Primăria Municipiului Arad organizează concurs de recrutare în data de 10.02.2009, ora 10:00 , în vederea ocupării următoarelor funcţii publice vacante:
Direcţia de Evidenţă a Persoanelor
Biroul Informatic şi Preluări Date:
- o funcţie publică de conducere de şef birou
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă;
-domeniul de studii universitare: cibernetică, statistică şi informatică economică;
- vechime în specialitate: minim 2 ani;
-studii masterale sau studii postuniversitare, absolvite în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice
Biroul Relaţii cu Publicul şi Evidenţa Persoanelor
- o funcţie publică de conducere de şef birou
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
- vechime în specialitate minim 2 ani;
- studii masterale sau studii postuniversitare, absolvite în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.
Direcţia Tehnică
Biroul Transporturi, Întreţinere şi Reparaţii Căi de Comunicaţii Terestre:
- funcţie publică de execuţie de consilier, clasa I, gradul profesional superior, treapta 3 de salarizare
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare tehnice de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
- specializarea: căi ferate, drumuri şi poduri;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite: minim 9 ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu.
Concursul constă în:
- selectarea dosarelor de înscriere – 05.02.2009;
- proba scrisă – programată în data de 10.02.2009, ora 10.00;
- interviul – în maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Dosarele de înscriere se depun până la data de 29.01.2009.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- formularul de înscriere;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
- cazierul judiciar;
- adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Copiile de pe actele menţionate se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.
Bibliografiile se afişează la sediul instituţiei.
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257281850, int.162.
|