Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 23.11.2007, ora 10.00, la sediul instituţiei, camera nr. 70, concurs de proiecte de management în vederea ocupării funcţiei de conducere vacante de director general la Filarmonica de Stat Arad:
Condiţii necesare ocupării funcţiei de conducere:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime minimă în specialitate de 3 ani;
- cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională;
- cunoştinţe medii de utilizare a calculatorului.
Concursul constă în prezentarea proiectului de management al Filarmonicii de Stat Arad, elaborat de către candidaţi, pe o perioadă de 5 ani, conform Ordonanţei Guvernului nr. 26/2005 privind managementul instituţiilor publice de cultură, în prezenţa comisiei de concurs.
Conform actului normativ indicat mai sus, proiectul de management va cuprinde cel puţin următoarele:
a) modalităţile de asigurare a cunoaşterii şi de satisfacere a nevoilor culturale ale comunităţii în care îşi desfăşoară activitatea instituţia publică de cultură;
b) modalităţile de diversificare a ofertei culturale a instituţiei publice de cultură;
c) promovarea concurenţei în domeniul ofertei culturale;
d) promovarea excelenţei, experimentului şi a inovaţiei;
e) dezvoltarea competenţelor profesionale ale personalului din subordine;
f) aplicarea principiilor de eficienţă, eficacitate şi economie în gestionarea mijloacelor financiare şi a resurselor umane şi materiale ale instituţiei publice de cultură.
În vederea participării la concurs, candidaţii pot solicita instituţiei publice de cultură pentru care este organizat concursul orice informaţii pe care aceştia le consideră necesare elaborării proiectului de management conform art. 2 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 privind managementul instituţiilor publice de cultură.
Dosarele de participare la concurs vor conţine următoarele acte:
- Cerere de înscriere la concurs;
- Proiectul de management, elaborat pe o perioadă de 5 ani, în baza bibliografiei anunţate, în 5 exemplare – pe suport de hârtie şi pe suport electronic;
- Curriculum vitae, model European conform HGR 1021/2004;
- Recomandarea de la ultimul loc de muncă;
- Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate;
- Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie şi original.
- Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
Dosarele de înscriere se vor depune până la data de 12.11.2007 la Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Arad.
BIBLIOGRAFIE
1. Ordonanţa Guvernului nr. 21/2007 privind instituţiile şi companiile de spectacole sau concerte, precum şi desfăşurarea activităţii de impresariat artistic publicată în Monitorul Oficial nr. 82 din 02.02.2007;
2. Ordonanţa Guvernului nr. 26/2005 privind managementul instituţiilor publice de cultură, aprobată prin Legea nr. 114/2006 publicată în Monitorul Oficial nr. 635 din 19.07.2005;
3. Ordonanţa Guvernului nr. 51/1998 privind îmbunătăţirea sistemului de finanţare a programelor şi proiectelor culturale aprobată prin Legea nr. 245/2001 publicată în Monitorul Oficial nr. 296 13.08.1998;
4. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe, cu modificările şi completările ulterioare publicată în Monitorul Oficial nr. 60 din 26.03.1996;
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, publicată în Monitorul Oficial nr. 663 din 23.10.2001;
6. Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea, cu modificările şi completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 129 din 25.05.1994;
7. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare, publicată în Monitorul Oficial nr. 72 din 05.02.2003;
8. Hotărârea Guvernului nr. 87/2006 privind aprobarea modelului contractului de management pentru instituţiile publice de cultură, publicată în Monitorul Oficial nr. 108 din 03.02.2006.
Modul de desfăşurare a concursului
Concursul se desfăşoară în două etape:
- etapa I – selecţia dosarelor care constă în verificarea conţinutului şi a conformităţii documentelor solicitate şi evaluarea proiectelor de management;
- etapa II – interviul care constă într-o discuţie asupra proiectului de management, cu trimiteri la bibliografia indicată.
Nota minimă de promovare a concursului este şapte.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR, SECRETAR,
Gheorghe Falcă Doina Paul
|