Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 23.10.2007, ora 10.00 proba scrisă şi în data de 25.10.2007, ora 14.00 interviul, pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie vacante:
Serviciul Investiţii:
- Trei funcţii publice de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional superior, treapta 1 de salarizare;
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare tehnice absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 9 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator (Word, Excel) : nivel mediu
- O funcţie publică de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional superior, treapta 2 de salarizare;
- O funcţie publică de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional superior, treapta 2 de salarizare
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare tehnice absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 9 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator (Word, Excel) : nivel mediu
- Trei funcţii publice de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional principal, treapta 1 de salarizare;
- Trei funcţii publice de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional principal, treapta 1 de salarizare
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare tehnice absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 9 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator (Word, Excel) : nivel mediu
Concursul constă din:
- selectarea dosarelor de înscriere – în termen de 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor;
- proba scrisă – va avea loc în data de 23.10.2007, ora 10.00;
- interviul – va avea loc în data de 25.10.2007, ora 14.00.
Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 11.10.2007.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- Formularul de înscriere la concurs;
- Curriculum vitae;
- Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- Copia şi originalul fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă;
- Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie şi original.
- Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- Declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că persoana care participă la concurs nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR
GHEORGHE FALCĂ
|