Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74146258
 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD

Bulevardul Revoluţiei nr. 75, ARAD 310130
Tel: 0040 257 281850, Fax 0040 257 214764

 

  Publicat la: 22.10.2007

    Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 23.11.2007, ora 10.00, la sediul instituţiei, camera nr. 70, concurs de proiecte de management în vederea ocupării funcţiei de conducere vacante de director general la Filarmonica de Stat  Arad:

Condiţii necesare ocupării funcţiei de conducere:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime minimă în specialitate de 3 ani;
- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;
- cunoştinţe medii de utilizare a calculatorului.

Concursul constă în prezentarea proiectului de management al Filarmonicii de Stat Arad, elaborat de către candidaţi, pe o perioadă de 5 ani, conform Ordonanţei Guvernului nr. 26/2005 privind managementul instituţiilor publice de cultură, în prezenţa comisiei de concurs.
Conform actului normativ indicat mai sus, proiectul de management va cuprinde cel puţin următoarele:
          a) modalităţile de asigurare a cunoaşterii şi de satisfacere a nevoilor culturale ale comunităţii în care îşi desfăşoară activitatea instituţia publică de cultură;
           b) modalităţile de diversificare a ofertei culturale a instituţiei publice de cultură;
          c) promovarea concurenţei în domeniul ofertei culturale;
          d) promovarea excelenţei, experimentului şi a inovaţiei;
          e) dezvoltarea competenţelor profesionale ale personalului din subordine;
          f) aplicarea principiilor de eficienţă, eficacitate şi economie în gestionarea mijloacelor financiare şi a resurselor umane şi materiale ale instituţiei publice de cultură.
          În vederea participării la concurs, candidaţii pot solicita instituţiei publice de cultură pentru care este organizat concursul orice informaţii pe care aceştia le consideră necesare elaborării proiectului de management conform art. 2 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 privind managementul instituţiilor publice de cultură.
       Dosarele de participare la concurs vor conţine următoarele acte:

  1. Cerere de înscriere la concurs;
  2. Proiectul de management, elaborat pe o perioadă de 5 ani, în baza bibliografiei anunţate, în 5 exemplare – pe  suport de hârtie şi pe suport electronic;
  3. Curriculum vitae, model European conform  HGR 1021/2004;
  4. Recomandarea de la ultimul loc de muncă;
  5. Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate;
  6. Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
  7. Cazierul judiciar;
  8. Actul de identitate, copie şi original.
  9. Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;

Dosarele de înscriere se vor depune până la data de 12.11.2007 la Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Arad.

BIBLIOGRAFIE
1. Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic publicată în Monitorul Oficial nr. 82 din 02.02.2007;
2. Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin  Legea nr. 114/2006 publicată în Monitorul Oficial nr. 635 din 19.07.2005;
3. Ordonanţa Guvernului nr. 51/1998 privind îmbunătăţirea sistemului de finanţare a programelor şi proiectelor culturale aprobată prin Legea nr. 245/2001 publicată în Monitorul Oficial nr. 296 13.08.1998;
4. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare publicată în Monitorul Oficial nr. 60 din 26.03.1996;
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, publicată în Monitorul Oficial nr. 663 din 23.10.2001;
6. Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea, cu modificările şi completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 129 din 25.05.1994;
7. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 72 din 05.02.2003;
8. Hotărârea Guvernului nr. 87/2006 privind aprobarea modelului contractului de management pentru instituţiile publice de cultură, publicată în Monitorul Oficial nr. 108 din 03.02.2006.

Modul de desfăşurare a concursului
Concursul se desfăşoară în două etape:

  1. etapa I – selecţia dosarelor care constă în verificarea conţinutului şi a conformităţii documentelor solicitate şi evaluarea proiectelor de management;
  2. etapa II – interviul care constă într-o discuţie asupra proiectului de management, cu trimiteri la bibliografia indicată.

Nota minimă de promovare a concursului este şapte.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.

 

               PRIMAR,                                                         SECRETAR,
          Gheorghe Falcă                                                   Doina Paul

 

Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
 

 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved