Primăria Municipiului Arad organizează concurs
în data de 23.05.2007, ora 10.00 (proba scrisă) şi în data de 25.05.2007, ora 10.00 (interviul), în vederea ocupării a trei funcţii de execuţie vacante, în regim contractual la Serviciul Impunere Persoane Juridice, Compartimentul Trezorerie din cadrul Direcţiei Venituri şi la Serviciul Administrare Parcări din cadrul Direcţiei Tehnice, astfel:
- o funcţie de casier, treapta profesională I
Condiţii necesare ocupării funcţiei:
- studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în muncă minim cinci ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.
- o funcţe de casier, treapta profesională II
- o funcţe de casier, treapta profesională II
Condiţii necesare ocupării funcţiilor:
- studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în muncă minim trei ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.
- o funcţie de referent, treapta profesională debutant
- o funcţie de referent, treapta profesională debutant
Condiţii necesare ocupării funcţiilor:
- studii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
Concursul constă într-o lucrare scrisă şi un interviu din tematica anunţată, susţinută de candidaţi în prezenţa comisiei de examinare, conform HGR. nr. 157/1999 pentru modificarea şi completarea Metodologiei de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de bază între limite şi a normelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul angajat în structurile administraţiei publice locale şi în serviciile publice din subordinea acestora, aprobată prin HGR. nr. 775/1998.
Interviul va fi susţinut numai de candidaţii care au obţinut la lucrarea scrisă minimum nota 7.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- Cerere de înscriere la concurs;
- Curriculum vitae;
- Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- Recomandare de la ultimul loc de muncă;
- Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie şi original;
- Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare.
Ultima zi de depunere a dosarelor de înscriere este 21.05.2007. Dosarele se vor depune la Compartimentul Resurse umane (Palatul Cenad, cam. nr. 18).
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR,
GHEORGHE FALCĂ
|