|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARADBulevardul Revoluţiei nr. 75, ARAD 310130 |
||
Publicat la: | 01.09.2006 | |
Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 02 .10 .2006, ora 10.00, concurs în vederea ocuparii functiei de conducere vacante de director la Teatrul de Marionete Arad :
Conditii necesare ocuparii functiei de conducere: studii superioare umaniste de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta; minim 5 ani vechime în specialitate; cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala; cunostinte de operare PC.
Concursul consta în prezentarea proiectului de management al Teatrului de Marionete Arad, elaborat de catre candidati, pe o perioada de 5 ani, conform Ordonantei Guvernului nr. 26/2005 privind managementul institutiilor publice de cultura, în prezenta comisiei de concurs. Conform actului normativ indicat mai sus , proiectul de management va cuprinde cel putin urmatoarele : a) modalitatile de asigurare a cunoasterii si de satisfacere a nevoilor culturale ale comunitatii în care îsi desfasoara activitatea institutia publica de cultura; b) modalitatile de diversificare a ofertei culturale a institutiei publice de cultura; c) promovarea concurentei în domeniul ofertei culturale; d) promovarea excelentei, experimentului si a inovatiei; e) dezvoltarea competentelor profesionale ale personalului din subordine; f) aplicarea principiilor de eficienta, eficacitate si economie în gestionarea mijloacelor financiare si a resurselor umane si materiale ale institutiei publice de cultura. Dosarele de participare la concurs vor contine urmatoarele acte: Cerere de înscriere la concurs; Proiectul de management al Teatrului de Marionete Arad elaborat pe o perioada de 5 ani, în baza bibliografiei anuntate, în 5 exemplare; Curriculum vitae; Copia si originalul fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca; Carnet de munca, copie si original sau adeverinta care sa ateste vechimea în munca si în specialitate; Diploma de studii si alte acte care atesta efectuarea unor specializari, copie si original; Cazierul judiciar; Actul de identitate, copie si original. Adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare; Dosarele de înscriere se vor depune pâna la data de 20 .09.2006 la Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Arad. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 281850 (int. 162) si la panoul de afisaj de la intrarea în Palatul Cenad. BIBLIOGRAFIE pentru elaborarea proiectului de management în vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului vacant de DIRECTOR al TEATRULUI DE MARIONETE ARAD
Legea administratiei publice locale nr. 215/2001, cu modificarile si completarile ulterioare ; O.U.G. 45/2003 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare; Legea nr. 204/2001 privind aprobarea O.G.R. nr. 36/1998 privind modificarea si completarea Legii sponsorizarii nr. 32/1994, cu modificarile si completarile ulterioare; O.U.G. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii; H.G.R. nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fara plata si valorificarea bunurilor apartinand institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare; Legea 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare; Legea nr. 168/1999 privind solutionarea conflictelor de munca, cu modificarile si completarile ulterioare; Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, cu modificarile si completarile ulterioare; H.G.R. nr. 442/1994, republicat a, privind finantarea institutiilor publice de cultura si arta de importanta judeteana, ale municipiului Bucuresti si locale, cu modificarile si completarile ulterioare; O.G. nr. 9/1996 privind îmbunatatirea sistemului de finantare a institutiilor publice de cultura finantate din venituri extrabugetare si alocatii de la bugetul de stat sau de la bugetele locale precum si a sistemului de salarizare din aceste institutii, cu modificarile si completarile ulterioare; O.G. 51/1998 privind îmbunatatirea sistemului de finantare a programelor si proiectelor culturale cu modificarile si completarile ulterioare; Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare; Legea nr. 504/2004 privind institutiile publice de spectacole si concerte, cu modificarile si completarile ulterioare; O.G. nr. 26/2005 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;
PRIMAR, Gheorghe Falcă
|
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||