Primăria Municipiului Arad organizează în data de 09.04.2012 (proba scrisă), ora 10. 00 şi în data de 11.04.2012 (interviul), ora 10.00, concurs de recrutare pentru funcţia publică de conducere vacantă de şef serviciu din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Arad:
- Serviciul Zone de Agrement - Direcţia Patrimoniu
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată 2, cu modificările şi completările ulterioare;
Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
- vechime în specialitate: minim 2 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.
Dosarele de înscriere la concurs se depun până la data de 28.03.2012.
Bibliografiile şi conţinutul dosarelor profesionale de înscriere la concurs, se afişează la sediul instituţiei şi se publică şi pe acest site.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257-281850, int.462.
|