Primăria Municipiului Arad organizează concurs de promovare în funcţii publice de conducere, în data de 28.06.2010, ora 10.00 (proba scrisă), iar în data de 30.06.2010 (interviul), ora 10.00 în vederea ocupării următoarei funcţii publice de conducere vacante:
Serviciul Coordonare şi Control
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare juridice;
- vechime în specialitate minim 2 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.
Pentru a participa la concursul de promovare într-o funcţie publică de conducere, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
b) să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
c) să îndeplinească cerinţele specifice prevăzute în fişa postului;
d) să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 57 alin. (6) din Legea nr. 188/1999, r.2 privind Statutul funcţionarilor publici;
e) să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
a) formularul de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
e) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
f) cazierul administrativ;
Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 16.06.2010
Bibliografiile se afişează la sediul instituţiei.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257281850, int.462.
|