|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARADBulevardul Revoluţiei nr. 75, ARAD 310130 |
||
Publicat la: | 22.01.2007 | |
Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 14.02.2007, ora 10.00 (proba scrisa) si în data de 16.02.2007, ora 10.00 (interviul), în vederea ocuparii unor functii de executie vacante, în regim contractual, pe o perioada nedeterminata, astfel:
Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta o functie de inspector de specialitate, gradul profesional IA Conditii necesare ocuparii functiei: studii superioare tehnice; vechime în specialitate minim cinci ani; cunostinte de operare pe calculator: nivel mediu .
Compartimentul Energetic trei functii de inspector de specialitate, gradul profesional IA Conditii necesare ocuparii functiei: studii superioare de lunga durata; vechime în specialitate minim cinci ani; cunostinte de operare pe calculator: nivel mediu.
doua functii de inspector de specialitate, gradul profesional II Conditii necesare ocuparii functiei: studii superioare de lunga durata; vechime în specialitate minim trei ani; cunostinte de operare pe calculator: nivel mediu.
Concursul consta într-o lucrare scrisa si un interviu din tematica anuntata, sustinuta de candidati în prezenta comisiei de examinare, conform HGR. nr. 157/1999 pentru modificarea si completarea Metodologiei de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza între limite si a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru personalul angajat în structurile administratiei publice locale si în serviciile publice din subordinea acestora, aprobata prin HGR. nr. 775/1998. Interviul va fi sustinut numai de candidatii care au obtinut la lucrarea scrisa minimum nota 7. Dosarele de înscriere vor contine urmatoarele acte: Cerere de înscriere la concurs; Curriculum vitae; Carnet de munca, copie si original sau adeverinta care sa ateste vechimea în munca; Recomandare de la ultimul loc de munca; Diploma de studii si alte acte care atesta efectuarea unor specializari, copie si original; Cazierul judiciar; Actul de identitate, copie si original; Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare.
Ultima zi de depunere a dosarelor de înscriere este 12.02.2007 . Dosarele se vor depune la Compartimentul Resurse umane (Palatul Cenad, cam. nr. 18). Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 281850 (int. 162) si la panoul de afisaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR, GHEORGHE FALCA
|
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||