|
||
|
Activități Curente | ||||||||
|
||||||||
Direcția Venituri | ||||||||
|
||||||||
Utile | ||||||||
|
||||||||
Să cunoaștem | ||||||||
|
||||||||
Meteo | |||||||||
|
|||||||||
Caută | ||||||||
|
||||||||
Contor Site | |||||||||
|
|||||||||
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARADBulevardul Revoluţiei nr. 75, ARAD 310130 |
||
Publicat la: | 26.05.2006 | |
Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 27.06 - 29.06.2006 pentru ocuparea a trei funcţii publice de execuţie vacante, astfel:
Serviciul Edilitar:
Condiţii specifice: - studii superioare tehnice, specializarea mecanică ; - vechime în specialitate minim 3 ani; - cunoştinţe de operare pe calculator (Word şi Excell): nivel mediu. Biroul protecţie civilă, apărare:
Condiţii specifice: - studii superioare tehnice, specializarea chimie; - vechime în specialitate minim 5 ani; - cunoaşterea limbii engleze, nivel mediu; - cunoştinţe de operare pe calculator (Word si Excel): nivel mediu. Serviciul fond locativ:
Condiţii specifice: - studii superioare tehnice, specializarea construcţii; - cunoştinţe de operare pe calculator (Word si Excel): nivel mediu. Concursul constă în: selectarea dosarelor de înscriere în termen de 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor; proba scrisă constă în redactarea unei lucrări din bibliografia anunţată, în prezenţa comisiei de concurs şi va avea loc în data de 27.06.2006 , ora 10.00 , la sediul instituţiei; interviul se susţine numai după promovarea probei scrise ( participă doar candidaţii care au obţinut la lucrarea scrisă minimum 50 de puncte ). Susţinerea interviului se va face în data de 29.06.2006 , ora 10.00. Data limita de depunere a dosarelor de înscriere este 14.06.2006 .
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad. PRIMAR, Gheorghe Falca
Afişat la sediul instituţiei azi 26.05.2006, ora 8.00 cu nr. __________. Secretar al comisiei de concurs: Mihaela Balas.
|
Primarul | |||||||||||
|
|||||||||||
Viceprimar | ||||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Consiliul Local | ||||||||
|
||||||||
Aparatul de specialitate | ||||||||
|
||||||||
|
||||||||
Calendar evenimente | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Certificări | |||||||||
|
|||||||||