Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 16 - 18.07.2008 pentru ocuparea unor funcţii publice vacante la Poliţia Comunitară Arad, astfel:
Biroul Resurse Umane, Informatică:
- o funcţie publică de conducere de şef birou
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 2 ani;
- experienţă în domeniul resurselor umane;
- cunoştinţe de operare pe calculator: Word, Excel: nivel mediu;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- analize: sânge şi plămâni;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad
- o funcţie publică de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional superior, treapta 3 de salarizare
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 9 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: Word, Excel: nivel mediu;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- analize: sânge şi plămâni;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad
- o funcţie publică de execuţie de referent, clasa III, gradul profesional superior, treapta 3 de salarizare
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite: minim 9 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: Word, Excel: nivel mediu;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- analize: sânge şi plămâni;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad
Serviciul Financiar, Contabilitate, Buget, Salarizare:
- o funcţie publică de conducere de şef serviciu
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare economice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 2 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: Word, Excel: nivel mediu;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- analize: sânge şi plămâni;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad.
- două funcţii publice de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional superior, treapta 3 de salarizare
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare economice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 9 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: Word, Excel: nivel mediu;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- analize: sânge şi plămâni;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad.
Biroul Achiziţii Publice, Administrativ:
- o funcţie publică de conducere de şef birou
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 2 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: Word, Excel: nivel mediu;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- analize: sânge şi plămâni;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad
- o funcţie publică de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional superior, treapta 3 de salarizare
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 9 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: Word, Excel: nivel mediu;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- analize: sânge şi plămâni;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad
- o funcţie publică de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional principal, treapta 3 de salarizare
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 5 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: Word, Excel: nivel mediu;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- analize: sânge şi plămâni;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad
- o funcţie publică de execuţie de referent, clasa III, gradul profesional superior, treapta 3 de salarizare
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite: minim 9 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: Word, Excel: nivel mediu;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- analize: sânge şi plămâni;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad
Concursul constă în:
- selectarea dosarelor de înscriere – în termen de 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor;
- proba scrisă – constă în redactarea unei lucrări din bibliografia anunţată, în prezenţa comisiei de concurs şi va avea loc în data de 16.07.2008, ora 10.00, la sediul instituţiei;
- interviul – se susţine numai după promovarea probei scrise ( participă doar candidaţii care au obţinut la lucrarea scrisă minimum 50 de puncte ) şi va avea loc în data de 18.07.2008, ora 10.00.
Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 07.07.2008.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- Formularul de înscriere la concurs;
- Curriculum vitae;
- Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- Copia şi originalul fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă;
- Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie şi original.
- Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- Declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că persoana care participă la concurs nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR,
Gheorghe Falcă
|