (1) din normele metodologice.
Acte doveditoare: adeverință de la locul de muncă, însoțită de o copie de pe carnetul de muncă completat la zi.
4. Repartizarea locuințelor se face în limita fondului disponibil, luându-se în considerare atât locuințele libere din fondul existent, cât și locuințele ce urmează să fie finalizate în cadrul unor obiective de investiții aprobate și cuprinse în programul de construcții de locuințe pentru tineri, destinate închirierii.
NOTĂ:
- Lista de priorități se stabilește anual.
- Solicitanții înscriși în lista de priorități, cu respectarea criteriilor prevăzute la pct. 1, 2 și 3, care nu pot beneficia de repartizarea unei locuințe în limita fondului disponibil în anul respectiv, pot primi repartiții în anii următori, în limita fondului disponibil în fiecare an și în noua ordine de prioritate stabilită.
B. Criterii de ierarhizare stabilite prin punctaj:
1. Situația locativă actuală
1.1. Chiriaș în spațiu din fond locativ privat ................... 10 pct.
1.2. Tolerat în spațiu ............................................ 7 pct.
1.3. Suprafața locuibilă deținută (cu chirie, tolerat în spațiu):
- mp/locatar sau membru al familiei solicitantului:
a) mai mare de 15 mp și până la 18 mp inclusiv .................... 5 pct.
b) mai mare de 12 mp și până la 15 mp inclusiv .................... 7 pct.
c) 8 mp și până la 12 mp inclusiv ................................. 9 pct.
d) mai mică de 8 mp .............................................. 10 pct.
2. Starea civilă actuală
2.1. Stare civilă:
a) căsătorit ..................................................... 10 pct.
b) necăsătorit .................................................... 8 pct.
2.2. Nr. de persoane în întreținere:
a) copii
- 1 copil ......................................................... 2 pct.
- 2 copii ......................................................... 3 pct.
- 3 copii ......................................................... 4 pct.
- 4 copii ......................................................... 5 pct.
- > 4 copii ......................... 5 pct. + 1 pct. pentru fiecare copil
b) alte persoane, indiferent de numărul acestora .................. 2 pct.
3. Starea de sănătate actuală
Boala de care suferă solicitantul, un alt membru al familiei
sau aflat în întreținere necesită, potrivit legii, însoțitor
sau o cameră în plus .............................................. 2 pct.
4. Vechimea cererii solicitantului
4.1. până la 1 an ................................................. 1 pct.
4.2. între 1 și 2 ani ............................................. 3 pct.
4.3. între 2 și 3 ani ............................................. 6 pct.
4.4. între 3 și 4 ani ............................................. 9 pct.
4.5. pentru fiecare an peste 4 ani ................................ 4 pct.
5. Nivelul de studii și/sau de pregătire profesională
5.1. fără studii și fără pregătire profesională ................... 5 pct.
5.2. cu școală generală, fără pregătire profesională .............. 8 pct.
5.3. cu studii medii, fără pregătire profesională ................ 10 pct.
5.4. cu studii medii sau profesionale de specialitate și/sau
cu studii superioare de scurtă durată ............................ 13 pct.
5.5. cu studii superioare ........................................ 15 pct.
6. Situații locative sau sociale deosebite
6.1. tineri proveniți din case de ocrotire socială și care
au împlinit 18 ani ............................................... 15 pct.
6.2. tineri care au adoptat sau adoptă copii ..................... 10 pct.
6.3. tineri evacuați din case naționalizate ....................... 5 pct.
NOTĂ:
- Criteriile de ierarhizare stabilite prin punctaj se aplică numai solicitanților de locuință care au îndeplinit în totalitate criteriile specificate la lit. A de mai sus.
- În cazul înregistrării unor punctaje egale, solicitanții vor fi departajați în funcție de situația locativă constatată la data efectivă a repartizării locuințelor, având prioritate, numai în acest caz, solicitanții a căror situație locativă este sau poate deveni, în mod iminent, gravă. Dacă nici acest criteriu nu este suficient, departajarea se poate face în funcție de vechimea cererii solicitantului, luându-se în considerație data efectivă a înregistrării cererii (zi/lună/an), având prioritate, în acest caz, solicitantul a cărui cerere are vechime mai mare. În cazul când departajarea nu se poate efectua nici în baza acestor criterii, au prioritate solicitanții care au punctajul mai mare acordat pe baza criteriilor cu caracter de protecție socială (starea civilă + starea de sănătate actuală).
Mentionam ca prin Hotarare a Consiliului Local al Mun Arad pot fi modificate aceste criterii-cadru. Criteriile stabilite astfel vor fi afisate la sediul Primariei si publicate in mass-media locala. Inscrierea pe listele ANL pentru Municipiul Arad se va face aprox. in luna mai a.c.








Sus



Pagina : 1,2,3


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved