Primăria Municipiului Arad organizează concurs
în data de 26.06.2006 , ora 10.00 proba scrisă şi în data de 28.06.2006, ora 14.00 interviul, pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie vacante din cadrul aparatului propriu de specialitate al Consiliului Local al Municipiului Arad:
Serviciul de Evidenţă a Persoanei:
4 funcţii publice de execuţie de referent, clasa III, gradul profesional superior, treapta 1 de salarizare
Condiţii specifice ocupării funcţiei publice de execuţie :
studii medii;
vechime în muncă: minim 5 ani;
cunoştinţe de operare pe calculator (Word şi Excel): nivel mediu;
2 funcţii publice de execuţie de referent, clasa III, gradul profesional superior, treapta 3 de salarizare
Condiţii specifice ocupării funcţiei publice de execuţie :
studii medii;
vechime în muncă: minim 5 ani;
cunoştinţe de operare pe calculator (Word şi Excel): nivel mediu;
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- Formularul de înscriere la concurs;
- Curriculum vitae;
- Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- Copia şi originalul fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă;
- Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie şi original.
- Adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- Declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că persoana care participă la concurs nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 14.06.2006
Bibliografia se afişează la sediul instituţiei.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257281850, int.162.
|