Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 08.04.2008, ora 10.00 (proba scrisă) şi în data 10.04.2008, ora 14.00 (interviul), în vederea ocupării funcţiei publice de conducere vacante de director executiv din cadrul serviciului public de interes local „Poliţia Comunitară Arad”:
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 5 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: Word, Excel: nivel mediu;
- fişă medicală port armă;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- Formularul de înscriere la concurs;
- Curriculum vitae;
- Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- Copia şi originalul fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă;
- Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie şi original.
- Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- fişă medicală port armă;
- aviz psihologic eliberat de cabinetul psihologic agreat de Primăria Municipiului Arad;
- fişă aptitudini eliberată de medicul de medicină a muncii aflat în relaţie contractuală cu Primăria Municipiului Arad
- Declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că persoana care participă la concurs nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 27.03.2008
Bibliografia se afişează la sediul instituţiei.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257281850, int.162.
|