Primăria Municipiului Arad organizează concurs în data de 20.01.2009 pentru ocuparea unor funcţii publice vacante, astfel:
DIRECŢIA TEHNICĂ
Biroul Achiziţii Publice:
- o funcţie publică de şef birou
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare tehnice de lungă durată;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere: minimum 2 ani;
- cunoştinţe de operare P.C.: pachetul Office 98/2000 şi utilizare internet, nivel mediu.
- să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
DIRECŢIA ECONOMICĂ
Biroul Contabilitatea Proiectelor:
- o funcţie publică de şef birou
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii superioare economice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere: minimum 2 ani;
- cunoştinţe de operare P.C.: pachetul Office 98/2000 şi utilizare internet, nivel mediu.
- să fi absolvit studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
DIRECŢIA PATRIMONIU
Biroul Ridicări Vehicule
- o funcţie publică de referent, clasa III, gradul profesional principal, treapta 3
Condiţii generale: - conform art. 54 din Legea nr. 188/1999 republicată 2 privind Statutul funcţionarilor publici;
Condiţii specifice:
- studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite minim cinci ani;
- cunoştinţe de operare pe calculator: pachetul Office 98/2000 şi utilizare internet, nivel mediu
- posesor al permisului de conducere categoria B.
Concursul constă în:
- selectarea dosarelor de înscriere – în termen de 5 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor;
- proba scrisă – constă în redactarea unei lucrări din bibliografia anunţată, în prezenţa comisiei de concurs şi va avea loc în data de 20.01.2009, ora 10.00, la sediul instituţiei;
- interviul – se susţine numai după promovarea probei scrise ( participă doar candidaţii care au obţinut la lucrarea scrisă minimum 50 de puncte ) şi va avea loc în maxim 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 07.01.2009.
Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:
- Formularul de înscriere la concurs;
- Carnet de muncă, copie şi original sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- Diploma de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări, copie şi original;
- Cazierul judiciar;
- Actul de identitate, copie şi original.
- Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
- Declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că persoana care participă la concurs nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0257 - 281850 (int. 162) şi la panoul de afişaj de la intrarea în Palatul Cenad.
PRIMAR,
Gheorghe Falcă |