Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 19.05.2009 proba scrisă şi în data de 21.05.2009 interviul pentru ocuparea unei funcţii publice vacante, astfel:
DIRECŢIA ECONOMICĂ
Şef Birou Contabilitatea Proiectelor:
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
Condiţii specifice:
- studii superioare economice de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate: minim 2 ani;
- cunoştinţe de operare P.C.: pachetul Office 98/2000 şi utilizare internet, nivel mediu.
- să fi absolvit studii de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să îndeplinească cerinţele specifice prevăzute în fişa postului;
- să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 57 alin. (6) din Legea nr. 188/1999;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.
Concursul constă în:
- selectarea dosarelor de înscriere – în termen de 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor;
- proba scrisă – constă în redactarea unei lucrări din bibliografia anunţată, în prezenţa comisiei de concurs şi va avea loc în data de 19.05.2009, ora 10.00, la sediul instituţiei;
- interviul – se susţine numai după promovarea probei scrise ( participă doar candidaţii care au obţinut la lucrarea scrisă minimum 70 de puncte ) şi va avea loc în data de 21.05.2009.
Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 06.05.2009.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- formularul de înscriere la concurs;
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- cazierul administrativ;
- copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
- copia actului de identitate.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0257 - 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR,
Gheorghe Falcă
|