Primăria Municipiului Arad organizează concurs
în data de 14 - 15.03.2007 pentru ocuparea a trei funcţii publice de conducere vacante, astfel:
Condiţii specifice:
- studii superioare economice de lungă durată;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere: minimum 2 ani;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- cunoştinţe de operare P.C.: nivel mediu.
- Şef Serviciu Impunere Persoane Juridice
Condiţii specifice:
- studii superioare economice de lungă durată;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere: minimum 2 ani;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- cunoştinţe de operare P.C.: nivel mediu.
- Şef Serviciu Control Venituri
Condiţii specifice:
- studii superioare economice de lungă durată;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere: minimum 2 ani;
- cunoştinţe de operare P.C.: nivel mediu.
Concursul constă în:
- selectarea dosarelor de înscriere – în termen de 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor;
- proba scrisă – constă în redactarea unei lucrări din bibliografia anunţată, în prezenţa comisiei de concurs şi va avea loc în data de 14.03.2007, ora 10.00, la sediul instituţiei;
- interviul – se susţine numai după promovarea probei scrise ( participă doar candidaţii care au obţinut la lucrarea scrisă minimum 50 de puncte ).
Susţinerea interviului se va face în data de 15.03.2007, ora 10.00.
Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 05.03.2007.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- Formularul de înscriere la concurs;
- Curriculum vitae;
- Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- Copia şi originalul fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă;
- Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie şi original.
- Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- Declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că persoana care participă la concurs nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR,
Gheorghe Falcă
|