Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 06.03.2008, ora 10.00 (proba scrisă) şi în data de 07.03.2008, ora 10.00 (interviul), în vederea ocupării unor funcţii de execuţie vacante, în regim contractual, pe o perioadă nedeterminată, astfel:
Serviciul Administraţie Publică Locală
- o funcţie de referent, TP IA
Condiţii necesare ocupării funcţiei:
- studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în muncă minim cinci ani;
- experienţă în organizarea alegerilor, recensămintelor şi referendumurilor.
Concursul constă într-o lucrare scrisă şi un interviu din tematica anunţată, susţinută de candidaţi în prezenţa comisiei de examinare, conform HGR. nr. 157/1999 pentru modificarea şi completarea Metodologiei de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de bază între limite şi a normelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul angajat în structurile administraţiei publice locale şi în serviciile publice din subordinea acestora, aprobată prin HGR. nr. 775/1998.
Interviul va fi susţinut numai de candidaţii care au obţinut la lucrarea scrisă minimum nota 7.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- Cerere de înscriere la concurs;
- Curriculum vitae;
- Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă;
- Recomandare de la ultimul loc de muncă;
- Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie şi original;
- Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare.
Ultima zi de depunere a dosarelor de înscriere este 04.03.2008. Dosarele se vor depune la Compartimentul Resurse umane (Palatul Cenad, cam. nr. 18).
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR,
Gheorghe Falcă
|