|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARADBulevardul Revoluţiei nr. 75, ARAD 310130 |
||
Publicat la: | 16.11.2007 | |
Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 17 - 19.12.2007 pentru ocuparea unor functii publice de executie vacante, astfel: Serviciul Impunere Persoane Juridice: o functie de consilier , clasa I, gradul profesional superior, treapta 1 de salarizare Conditii specifice: - studii superioare economice; - vechime în specialitate minim 9 ani; - cunostinte de operare pe calculator: nivel mediu .
o functie de consilier , clasa I, gradul profesional debutant Conditii specifice: - studii superioare economice; - cunostinte de operare pe calculator: nivel mediu.
Compartimentul Trezorerie o functie de referent , clasa III, gradul profesional principal, treapta 1 de salarizare Conditii specifice: - studii medii liceale; - vechime în munca minim 5 ani; - cunostinte de operare pe calculator: nivel mediu.
Serviciul Control Venituri: doua functii de consilier , clasa I, gradul profesional debutant Conditii specifice: - studii superioare economice; - cunostinte de operare pe calculator: nivel mediu.
Concursul consta în: selectarea dosarelor de înscriere în termen de 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor; proba scrisa consta în redactarea unei lucrari din bibliografia anuntata, în prezenta comisiei de concurs si va avea loc în data de 17.12.2007 , ora 10.00 , la sediul institutiei; interviul se sustine numai dupa promovarea probei scrise ( participa doar candidatii care au obtinut la lucrarea scrisa minimum 50 de puncte ) si va avea loc în data de 19.12.2007, ora 10.00 . Data limita de depunere a dosarelor de înscriere este 05.12.2007 .
Dosarele de înscriere vor contine urmatoarele acte: Formularul de înscriere la concurs; Curriculum vitae; Carnet de munca, copie si original sau adeverinta care sa ateste vechimea în munca si, dupa caz, în specialitate; Copia si originalul fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca; Diploma de studii si alte acte care atesta efectuarea unor specializari, copie si original; Cazierul judiciar; Actul de identitate, copie si original. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare; Declaratie pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca persoana care participa la concurs nu a desfasurat activitati de politie politica. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 281850 (int. 162) si la panoul de afisaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR, Gheorghe Falca
|
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||